✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

איאון (AON) ישראל בחרה במערך גיבוי ושחזור בענן של Metallic כשירות לנתוני אופיס 365

IsraelClouds
|
December 30, 2021
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
משה יונני, מנהל מערכות המידע של איאון  ישראל

איאון (AON) ישראל, נציגתה של ברוקר הביטוח הגדול בעולם, השלימה לאחרונה מהלך להקמת מערך גיבוי ושחזור בענן לאופיס 365 באמצעות פתרון הגנת הנתונים בענן Metallic של חברת קומוולט. חברת ווי אנקור מקבוצת חילן שימשה כשותפה בהטמעה ובניהול הפרוייקט.

Metallic משמש לגיבוי והגנת נתונים בענן לרכיבי אופיס 365: דוא"ל, יומנים, אנשי קשר, Teams,  SharePoint, קבצים אישיים וקבצים משותפים.

איאון  ישראל היא ברוקר הביטוח הבינלאומי הגדול בישראל והשלוחה המקומית של Aon העולמית, ברוקר הביטוח הבינלאומי הגדול בעולם בתחומי ניהול הסיכונים, ביטוח, ביטוחי משנה ופתרונות משאבי אנוש. הקבוצה, הנסחרת בנאסד"ק, ופרוסה ב- 120 מדינות ופועלת מהמטה בלונדון. איאון העולמית מדורגת ברשימת 500 החברות הגדולות בעולם של מגזין פורצ'ן.

איאון ישראל פעילה בכל ענפי הביטוח הכללי. עם לקוחותיה נמנים ארגונים עסקיים וציבוריים מובילים מכל מגזרי המשק. כמו כן, היא מורשית "לוידס" בישראל.

בטרם המעבר ל- Metallic בוצע גיבויי ה- 365 באיאון ישראל לקלטות. בשל מורכבות השחזור מקלטות ומתוך שאיפה לעבור לגיבוי דיגיטלי נוח ופשוט יותר לגיבוי ולשחזור, אשר יתווסף להגנה שמספקת מיקרוסופט, נבחר פתרון Metallic.

"בחרנו את Metallic וקומוולט בלב שלם" אומר משה יונני – מנהל מערכות המידע של איאון ישראל, והוסיף: "חיפשנו אופציות לגיבויים נוספים תוך בחינה של עלות מול תועלת וקומוולט הייתה הפתרון הטוב ביותר שמצאנו בשוק והומלץ על ידי מומחים. ראינו מול עינינו את ממשק המשתמש הקל והנוח, הפשטות והקלות בשימוש, הסקלאביליות והעלות הראויה וכל אלו יחד הובילו לבחירה".

עוד אומר יונני: "עם Metallic ניתן בכל מקום וכל זמן לגשת ולבצע את השחזור בשניות אחדות. היום אין לנו הגבלה של נפח בתיבות המייל כפי שהיה לנו קודם לכן, ואם משתמש עוזב אנחנו לא צריכים לשלם על עוד רישיון 365 מכיוון שהגיבוי שלו יישאר לעד "

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור

לדברי רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל, "פרויקט הגיבוי של Aon Israel הוא פרויקט בו אנו גאים מאוד. איאון  ישראל היא סוכנות הפועלת בשוק הביטוח, אשר מנהלת נתונים קריטיים. בנוסף איאון  ישראל מנהלת נתונים בהיקפים גדולים, היא גדלה במהירות ונדרשת כל העת לביצועים ויכולות גידול מהירים, לצד ביצועים וקלות ניהול. אנו שמחים כי הם נוכחו לדעת שקומוולט ו- Metallic מספקים להם את המענה לכל דרישותיהם".

דפנה אהרוניון מנהלת מכירות ב We-Ankor מקבוצת חילן: "חברתנו הינה שותפת Market Builder של חברת  Commvault , במהלך השנה האחרונה הטמענו למעלה מ- 60 פרויקטים של Metallic ובכולם הלקוחות בחרו בפתרון Metallic בגלל יכולות ייחודיות, מגוון הפלטפורמות שהפתרון תומך וקלות התפעול של השחזור\גיבוי. לאחר בחינת מספר אלטרנטיבות לגיבוי שרותי ענן, הוכח כי Metallic הינו הפתרון המקיף והגמיש ביותר לשחזור וגיבוי שרותי ענן".


אודות Commvault

Commvault היא החברה המובילה בתחום גיבוי נתונים והתאוששות במקרה של פגיעה בנתונים. פתרון ניהול הנתונים המשולב של Commvault מגדיר מחדש את עולם הגיבוי עבור ארגונים מתקדמים בזכות פתרונות המגינים, מנהלים ומנצלים את הנכס החשוב ביותר – נתונים. התוכנה של Commvault, השירותים והפתרונות זמינים דרך החברה ושותפיה העסקיים ברחבי העולם. Commvault מעסיקה למעלה מ- 2,700 עובדים ברחבי העולם. החברה נסחרת בנאסד"ק (CVLT). מטה החברה בניו ג'רזי, ארה"ב. למידע נוסף:  www.commvault.com




לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות