✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

23.09 - אמזון מביאה את ביצועי ה-AI לענן עם מעבדי NVIDIA T4

IsraelClouds
|
September 23, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

מעבדי ה-GPU T4 של NVIDIA הוטמעו ב-AWS וזמינים כעת למשתמשי הענן של אמזון בעולם

• Instances AWS EC2 G4 כולל מעבדים יעילים במיוחד בארכיטקטורת Turing להטמעת יכולות AI מואצות ומשודרגות לתהליכי היסק (Inference), משחקי ענן והגרפיקה העדכנית ביותר של RTX

שירות לקוחות אוטומטי אך דמוי אנושי. ביצועי תחנת עבודה מקצועיים בכל מכשיר מחובר. משחקי מחשב באיכות קולנועית. אלו הם רק כמה מהיכולות המגוונות המגיעות למשתמשי הענן של אמזון EC2 G4 AWS  עם הטמעתם של מעבדי NVIDIA T4 Tensor Core GPU , שכעת זמינים לשימוש כללי ב- AWS בצפון אמריקה, אירופה ואסיה באמצעות Amazon EC2 G4 , ומספקים למשתמשי G4 ביצועים, ורסטיליות ויעילות.

הפלטפורמה החדשה, מותאמת למערך עשיר של יישומים, כולל NVIDIA cuDNN ללמידה עמוקה, NVIDIA RAPIDS לניתוח נתונים ולמידה במכונה, תחנת עבודה וירטואלית NVIDIA Quadro  עבור גרפיקה של תחנות עבודה בענן, ו- NVIDIA GeForce לגיימינג בענן. ה-Sowftware stack כולל גם מבחר רחב של APIs, , CUDA וספריות CUDA-X ספציפיות לתחום כמו TensorRT, NCCL, OptiX ו- Video Codec SDK.

כעת משתמשי AWS יכולים למנף Instance  יחיד בכדי להאיץ סוגים רבים של עומסי עבודה בייצור בצורה חלקה ויעילה.

לדברי מאט גרמן, סמנכ"ל שירותי מחשוב ב- AWS: "אנו מתמקדים בפתרון האתגרים הקשים ביותר המעכבים את לקוחותינו מלנצל יישומים עתירי מחשוב. AWS מציעה את הפורטפוליו המקיף ביותר לבניית, אימון והטמעה של מודלים ללימוד מכונה המופעלים על ידי מבחר רחב של Instances  ב-EC2 של אמזון המותאמים למקרים שונים של שימוש בלמידה במכונה. עם ה-G4 Instances  החדש המופעל על ידי T4 GPUs, אנו גורמים לכך שניתן לשים את לימוד המכונה (Machine Learning) בידו של כל מפתח במחיר שווה לכל כיס".

לעשות יותר AI בפחות

NVIDIA T4 הוא דור שני של מעבדי ה- Tensor Core GPU, המצאה מחודשת של ה- GPU שמשיג את הביצועים הגבוהים ביותר עבור יישומי AI תוך שמירה על יכולות התכנות של CUDA.

עם ביצועים של עד 130 TOPS of INT8, NVIDIA T4 מתאפיין ביכולות עיבוד הנדרשות להאצת התפתחותם של יישומי בינה מלאכותית חדשניים, מגוונים ומורכבים, כגון סיווג תמונות, זיהוי  אובייקטים, הבנת שפה טבעית, זיהוי קולי אוטומטי ומערכות המלצה.

אמזון הינה אחת המשדרגות המהירות ביותר בתעשייה, אשר מספקת את המעבדים הגראפיים של NVIDIA עם תמיכה בקונטיינרים מוכנים לשימוש ב-NVIDIA NGC לאימונים והסקה. EC2 P3 הכוללים פיצ'רים של NVIDIA V100 Tensor Core GPU, מאפשרים ללקוחות להפחית את אימוני למידת המכונה מימים לשעות באמצעות התכונה Automatic Mixed Precision. עם EC2 G4, לקוחות יכולים להטמיע שירותי AI באותו קנה מידה, תוך הפחתה משמעותית בעלויות התפעול.

באמצעות השותפות שהוכרזה לאחרונה על ידי NVIDIA עם VMware, לקוחות VMware בענן AWS יזכו בקרוב בגישה לשירות ענן חדש, מורחב ומאובטח המורכב מה-EC2 Instances  חשופי המתכת של אמזון, שיואצו על ידי NVIDIA T4 GPUs ושרת התוכנה החדש, ה- NVIDIA Virtual Compute Server software ( vComputeServer).

עסקים יוכלו להשתמש בפלטפורמת ענן היברידית ברמה ארגונית כדי להאיץ את המודרניזציה של היישומים. הם יוכלו לאחד הטמעות, העברות ופעולות על פני תשתית VMware עקבית, מהדאטה סנטר לענן AWS כתמיכה בעומסי העבודה האינטנסיביים ביותר, כולל AI, למידת מכונות וניתוח נתונים.

מעבדי NVIDIA T4 GPU זוכים לאימוץ מהיר, כאשר AWS EC2 G4 מאיץ כעת תהליכי הסקת מסקנות (Inference) משודרגים לבינה מלאכותית (hyperscale AI inference), גיימינג בענן ו-RTX Ray Tracing ללקוחות כגון Clarifai, Electronic Arts, GumGum ו- PureWeb.

בנוסף על הטמעתם ב-AWS, מעבדי NVIDIA T4 GPU גם זמינים כבר בפלטפורמת הענן של גוגל (Google Cloud). הם גם מאופיינים ביותר מ-100 שרתים נפרדים של חברות המחשוב המובילות בעולם, כולל: Dell EMC, HPE, Lenovo ו-Supermicro.

Ray Tracing בזמן אמת וגרפיקה משופרת באמצעות AI בכל מקום ובכל זמן

הגביע הקדוש המבוקש ביותר בתחום גרפיקה ממוחשבת הוא מעקב קרניים בזמן אמת, המספק את הסצינות הדומות ביותר לחיים האמיתיים. מעצבים ואמנים יכולים ליצור תוכן בדרך חדשה באמצעות עיבוד פוטו-ריאליסטי בזמן אמת, גרפיקה משופרת AI ועיבוד וידאו ותמונות.

NVIDIA T4 הוא מעבד ה- NVIDIA RTX הראשון שמאפשר Ray Tracing  בענן. מעבדי T4 מציעים ליבות RT, משאבי מחשוב ייעודיים המבצעים פעולות למעקב קרניים ביעילות יוצאת דופן, ומבטלים גישות יקרות מהעבר ל-Ray Tracing.

ה- G4 החדשים, בשילוב עם NVIDIA Quadro Virtual Workstation (Quadro vWS) ומנוע התמונות של אמזון, תומכים בממשקי ה- API העוקבים אחר קרניים המתקדמים ביותר, כולל Microsoft DXR, NVIDIA OptiX ו- Vulkan. אנשי מקצוע טכניים ואנשי קרייטיב בענפים כמו מדיה ובידור, ארכיטקטורה, תעשייה ובענף הנפט והגז יכולים להריץ את יישומי התוכנה הגרפית העדכניים ביותר מענן AWS.

פריסת תחנת עבודה וירטואלית עם AWS היא קלה ומהירה, והיא אורכת פחות מחמש דקות. פשוט בקרו ב- AWS Marketplace ובחרו את מנוע התמונות NVIDIA Quadro vWS ואת ה- G4, הזמין ב- Windows Server 2016 ו- Windows Server 2019.

גיימינג בענן עם היכולות של מעבדי ה-GPU

ארכיטקטורת Turing שמפעילה את ה- T4 מביאה גם את יכולת המשחק של NVIDIA ל- AWS, ומאפשרת סטרימינג ורנדרינג למשחקים התובעניים ביותר באמצעות מנוע קידוד החומרה של GPU, שניתן לתכנות באמצעות SDK Video Codec.

מפיצי משחקים יכולים לבנות Instances למשחקי ענן משלהם על בסיס הטכנולוגיה העדכנית ביותר של NVIDIA ולהפוך את כל קטלוג הכותרים שלהם למחשבי PC זמינים עבור גיימרים כמעט בכל מכשיר.

גיימרים יכולים ליהנות מכל הכותרים האחרונים בקצב מהיר וברזולוציות גבוהות - מבלי שיהיה צורך לדאוג לשדרוג חומרה או לעדכון דרייברים או תיקוני משחק.

הדרייבר של NVIDIA המפעיל יכולת זו זמין במרקטפלייס של AWS ורץ ב-AWS G4 ב- Windows Server 2016, Windows Server 2019 ו- Linux OS.

התחל לעבוד עם Instances AWS EC2 G4

Clarifai, Electronic Arts, GumGum ו- PurWeb הם מהלקוחות הראשונים המשתמשים ב- EC2 G4 Instances של אמזון, בכדי לנצל את רב-הגוניות והביצועים של NVIDIA T4 להפעלת מגוון רחב של עומסי עבודה אינטנסיביים. כתוצאה מכך, שניהם מספקים שירותים רבי עוצמה תוך הפחתת עלויות לבנייה ופריסה של שירותים אלה ללקוחות שלהם.

בשבועות הקרובים, Instances G4 יתמכו גם ב  Amazon Elastic Inference, המאפשר למשתמשים להוסיף תאוצה של GPU לכל Instance של אמזון EC2 או אמזון SageMaker, להסקת מסקנות במהירות גבוהה יותר בעלות נמוכה בהרבה – חיסכון של עד 75%.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות