✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.06 - Applause משיקה את פתרון בדיקות-ההמונים הראשון עבור יישומים הפועלים עם אלקסה של אמזון

IsraelClouds
|
June 6, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

אפלאוז (Applause), המובילה העולמית בביצוע בדיקות איכות דיגיטלית באמצעות ההמונים, הכריזה על הזמינות של Applause for Amazon Alexa. הפתרון החדש מספק טווח מלא של שירותי בדיקות תוכנה, אימות תשלומים ומשוב משתמשים, ביישומים אשר עוצבו במיוחד עבור פלטפורמת Alexa והסביבה התומכת שלה. הפתרון החדש, המתבסס על קהילה של יותר מ- 300,000 בודקים מנוסים ברחבי העולם, מבטיח כי צוותי מוצר יוכלו להגביר משמעותית את האיכות ואת רמת האימוץ של יכולות Alexa Skills ומכשיריAlexa Voice Service (AVS) שהם מפתחים.

אמזון אלקסה מציעה למפתחי תוכנה פלטפורמה עוצמתית לבניית חוויה קולית, ידידותיות ונוחה לשימוש עבור המשתמשים שלהם. חברות מובילות, כגון סטארבקס, דאו ג'ונס ובסט ביי, משתמשות באלקסה כדי ליצור חיבור לצרכנים – כשהן מאפשרות להם להזמין ברשת, לקבל מידע אודות החשבונות שלהם, לבדוק מצב חשבון בנק ועוד, דרך ממשק קולי ובינה מלאכותית.  

כדי לבנות חוויות קוליות ידידותיות לקהל הרחב, מפתחים חייבים להתחשב בטווח רחב של משתנים – חומרת אודיו, מיקום גיאוגרפי, שפה וניבים, אפליקציות, מכשירי בית חכם, תשלומים, שירותים ועוד. ביצוע בדיקות למורכבות הזו הוא חיוני כדי לעמוד בציפיות המשתמש. מינוף של קהל בודקים גלובלי הוא הדרך הטובה ביותר לספק תוכנה באיכות גבוהה עבור אפליקציות קול.

"פלטפורמות קול ובינה מלאכותית, כמו Alexa, מתחילות להמריא. אבל אספקה של חוויות משתמש מצוינות יכולה להיות מאתגרת", אמר חגי אזור, מנהל הדליבריי באפלאוז. "מיומנויות אלקסה ומכשיריה חייבים לפענח ניבים בצורה אמינה, להחזיק קישוריות רציפה, וכמובן, לספק חווית משתמש אינטואטיבית. הדרך היחידה שאתה יכול להבטיח כי התכנון שלך מוכן לעולם האמיתי היא באמצעות בדיקות בשטח, עם אנשים אמיתיים ומכשירים אמיתיים".

Applause for Amazon Alexa מספקת יתרונות ויכולות שגישות אחרות לבדיקות תוכנה לא יכולות לספק, כולל:

- בדיקות בסביבה טבעית: מדידה מהירה של חווית משתמש עבור אפליקציות Alexa בכל מקום – בבית, במשרד, ברכב, או בהטמעה במכשירים אחרים.

- קולות אמיתיים: ניתן לאמת את התאימות של Alexa לשפות שונות, ניבים, מגדרים וקבוצות גיל באמצעות בודקים אמיתיים הפרוסים על פני הגלובוס.

- כיסוי מרבי של מכשירים: מינוף של 2.4 מיליון מכשירים אמיתיים של קהילת הבודקים, כולל אלפי בודקים שיש להם חומרת Alexa משלהם.

- גיוון בדיקות: ניתן לבחון תהליכי Alexa טובים מסוגם ודרישות תאימות, עבור טווח רחב של שירותי מבחנים, אוטומציה, נגישות, תשלומים ומשוב.

- פלטפורמת SaaS: הפתרון מאפשר להרחיב את צוותי הפיתוח וניהול הבדיקות באמצעות ממשק של פלטפורמת אפלאוז עם מערכות מעקב באגים.

- תוצאות מוכחות עם IoT: מינוף הניסיון העצום של אפלאוז בבדיקות עבור מותגים מובילים אשר בונים אפליקציות לווב, מובייל, IoT וקול.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות