✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.11 - Alcide גייסה 7 מיליון דולר בסיבוב A

IsraelClouds
|
November 26, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

החברה הישראלית פיתחה פלטפורמות להגנת ענן וביניהן Microservices Firewall לאבטחת אפליקציות. את הגיוס הובילה CE Ventures לצד המשקיעים הקודמים בחברה – אינטל קפיטל ואלרון והוא ישמש להתרחבות בארה"ב, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. בכך מגיע סך הגיוסים של Alcide ל-12 מיליון דולר

Alcide, ספקית ה-Microservices Firewall הראשונה לאבטחת הרישות בין אפליקציות, הודיעה היום (ג' 20.11) על גיוס של 7 מיליון דולר בסיבוב A ממשקיע חדש, CE Ventures , לצד המשקיעים הקודמים בחברה, אינטל קפיטל ואלרון.

הגיוס יתמוך באסטרטגיית הכניסה של Alcide לשווקים בארה"ב ואירופה, המזה"ת ואפריקה ובעקבותיו יצטרף בן וייס, שותף ב-CE Ventures, לדירקטוריון Alcide. המימון מגיע שבעה חודשים בלבד לאחר שהחברה הודיעה על הזמינות הכללית של פלטפורמת האבטחה לענן שפיתחה, ובחירתה כ-"Cool Vendor" על-ידי חברת הייעוץ גרטנר. את גיוס ה-SEED שלה בסך 5.2 מיליון דולר השלימה Alcide בדצמבר 2017. החברה פועלת ממשרדים בתל אביב ומעסיקה כ-30 עובדים.

פלטפורמת הגנת הענן של Alcide, מאבטחת מגוון של ארכיטקטורות ענן נפוצות וכאלו הכוללות אפליקציות, ארכיטקטורות ותשתיות שונות, אשר לכל אחת מהן צרכים, דרישות ופרוטוקולי אבטחה ייחודיים.  Alcide Microservices Firewall מספקת את המיקרו-סגמנטציה הטובה בקטגוריה בשילוב עם מודעות לאפליקציה, מודיעין איומים הפועל ברקע ברציפות והוא מבוסס על יכולות מוטמעות שפיתחה Alcide לאכיפת מדיניות.

חומת האש של Alcide, המונעת על-ידי למידת מכונה, תומכת בצוותי הפיתוח והאבטחה באמצעות פרקטיקה אחידה, ממוכנת ופשוטה לניהול אבטחה בענן. היא מאפשרת לצוותים להגדיר, ליישם ולאכוף מדיניות אבטחה בפלטפורמות הענן השונות, כדי להשיג פיקוח רצוף והערכת סיכונים ואמון.

"אנו נרגשים לתמוך בצוות של Alcide המספק מענה לצורך הנוכחי בשוק לסוג חדש של חומת אש לענן," אמר בן ווייס, שותף ב-CE Ventures. "ה-Microservices Firewall של Alcide מספקת יכולת גילוי של קשרי תלות בין תשתית ויישומים וגם מצליח ליישם אכיפה מורכבת של בקרות אבטחה אחידות. כל אלה עטופים יחד בפלטפורמת אבטחה פשוטה".

"מאחר ואימוץ השימוש בפלטפורמות ענן ממשיך להתרחב במהירות, עסקים מתמודדים עם 'שטחים מתים' חדשים באבטחה המאפיינים את הסביבות המבוזרות", אמר אנתוני לין, סגן נשיא באינטל קפיטל ומנכ"ל אינטל קפיטל אינטרנשיונל. "פתרון האבטחה של Alcide מסייע להתמודד עם סיכונים אלה בכך שהוא מאפשר לעסקים לאבטח ולפקח באופן אחיד על הסביבות שלהם, ללא תלות ביצרן הענן, עומס העבודה או השירותים מצד שלישי".

"בנינו את Alcide כפתרון אבטחה המסוגל לאכוף מדיניות אבטחה ייחודית המבוססת באפליקציה בכל השירותים ולעשות זאת באופן אחיד ואוטומטי. יחד עם זאת, הפתרון מסוגל להתמודד עם הצורך הממשי של צוותי האבטחה וה-DevOps בגישה אחת מקיפה ומאוחדת הכוללת את הרשת, היישומים והשירותים החיצוניים," אמר רני נחמיאס, מנכ"ל ומייסד שותף של Alcide. "אנו מצפים להשתמש בהן שגייסנו כדי להביא את ה-Microservices Firewall שלנו לשווקים אחדים, ולהרחיב את צוותי המכירות והשיווק שלנו המובילים את המהפכה באבטחת הענן."

Alcide תציג את הפתרון שלה ב-AWS re:Invent שיתקיים כחלק מ-MPSC Experience DevSecOps Hub  בלאס וגאס מחר (27 בנובמבר).

ALCIDE
ALCIDE
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות