✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.04 - חברת LogMeIn משיקה מרכז מצוינות בתחום הבינה המלאכותית בישראל

IsraelClouds
|
April 7, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

מרכז המחקר החדש בתחום הבינה המלאכותית (AI) יוסיף עשרות משרות חדשות למרכז הפיתוח בהרצליה

LogMeIn (נאסד"ק -LOGM) הכריזה על הקמת מרכז מצויינות חדש בתחום הבינה המלאכותית (Center of Excellence) בהרצליה. המרכז החדש יוביל את המחקר, הפיתוח והחדשנות של החברה הרב לאומית בתחום הבינה המלאכותית, תוך התמקדות בשילוב טכנולוגיות שפה טבעית (NLP) וטכנולוגיות זיהוי דיבור לקו המוצרים של LogMeIn, ובכלל זה פתרון התקשורת והשיתוף (GoTo UCC ), פורטפוליו הפתרונות של החברה בתחום ניהול זיהוי וגישה וכן בתחום ניהול קשרי הלקוחות.  

במהלך החודשים הקרובים תגייס LogMeIn למרכז הפיתוח בהרצליה עשרות חוקרים ומהנדסים חדשים. בשל המוניטין של ישראל בתחום החדשנות וההון האנושי המוכשר בתחום הפיתוח, בכוונת LogMeIn לסייע לקהילת הטכנולוגיה החדשנית הזו להמשיך לשגשג ולהצמיח מתוכה את כישרונות הבינה המלאכותית הטובים ביותר בעולם.

הכרזה זו מתרחשת פחות משנתיים לאחר ש-LogMeIn רכשה את חברת ננורפ (Nanorep), אשר פיתחה טכנולוגיות צ'אטבוט ובינה מלאכותית בתחום שירות הלקוחות. רכישה זו הקפיצה את היכולות של LogMeIn בתחום הבינה המלאכותית. הצוות והטכנולוגיה שעומדים מאחורי ננורפ יצרו את הבסיס העיקרי למוצר הדגל של LogMeIn בתחום יצירת המעורבות הדיגיטלית - ה-Bold360, שהיה ממנועי השגשוג של החברה ונמנה מבין קווי המוצרים עם הצמיחה המהירה ביותר. כמו כן, LogMeIn שיפרה לאחרונה את יכולותיה בתחומי Deep Learning  וזיהוי דיבור, כשהיא מקדמת את מחויבותה לפיתוח בתחום הבינה המלאכותית.

" אנו ב-LogMeIn מובילים את המעבר לתקשורת עסקית טובה יותר, כאשר בינה מלאכותית הופכת למרכיב חיוני בכל פתרון מודרני", אמר עמית בן שחר, מנהל תחום בינה מלאכותית ב-LogMeIn, שאמון גם על ניהול מרכז המחקר בישראל. "בהסתמך על יכולות הבינה המלאכותית החזקות שלנו, מרכז המצוינות החדש יאפשר לנו להקדיש כעת זמן ומשאבים רבים יותר כדי לייצר את הטכנולוגיות שישנו את כללי המשחק ולהטמיע אותן בכל סל הפתרונות שלנו".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות