✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

21.08 - Agent Vi בחרה בשירותי הענן של אמזון ווב סרוויס AWS

IsraelClouds
|
August 21, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת Agent Vi הישראלית, מובילה עולמית בתחום הפתרונות לניתוח ווידיאו, בחרה בשירותי הענן של אמזון ווב סרוויס AWS כבסיס לאספקת פתרונותיה כשירות ענן לאלפי לקוחותיה במעל ל-90 מדינות ברחבי העולם.  

פתרונות Agent Vi מאפשרים לארגונים ורשויות להפיק ערך מקסימאלי ממצלמות הווידאו המשמשות למעקב באתרים שונים, באמצעות ניתוח אוטומטי של ווידאו לצורך התרעות על אירועים, האצת החיפוש במצבורי סרטי הווידאו המוקלטים והפקת נתונים סטטיסטיים מהם. הפתרונות הללו מבוססים על ארכיטקטורת תוכנה מוגנת בפטנט, אלגוריתמים מתקדמים לראייה ממוחשבת ולמידת מכונה וכן על שנים של ניסיון בפיתוח תוכנה לניתוח וידאו בהיקף רחב.

חוקריAgent Vi  שילבו בפתרונות החברה את המילה האחרונה של טכנולוגיות הבינה המלאכותית, למידת מכונה ולמידה עמוקה. האלגוריתמים שפותחו מסוגלים לזהות סוגים שונים של אובייקטים כמו: כלי רכב, בני אדם ועוד, כשרמת האבחנה מגיעה לתתי קטגוריות לדוגמה: אוטובוס, משאית, אופנועים, אופניים וכו' - לרבות גודל מסוים, צבע מסוים וכו'. הזיהוי יכול להתבצע הן בזמן אמת והן לצורך תחקור אירועי עבר תוך ניתוח מהיר של מצבורי ווידיאו.

פתרונות Agent Vi הותקנו במעל 4,500 אתרים של מאות ארגונים ברחבי העולם  הן לשיפור אבטחה (בשדות תעופה, מתקני תשתית, מרחבים עירוניים) הן לשיפור היעילות העסקית (באתרי תיירות, קניונים ועוד) והן לייעול זרימת התנועה בכבישים ראשיים ועוד.

בשנת 2016 החליטה החברה לפתח פתרון ענן המיועד בעיקר לערים חכמות, שיאפשר ללקוחות ליהנות מיתרונות הענן בתחום התפעולי והכלכלי. לצורך כך נבחרה אמזון ווב סרוויס AWS ושירותיה אומצו כתשתית לפריסת הפתרון ברחבי העולם.  

איציק קטן,מנכ"ל Agent Vi: "בחרנו באמזון ווב סרוויס AWS לאור הזמינות הגבוהה של התשתיות, עוצמות העיבוד הגבוהות, גמישות השימוש והפריסה הרחבה בגיאוגרפיות רבות התומכת בפעילותינו הגלובלית. כן מציעה AWS עמידה ברגולציה בכל רחבי העולם שאף היא קריטית לפעילותינו הגלובלית. התשתיות של AWS מסייעות לנו כיום בניתוח מיליוני אובייקטים בווידיאו ברמות דיוק גבוהות ביותר שנדרשות כיום על ידי הלקוחות ובאופן יעיל יותר במדדים כלכליים".

ערים חכמות טומנות בחובן הבטחה גדולה מזה שנים רבות, הן מתחילות להתעצב רק בזמנים אלו. הדבר נובע מהעובדה שכיום יש לנו יכולות רשתיות, מערכות מידע ותשתיות מחשוב המשחררים את מלוא הפוטנציאל שלהן. אלו הן בשורות טובות עבור עיריות וממשלות – כמו גם עבור אזרחים, שחייהם הופכים קלים יותר בעבודה וביומיום הודות לערים המקושרות. תשתית ענן רובוסטית מהווה מרכיב חיוני לאפשר ערים חכמות ושיתופיות. במילים פשוטות, התבססות על מחשוב הענן מאפשר את מימוש העיר החכמה. הדבר חשוב במיוחד מאחר והערים החכמות צפויות ליצור נתונים בהיקף חודשי של פטאביתים.

את כל המידע הנוצר יש לאחסן באופן מאובטח, כאשר יכולת הגידול של מחשוב הענן (scalability) מייתר את הצורך הבלתי-פוסק בשדרוג נפח האחסון ע"מ לתמוך בזרם מתמשך של הנתונים הנכנסים. יכולות האנליטיקה ע"ג מחשוב הענן חשובות באותה מידה, בעזרתן ניתן לנתח מאגרי נתונים בהיקפים אדירים, כמעט בזמן אמת, בסביבה העירונית – לצורך שיפור תנאי המחיה של תושביה. עבור אותן עיריות השואפות לבחון יישום של עיר חכמה, תרחיש טיפוסי מתאפשר על ידי יישום קונספט האינטרנט של הדברים (IoT), ע"י פריסה רחבה של חיישנים מקושרים בכל רחבי העיר לצורך איסוף מידע.

חברת Agent Vi מציעה פתרון ניתוח ווידאו (Video Analytics) כשירות SaaS על בסיס שירותי הענן של אמזון ווב סרוויס (AWS). באמצעותו ניתן לאסוף, לנתח ולעבד ווידאו מקבצים או ממצלמות בזמן אמת, באופן שמאפשר לזהות התרחשויות ולנקוט בצעדי תגובה מידיים. המערכת - innoVi - מסוגלת לעבד כל כמות של נתונים ממאות אלפי מקורות שונים, ברמת עמידות וזמינות גבוהה מאוד הודות לשירותי הענן של AWS ובהם:

שירות S3 לאיסוף ואחזור נתונים בהיקף עצום וברמת עמידות של 99.99999999%. בנוסף לו שולבו שירות Kinesis Video Stream לאיסוף ואחזור ווידאו עם השהיה מינימלית ושירות Kinesis לניתוח רצף נתונים בזמן אמת לזיהוי אנומליות ואירועים חריגים. כן נעשה שימוש בשירותי EC2/ECS/ElastiCache להרצת מערכת innoVi בארכיטקטורת מיקרו-שירותים עם יכולת גידול לינארית על פני מספר אזורים גיאוגרפיים לטובת שרידות, יתירות וזמינות גבוהה. ולבסוף שולבו בפתרון מגוון שירותי עזר לניטור המערכת ואיסוף מדדים אופרטיביים (CloudWatch, CloudTrail, Lambda Function ועוד)

מיקוד החברה באספקת פתרונות לערים חכמות על בסיס תשתיות AWS יאפשר לרשויות מקומיות וכוחות אכיפת החוק גישה יעילה למקורת ווידאו עצומים מהמרחב העירוני בזמן אמת, לצורך שיפור הבטיחות, תפעול שירותי העיר ושיפור השירותים לאזרח. המערכת מטפלת באין ספור תרחישים במרחבים העירוניים וביניהם: זיהוי רוכבי אופניים שחרגו מהמסלול המותר של שבילי אופניים מסומנים וכן אופנועים שעלו על מדרכות ומסכנים אף הם את הולכי הרגל (פרויקט מסוג זה מתבצע כיום באחת הרשויות המקומיות בישראל). הגנה בזמן אמת נגד חדירות של בני אדם למתחמים רגישים (תוך אבחנה בינם לבין בעלי חיים שעלולים להפעיל התרעות שגויות). ניהול תנועות קהל בהפגנות והתקהלויות אחרות, זיהוי אינטראקציות חשודות בין קבוצות בתוך הקהל ותנועות של קבוצות שיש בהן פוטנציאל סיכון.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות