✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

דווקא עכשיו: Ness מגייסת לכ- 500 משרות טכנולוגיות ויוצאת בקמפיין גיוס דיגיטלי בהובלתו של תמיר בר, כוכב "ארץ נהדרת"

IsraelClouds
|
December 19, 2022
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

דווקא עכשיו:

Ness מגייסת לכ- 500 משרות טכנולוגיות ויוצאת בקמפיין גיוס דיגיטלי בהובלתו של תמיר בר, כוכב "ארץ נהדרת"

 

חברת NESS מקבוצת חילן, חברת שירותי טכנולוגיות המידע והדיגיטל מהמובילות בישראל, יוצאת בקמפיין גיוס דיגיטלי רחב היקף תחת המסר: “Add the NESS FACTOR to you career”. מטרת הקמפיין היא להזמין את המועמדים הפוטנציאליים להוסיף את ה- "NESS FACTOR" לקורות החיים ולמסלול הקריירה הטכנולוגית שלהם.

 

את קמפיין הגיוס מוביל תמיר בר, כוכב ארץ נהדרת וזמר בסרטון משעשע בשם "אני הבעיה". בסרטון מופיע תמיר בר בתור "באג", "בעיה" ותיקה, נצר לשושלת בעיות ותיקות בארץ, שאחראית על כל התקלות הטכנולוגיות והמחשוביות בארגון. אך מאז שהגיעה NESS, ל"בעיה" - אין עבודה, כי המומחים של Ness מוצאים פתרון  לכל בעיה ואתגר טכנולוגי בעזרת ה- Ness Factor- טביעת האצבע הייחודית של כל אחד ואחת מעובדי החברה, שביחד מרכיבים את ה- DNA המיוחד של NESS ומספקים את הערך המוסף ללקוחותיה – אם זה במקצוענות, מומחיות וניסיון, חשיבה חדשנית, איכות השירות, יצירתיות ועוד.

 

קמפיין הגיוס מעלה למודעות שדווקא בתקופה זו של אי-ודאות בענף ההייטק, Ness, אחת המעסיקות הגדולות בהייטק הישראלי אשר מעסיקה מעל 4000 עובדים ועובדות, מציעה כ- 500 משרות בעולמות הטכנולוגיה,  הדורשות החל משנה של ניסיון קודם ובראשן משרות בשלושה עולמות תוכן מרכזיים: Cloud, Development ו- SAP. גיוסים אלו הם בהמשך לזכיות האחרונות של Ness בפרויקטים משמעותיים בעולמות טכנולוגיים אלו ונוספים. מדובר במשרות לפרויקטים חדשניים אצל לקוחות מכלל המגזרים, בין היתר בגופים ביטחוניים, פיננסיים, גופי בריאות, הייטק, ממשלה ועוד, כולם מתעסקים בטכנולוגיות קצה חדשניות המתקדמות ביותר אשר נמצאות בליבת העשייה הארגונית.

בעולמות הענן, החברה מגייסת מומחים ומומחיות בעלי ניסיון של שנה ומעלה בתחום התשתיות/ פיתוח/ DevOps ל- NESS Cloud, קבוצת הענן (CCoE). בין המשרות החמות ניתן למצוא:

- מומחה/ית ענן – להשתלבות בפרויקטים מגוונים. משרה מלאה והיברידית. נדרש ניסיון של 3 שנים לפחות כמומחה/ית ענן וכן הסמכות רלוונטיות.

- מומחה/ית DevOps עם ניסיון קודם בענן - למשרה מלאה והיברידית ברעננה. נדרש ניסיון של שנה ומעלה כאיש/ אשת DevOps, ניסיון בעבודה בסביבת ענן וכן ניסיון בתהליכי מיגרציה לענן.

- מנהל/ת מכירות - התפקיד כולל ניהול, זיהוי הזדמנויות מכירה, עבודה מול לקוחות שונים והצגת פתרונות ענן. משרה מלאה והיברידית, ברעננה. נדרש ניסיון של 3 שנים לפחות במכירות ופתרונות ענן, וכן ידע בתשתיות מחשוב ווירטואליזציה.

לחצו כאן להגשת מועמדות >>

לצפייה בסרטון: https://www.youtube.com/watch?v=vLfheKIwq1c

לאתר הגיוס ולעיון בכלל המשרות הפתוחות: https://www.ness-tech.co.il/joinus

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות