✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.02 - A10 Networks מתרחבת ב- EMEA ופותחת סניף בישראל

IsraelClouds
|
February 26, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

הצוות הישראלי ינהל גם את פעילות מדינות מזרח אירופה

A10 Networks, חברת פתרונות אבטחת מידע ושיפור ביצועי יישומים המספקת מגוון רחב של פתרונות, מתרחבת ופותחת סניף חדש בישראל. את הסניף החדש ינהל גידי שוורץ, אשר ישמש גם כדירקטור מכירות באזור ישראל, מזרח אירופה ורוסיה. אליו יצטרף יולי יאביץ שישמש כמהנדס מכירות בכיר.

בשנים האחרונות פעלה החברה בישראל באמצעות חברת ההפצה זברה טכנולוגיות, אך לאור הביקוש, החשיבות בקרבה ללקוחות ורצון החברה להתרחב ב- EMEA, נפתח סניף מקומי, אשר יהיה אחראי גם להתרחבות במדינות מזרח אירופה דוגמת רוסיה, אוקראינה, לטביה, ליטא ועוד.

A10 Networks מספקת מגוון רחב של פתרונות אבטחת רשת, האצה והגברת ביצועים של יישומים ב-Data center. היא החלה את דרכה בתחום ניהול הזהויות ובהמשך התרחבה והוסיפה לפורטפוליו שלה יכולות לניהול רוחב פס, ADC – Load Balancing, שירותי  DDOS , WAF, SSL Inspection ואבטחת הענן. החברה מתמחה בפישוט והנגשת תחום ה-ADC לכל סוגי הארגונים, עם דגש על הפעלה ושימוש ידידותיים. פשטות התהליך מאפשרת הטמעה טכנולוגית ללא שימוש בכוח אדם מיוחד או השקעה כספית גדולה. A10מובילה במתן פתרונות אבטחה ברשתות דור 5 ורשתות דור 4 מתקדמות המציבות אתגרים חדשים של Throughput, Latency תוך שימוש ביכולות של בינה מלאכותית וmachine learning בהטמעת פתרון ה-  DDOS של .A10

A10 נוסדה בשנת 2004 בארצות הברית על ידי לי שן. לחברה משרדים ברחבי העולם ושירות לקוחות בפריסה עולמית. ההצלחה והצמיחה הראשוניות של A10 נבנתה על קו המוצרים של סדרת AX שמאיץ ומאבטח את יישומי מרכז הנתונים. היא נחשבת מהמובילות העולמיות בתחום ה-Application Delivery Networking ויש לה אלפי לקוחות ברחבי העולם.

גידי שוורץ, דירקטור מכירות באזור ישראל, מזרח אירופה ורוסיה: "ראינו בשנים האחרונות שיש ביקוש גבוה לפתרונות החברה, ולכן החלטנו לפתוח סניף מקומי כדי לאפשר ליותר ויותר ארגונים מקומיים ליהנות מן הפתרונות שלנו המשפרים ביצועי רשת ויישומים ומסייעים לאבטחת המידע. היתרון הגדול של A10 הוא בכך שאנו מספקים פתרון מקצה לקצה המגן על המידע של הלקוח בענן, On Premise ובזמן תעבורה, ומספק הרבה שקט תעשייתי. אני בטוח שאני ויולי נעבוד בשיתוף פעולה מלא עם שותפינו המצוינים ונרחיב את דריסת הרגל של החברה באופן משמעותי".

גידי שוורץ
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות