✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

אחרי זום: גם 8x8 בחרה באורקל כספקית תשתית הענן עבור פתרונות מפגשי הווידאו המאובטחים שלה

|
May 31, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
לארי אליסון, אורקל

פלטפורמת שירותי התקשורת המשולבים חוותה גידול עצום מאז תחילת משבר הקורונה והגיעה למעל 20 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש ברחבי העולם.

הפלטפורמה, שמספקת שירותים למיליוני משתמשים בארגונים ציבוריים ופרטיים בכל הגדלים, עברה מ-AWS ל-OCI (ענן אורקל) לצורך שיפור הביצועים ותוך חיסכון של יותר מ-80%

אורקל הודיעה כי חברת 8x8 (NYSE: EGHT), פלטפורמה מובילה לשירותי תקשורת משולבים בענן, בחרה להשתמש בענן אורקל (OCI) להפעלת שרותי הווידאו המאובטחים שלה Jitsi.org ו-8x8, כמענה לגידול העצום במספר המשתמשים שהיא חווה מתחילת המשבר אשר הגיע ליותר מ-20 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם מדי חודש.

שיחות ועידה באמצעות וידאו הפכו לדרך התקשורת הסטנדרטית בתקופה קריטית זו. 8x8 העבירה את שירות הפגישות המקוון שלה מ-AWS ל-Oracle והשיגה שיפור ביצועים משמעותיים - עם גידול של יותר מ-25% בביצועים בהשוואה ל-AWS - וחיסכון של מעל מ-80% בעלויות הרשת (outbound). הביקוש לטכנולוגיה המאפשרת לארגונים ברחבי העולם להישאר מחוברים הביא לגידול עצום בהיקף שיחות הווידאו בחודשים האחרונים, בתחומים כמו עבודה מרחוק ועבודה מול לקוחות, למידה מרחוק ושירותי רפואה מקוונים. בין הארגונים המסתמכים על שרותי הוידאו  של 8x8 במהלך המשבר הנוכחי ניתן למנות את WeSchool באיטליה, Every Child Pediatrics ו-Retreat Behavioral Health בארה"ב ו-Bionical Solutions בבריטניה.

על מנת לתמוך בשינוי המהיר בצורת העבודה של עסקים, ארגונים, ספקי שירותי רפואה ועובדי הוראה, נדרשה פלטפורמת מפגשי הווידאו של 8x8 לגדול במהירות בתקופה בה הרחיבה 8x8 את היצע השירותים והנוכחות הגלובלית שלה צרכו לקוחותיה כמות אדירה של רוחב פס ומשאבי מחשוב, אשר עלתה על 1.5 פטה-בייט של תעבורת רשת יוצאת מדי יום.

המעבר לענן של אורקל מאפשר ל-8x8 יכולת גדילה, ביצועים טובים יותר וזמני שיהוי נמוכים ברשת ואת היכולת להתמקד במתן שירות למיליוני משתמשי קצה. אף על פי שהביצועים מהווים גורם קריטי בצמיחה, גם הצמצום המשמעותי בהוצאות על שירותי מחשוב ורשת חשוב לא פחות. ענן אורקל היה חסכוני מ-AWS באופן ניכר בכל האספקטים החיוניים ל-8x8 – מיחשוב, תעבורה ברשת ואחסון.

"אנו גאים לעזור לעסקים, לארגונים, לעובדי הוראה ולרופאים להישאר מחוברים בתקופה מאתגרת זו", אמר ויק ורמה (Vik Verma), מנכ"ל 8x8. "לאור הגידול העצום בביקוש לפלטפורמת הווידאו המקוונת שלנו היינו זקוקים לשותף עם שיוכל לגדול (scale) יחד איתנו במהירות ותוך יעילות כלכלית. ענן אורקל מספק את שירותי האבטחה המובילים בענף, עם פריסה גלובלית ורמת תמיכה ללא תחרות, בשילוב עם מחיר וביצועים יוצאי דופן להם אנו זקוקים כעת ובעתיד". ורמה הוסיף וציין כי בבחירה באורקל קיים ערך מוסף והוא ההזדמנות לפרוץ לשווקים נוספים עם Oracle Cloud Marketplace.

8x8 חברה ב-Oracle PartnerNetwork (OPN) ותרחיב את היקף החדירה שלה לשוק עם אורקל.

"בתקופה בה העולם מגדיר מחדש את האופן בו אנו מתקשרים, הפכו שיחות הווידאו לשירות קריטי ולאחד מתחומי הפעילות שלנו הצומחים במהירות הגבוהה ביותר", אמר קליי מגוירק (Clay Magouyrk), סגן נשיא לפיתוח בענן אורקל. "OCI, הענן של אורקל מהדור השני (Gen 2) מספק את הפלטפורמה הנכונה עבור יישומים הצורכים משאבים באינטנסיביות, כמו שיחות וידאו ושירותי סטרימינג, במחיר המסיר חסמים לגדילה ומאפשר ל-8x8 להאיץ את הצירוף של משתמשי קצה רבים יותר. אנו נרגשים מן ההצטרפות של 8x8 ל-Oracle Cloud Marketplace, המאפשר ללקוחות הארגוניים שלנו גישה קלה לשירות שיחות הווידאו שלה".

יותר מ-20 מיליון משתמשים פעילים במפגשי וידאו ברחבי העולם מדי חודש

8x8 היא התורמת העיקרית לטכנולוגיית הקוד הפתוח לפגישות וידאו Jitsi.org, והגרסאות העצמאיות והמשולבות של 8x8 Video Meetings מונעות באמצעות Jitsi. הקוד של Jitsi.org הולך ומתגבש, עם יותר ממיליון הורדות ומשולב ביישומים כגון שיחות וידאו בנקאיות, פלטפורמות של חינוך כשירות ויישומי אבטחה ביתיים בכל העולם.

8x8 Video Meetings משתמשת בתקן WebRTC, המאפשר למשתתפים להצטרף למפגשי וידאו באופן מיידי ללא צורך בהורדות או בתוספים. 8x8 Video Meetings מגיעה גם בחבילה הכוללת את 8x8 X Series ועונה על צרכיהם של חברות  שעובדיהם ניידים ועובדים מרחוק, באמצעות אספקת פתרון אמין וגמיש ביותר במכשירים נייחים (desktop) וניידים עבור שיחות קוליות, וידאו, צ'אט, מוקדים טלפוניים, APIs ואנליטיקה מתקדמת המיושמת על פלטפורמת ענן. הדבר מאפשר לחברות לאחד במהירות כוח עבודה מבוזר ומאפשר סגנונות עבודה גמישים. שירות נוסף הוא 8x8 Express, מערכת המיועדת עבור ארגונים וצוותים קטנים הזקוקים למערכת טלפונית עסקית שלמה, הכוללת תצורה מוגדרת מראש עם מספר עסקי ייעודי, מפגשי וידאו ושליחת הודעות ביישום יחיד למחשבים נייחים ולמכשירים ניידים. למידע נוסף: https://www.8x8.com/live.



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות