✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

17.10 - בפעם ה- 8 ברציפות: גרטנר הציבה את Commvault בראש ריבוע המובילות בדו"ח ריבוע הקסם לגיבוי ואחזור מרכזי נתונים

IsraelClouds
|
October 17, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

Commvault מוקמה בנקודה הגבוהה ביותר עבור שלמות החזון ועבור היכולת להוציאו לפועל

גרטנר הציבה את חברת ניהול הנתונים Commvault בראש ריבוע המובילות בריבוע הקסם שפרסמה בתחום פתרונות גיבוי ואחזור מרכזי נתונים. Commvault עוקפת את כל המתחרות וניצבת בראש על ציר שלמות החזון וכן על ציר יכולת ההוצאה לפועל. זו הפעם השמינית ברציפות בה Commvault ממוקמת כמובילה בהערכת השוק של גרטנר בתחום הגיבוי והאחזור.

הדוח מציין כמה מגמות מרכזיות כיום בתחום גיבוי מרכזי נתונים ואחזור נתונים: "כיום, קלות הפעלה, אחזור מיידי, ובמיוחד קלות של ניהול יומיומי, הן דרישות מרכזיות לפתרונות בתחום. שוק הגיבוי והאחזור גם מבצע איחוד של מאפיינים רבים על גבי פלטפורמה אחת, כגון רפליקציה של נתונים, אוטומציה להתאוששות מאסון בענן, אורקסטרציה וניידות נתונים בין עננים. בנוסף, ספקי גיבוי מוסיפים יכולות ניהול נתונים כדי לתמוך באנליטיקה, test/dev ו/או זיהוי תוכנות כופר בעותקי גיבוי בענן, כדי לספק החזר גבוה יותר על ההשקעה בגיבוי נתונים".

"אנו נרגשים להכריז על ההובלה שלנו בכנס הלקוחות השנתי שלנו, Commvault GO, בו החברה חולקת את החזון שלה לגבי הדרך בה אנו מתכננים לבנות קדימה על בסיס חדשנות בגיבוי ואחזור", אמר סאנג'יי מיראצ'נדני, מנכ"ל ונשיא Commvault. "אנו מרגישים כי ההכרה בנו כמובילים על ידי גרטנר בפעם השמינית ברציפות, היא עדות ליכולת שלנו לספק חדשנות באופן קבוע, לצד שירות לקוחות ותמיכה ברמה הגבוהה ביותר. אנו מאפשרים ללקוחותינו להיות מוכנים לנתונים ולשגשג בעולם ממוקד הנתונים של היום. אני רוצה להודות לעובדים, ללקוחות ולשותפים שלנו, על התשוקה והמסירות שמאפשרים לנו להוציא לפועל את החזון שלנו".

Commvault מאמינה כי ההכרה מצד גרטנר בהובלה שלה בשוק הגיבוי והאחזור משקפת את היכולת שלה לענות על הצרכים המיידיים של ארגונים בניהול נתונים, כולל: מוכנות לאחזור -  הפחתת סיכון לאובדן נתונים באמצעות תהליכי הגנה ואחזור אשר משמרים את מוניטין הארגון, מספקים חווית לקוח טובה יותר, ומבטיחים המשכיות עסקית ותפוקה משופרת; גישה אחידה לריבוי עננים - עם מתן אפשרות ללקוחות להעביר יותר עומסי עבודה לריבוי עננים על מנת לשפר שקיפות, זמינות ואת השימוש בנתונים; מודרניזציה של תשתיות - עבודה עם שותפים גלובליים מבטיחה ללקוחות כי הם יכולים לאחד, לנהל ולהרחיב בצורה אחידה את התשתיות ההיברידיות שלהם, להאיץ חדשנות עסקית, לשפר את חווית המשתמש ולהשיג יעילות גבוהה יותר; התמיכה הרחבה ביותר בתחום במערכות הפעלה, HyperVisors, אפליקציות, בסיסי נתונים, מערכי אחסון וספקי מחשוב ענן לצד יכולות ניהול נתונים ותמחור אטרקטיבי וגמיש.

בחודש הבא, ב- 11.11 יתקיים האירוע השנתי של Commvault בישראל בהשתתפות בכירי החברה העולמית, בכירי החברה בישראל, שותפים, ספקים, לקוחות ועוד.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות