✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.07 - נשות הסייבר בישראל עומדות באבטחה

IsraelClouds
|
July 24, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

2BSecure, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, קיימה לאחרונה כנס נשים מקצועי בהשתתפות עשרות נשים מובילות בתחום הסייבר בישראל. המפגש עסק במגמות ותחזיות בולטות בעולם איומי הסייבר כיום, כניסתן לתוקף של תקנות הגנת הפרטיות החדשות בשנה האחרונה וכן בחשיבות היערכות הארגונים להתגונן כבר היום מאיומי הסייבר של מחר.

קרדיט תמונה: יח"צ

את הכנס פתחה רחל נתיב, מנהלת לקוחות ב-2BSecure, שאמרה: "להיות אישה זה לא אומר שיש מקום להשוואות של יותר או פחות, של דומה או שונה אלא מדובר בייחודיות שאנחנו מביאות איתנו. עם הייחודיות הזו יש לנו את הכוח להשפיע על עולם אבטחת המידע, שברובו נחשב עולם גברי, ולהוביל אותו."

בין הדוברות הנוספות באירוע ניתן היה למצוא את אורלי גן- ראש תחום מוצרי סייבר ב-Check Point, עו"ד ליטל חדד- יועצת אבטחת מידע ופרטיות ב-2BSecure, כאשר את האירוע חתמה יהודית בן לוי- מומחית בתחום העצמה כלכלית לנשים, עם הרצאת אורח בנושא נשים וכסף.

כנס הנשים "עומדות באבטחה", שהתקיים ב"האוס" רמת השרון- חלל עבודה משותף לנשים, נערך על ידי 2BSecure בשיתוף חברת Check Point זאת הפעם הראשונה, וזכה לפידבקים חיוביים בקרב הנשים שהשתתפו. שלי בראונשטיין, מנהלת אבטחת מידע, הראל ביטוח אמרה: "כדי לשנות את מערך הכוחות בין נשים לגברים בתחום אבטחת המידע יש להטמיע תפיסה המעודדת שיוויון במסגרות החינוך עוד בגילאים המוקדמים, בשלב בו החשיבה שלנו מתעצבת ומתגבשת. התפיסה שבנות ונשים אינן יכולות להצליח בתחומים תובעניים שגויה מהיסוד, הרי אין קשר בין מגדר לקריירה".

מימין לשמאל: סיגל רוסין-מנהלת אבטחת מידע החברה למשק וכלכלה, ויקי קיסין- מנהלת רגולציות אבטחת מידע GRC Manage בי"ח אסותא, טליה זמיר- מנהלת אבטחת מידע מטריקס, רחל נתיב- מנהלת לקוחות 2Bsecure, שלי בראונשטיין- מנהלת אבטחת מידע ביטוח הראל, רונית גינדס- מנהלת אבטחת מידע ביטוח מגדל, אורלי גן- ראש תחום מוצרי סייבר ב-CheckPoint. קרדיט: יח"צ
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות