✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מתי כדאי לבחור בענן פרטי: סקירת 6 הספקיות הישראליות המובילות בתחום

IsraelClouds
|
Sep 8, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה משמעותית באימוץ הענן בקרב ארגונים, ולא מדובר רק על ענן ציבורי. חברות כיום מבינות שטכנולוגיית הענן מאפשרת להן לעמוד בקצב חדשנות גבוה, להיות יותר סקלאביליות ולהעלות את רמת הגמישות שלהן. מצד שני, ישנם לא מעט ארגונים שאופי הפעילות שלהם מחייב אותם לשמירה על רגולציות והנחיות אבטחת מידע מחמירות, המונעות מהם לנהל את כל עומסי העבודה שלהם בענן ציבורי בלבד. שימוש בענן פרטי או היברידי (שילוב של ענן פרטי וציבורי) מאפשר עמידה ברמת אבטחת מידע מוגברת בשל ההפרדה הפיזית בין תשתיות הארגון לתשתיות אחרות, ביטול בעיות הקשורות לאיכות קו האינטרנט, ומניעת מצב של חלוקת משאבים שעלולה להעמיס על השרתים.

העננים הציבוריים וההיברידיים הקיימים בארץ כיום מספקים מגוון שירותים שונים ולכל אחד מהם יתרונות ייחודיים, אז איך בוחרים את הספק המתאים לכם? כדי לסייע לכם בבחירת הענן המתאים לארגון שלכם, החלטנו לרכז את 6 ספקיות הענן המובילות בארץ, שיוכלו לענות על דרישות הארגון שלכם.

טריפל סי

אילו שירותים החברה מציעה?

טריפל סי מתמחה במתן שירותי ענן שהעיקריים שבהם הם: IaaS - תשתיות כשירות, BaaS - גיבוי כשירות, DR כשירות, אבטחת מידע כשירות, אופיס 365 ועשרות רבות של שירותים אחרים, כולם בענן, וכולם ניתנים כשירות. בכל השירותים שהחברה מספקת, בולטת רמת השקיפות ללקוח - במערכת של טריפל סי כל לקוח יכול להיכנס לחנות המקוונת, לראות את כל השירותים והמחירים, לרכוש ולנהל את השירות בצורה עצמאית, ולנתק אותו בצורה עצמאית.

בנוסף לענן ציבורי, טריפל סי מספקת ענן שיתופי וכמובן גם ענן פרטי. על כל תשתיות הענן, טריפל סי מאפשרת שירותי אירוח משני מתקנים של החברה – המתקן הראשי בפתח תקווה בתקן Tier4, והמתקן המשני בתקן Tier3, שממוקם בחיפה. שני המתקנים מקושרים בקווי 10G פרטיים לקישוריות מלאה ומבוצעים בין שניהם רפליקציות של דיסקים, שירותי גיבוי מרוחקים ושירותי DR כשירות.

כחברה ותיקה עם 30 שנות ניסיון בעולם המחשוב, טריפל סי מציעה שירותי מומחה לשירותי ענן, שרתים מנוהלים בענן, שרתים באירוח ובאתרי לקוח, תחנות, שירותי תקשורת, שירותי אבטחת מידע, הכל בחבילה אחת מקצה לקצה.

למי מיועד?

טריפל סי מספקת שירות למעל 10,000 לקוחות עסקיים בענן. השירות שטריפל סי מספקת מיועד ללקוחות שמבקשים שירותIT  בענן, החל מלקוחות של מאות ואלפי עובדים, ועד לקוחות קטנים (ואפילו לקוח של עובד אחד בארגון).

מהם היתרונות של השירות?

השירות של טריפל סי הוא ענן מקומי, ישראלי, עם שירות מקומי מלא בעברית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, עם זמני תגובה מהירים ויישומי IT מקומיים, Latency נמוך ותעבורה במחירים סבירים, הן על גבי הרשת והן בקישוריות ישירה של ADSL או תמסורת ע"פ דרישת הלקוח. טריפל סי עומדת בתקינות המחמירות ביותר הקיימות כגון הגנת הפרטיות, 27001 ועוד. החברה מתחייבת לעמוד ב- SLA מחמיר ביותר ונדרשת לעמוד בסטנדרטיים גבוהים של השירותים השונים אל מול הלקוח. יתרון נוסף הוא שהאתר של טריפל סי הוא ציבורי וככזה המחירים של כלל השירותים שמספקת החברה מפורסמים באתר שלה, ניתנים לצריכה במחירים ידועים מראש, ומאפשרים לגדול ולקטון בצורה עצמאית וללא כל התחייבות.

ככה יוצרים קשר:

באתר או בטלפון 6440*

GNS

אילו שירותים החברה מציעה?

GNS קיימת משנת 2001 ומחזיקה כיום 13 חוות שרתים בארץ ובעולם ב- 4 יבשות שונות. הענן של GNS בהגדרתו High Performance Cloud המבוסס VMware ומערך סטורג' 100%  SSD.

ל- GNS פלטפורמת ענן בלעדית וייחודית באוטומציה מלאה המאפשרת self service מלא. פלטפורמה זו מהווה מערכת ידידותית למשתמש המאפשרת ביצוע פעולות בפשטות ובמהירות, לדוגמא - הקמת שרת ב-60 שניות בלבד.

בנוסף, תחת הפלטפורמה ישנה קשת רחבה של מוצרים להקמה עצמאית ופשוטה: החל משרתים וירטואליים, סביבות  Kubernetes, גיבוי ענן, שירות Anti DDdos, WAF, CDN ועד פתרונות מותאמים לכל לקוח כגון DR ו-Business continuity.

נוסף על תשתיות הענן, מספקת GNS מבחר שירותים מנוהלים הניתנים באמצעות מוקד תמיכה המאויש 24/7 ומספק מענה טלפוני אנושי בכל שעה ביממה על ידי מומחי System. שירותי הניהול כוללים שירותי ניטור, NOC, שירותי System, DevOps ועוד.

למי מיועד?

GNS מספקת שירות לעשרות אלפי לקוחות בארץ ובעולם בכל סדר גודל של עסקים ובכל תחום בתעשייה. החל מחברות סטארטאפ, חברות עם מערכות WEB גדולות וכלה בחברות הצורכות את כל סביבת ה-IT שלהם בענן.

מהם היתרונות של השירות?

היתרון המובהק של GNS הוא שילוב יתרונותיו של ענן ציבורי גלובלי יחד עם שירות בישראל בעברית ואנגלית בזמינות 24/7 וברמה גבוהה מאד.

השירות מציע קישור ישיר לענן - GNS מאפשרת ללקוחותיה חיבור ישיר ב- LAIR2 לחוות השרתים כך שלקוחות אשר מעבירים את סביבות ה-IT הפנימיות שלהם מבצעות מעבר ביתר קלות וללא שינויים מהותיים בסביבת ה-LAN. קישור זה מאפשר גם לעבוד בתצורת multicloud או לחילופין בענן היברידי.

כחלק מהפלטפורמה האוטומטית ישנם 2 מודלי תמחור לבחירת הלקוח:

Pay Per Use – מודל תמחור שעתי לפי צריכה

Fix Price – מודל תמחור חודשי קבוע ללא הגבלת תעבורה וללא הגבלת IOPS

המעבר בין מודלי התשלום הוא דינמי בכל רגע נתון ומתבצע ב"קליק".

מעכבר ליתרונות אלו, GNS מספקת שירות מיגרציה מלא ללקוחותיה על ידי צוות מנהלי פרוייקטים ומאפשרת ללקוח מעבר קל וחלק וללא צורך בהשקעת משאבים משמעותיים ברמת הארגון לצורך המעבר.

ככה יוצרים קשר:

באתר או בטלפון 073-2320020

KAMATERA

אילו שירותים החברה מציעה?

קמטרה היא ספקית שירותי ענן הפועלת מ- 1999. החברה מספקת תשתית לפריסת מערך שרתים בענן ב-13 חוות שרתים, בישראל (5 חוות שרתים) ובעולם (צפון אמריקה, אירופה ואסיה).

קמטרה פיתחה ממשק WEB ו- API לניהול סביבת הענן המאפשר ניהול עצמאי של השרתים, רשתות, מערכי דיסקים SSD ופריסת מערך שרתים בשניות תוך כדי בחירת משאבים בהתאם לצרכי הלקוח, עד 72 ליבות מעבד ועד 384GB RAM לשרת וגידול וקיטון משאבים באופן עצמי בלחיצת כפתור.

ממשק הניהול מספק דוחות וסטטיסטיקות לטובת ניתוח בזמן אמת ועד 3 חודשים אחורה של משאבי וביצועי השרתים.

קמטרה מציעה בין שירותיה רשתות VLAN פרטיים, מנתבי עומסים, שירותי חומת אש מנוהלים, פתרונות WAF, ,Anti DDoS, Antivirus שירותי התאוששות מאסון (DR) והמשכיות עסקית, מיגרציה בענן, ייעוץ תשתיות לעסקים אשר שוקלים מעבר מ-On-Premise לתשתית בענן.

קמטרה מספקת תמיכה טכנית  24/7 לאורך השנה, שרותי NOC, DevOps ושירות שרת מנוהל ומנוטר הכוללים מענה אנושי בטלפון ישיר למחלקת התמיכה.

למי מיועד השירות?

קמטרה מספקת תשתיות ענן למפתחים וחברות הזנק משלב הפיתוח ועד לשלב ה-Production בו נדרשת צמיחה וגמישות לאלפי שרתים בלחיצת כפתור וללקוחות עסקיים SME מהיקף פעילות של משתמש בודד ועד אלפי משתמשים ללקוח.

מהם היתרונות של השירות?

קמטרה מציעה פלטפורמה בשירות עצמי לניהול השרתים והמשאבים הכוללת API ידידותי בשני מודלי תשלום: מחירי Fix price לפתרונות חודשיים ומודל שעתי לפי שימוש PAY AS YOU GO . הפיצ'רים הטכניים של החברה מאופיינים ברוחב פס 10GB/s ותעבורה 5TB לשרת חודש, מערך דיסקים Full SSD בלבד בכל החוות ומעבדי Intel Gold 2.7GHz.

בנוסף קמטרה מבטיחה תשתיות שרידות עם התחייבות לזמינות 99.95% בשנה, אחסון בחוות רשמיות בלבד, עמידה בתקני  ISO 27001,GDPR, PCI ותקנים בינלאומיים, מנהל תיק לקוח ייעודי לכל לקוח, חשבונית ברורה וקבועה ללא חיובים משתנים, ומעל 100 גרסאות למערכות הפעלה WINDOWS/LINUX ואפליקציות מותקנות מראש לבחירת הלקוח.

ככה יוצרים קשר:

באתר או בטלפון 074-705-0340

VAULT מבית DnA-IT

אילו שירותים החברה מציעה?

שירותי הענן VAULT של חברת DnA-IT מציעים היצע פתרונות רחב וחדשני בתחום ה-Data Center והענן בפרט, והם כוללים פתרונות המבוססים על פלטפורמות היברידיות, לשילוב ענן עם מערכות On Premise.

השירות ניתן בתפיסת Turn Key לדיסציפלינות תשתיות המחשוב, תקשורת ופתרונות סייבר ומתופעל על ידי צוות מנוסה ומוכר בתעשייה.

גולת הכותרת של שירותי הענן VAULT, היא היכולת לספק מגוון פתרונות סייבר ואבטחת מידע מתקדמים בענן, כשירות ענן משלים או בלתי תלוי, ניהול זהויות וגישה IDP, פתרון אנטי כופר EDR, אבטחת בגישה ל- WEB, אבטחת דוא"ל ועוד, כל זאת לצד שירותי הענן הקלאסיים: תשתיות IaaS בענן, שירותי גיבוי BaaS ופתרון התאוששות מאסון DRaaS. בנוסף לאלו מספקת DnA-IT גם תחנות עבודה וירטואליות במודל צריכה ענני - DaaS.

DnA-IT המתפעלת את שירותי הענן VAULT היא מחברות האינטגרציה המובילות בתחום התשתיות המודרניות בעולם ה- IT ופתרונות ענן מתקדמים לארגונים. לחברה ידע מקצועי רב וניסיון טכני עשיר בתחום התשתיות המרכזיות וה- Data-Center  המודרניים.

למי מיועד?

השירות מיועד לארגונים גדולים ובינוניים שמעוניינים לצרוך חלק מהשירותים שלהם כמודל ענן, כגון גיבוי כשירות או התאוששות מאסון כשירות. לחילופין מתאים גם לארגונים המעוניינים לרכוש תשתית מחשוב ענן מלאה או חלקית במודל היברידי. בין לקוחות החברה מצויות חברות ממגזר ההייטק, חברות SME, המגזר העסקי והתעשייה המסורתית, מוסדות גדולים, אקדמיה ועוד.

מהם היתרונות של השירות?

שירותי ענן VAULT של חברת DnA-IT מציעים מגוון רחב של פתרונות ענן אינטגרליים במתקנים מאובטחים בתקנים גבוהים וברמת אבטחת המידע הגבוהה ביותר. המערכת פועלת במתכונת ייצור כבר משנת 2014 ובנויה בארכיטקטורת Self-Healing המבטיחהUp-time  מירבי, כמו גם יכולת הפעלה דינאמית בתצורת Self-Service.

היתרון הבולט של שירותי הענן VAULT הוא ההיצע הרחב של שירותי ערך מוסף בתחום הסייבר, בנוסף לשירותי התשתית בענן (גיבוי, התאוששות, תשתית כשירות IaaS). בנוסף, ביישום שירותי הענן VAULT נעשה שימוש בפלטפורמות קיימות בצד הלקוח המאפשר שימור יכולות הניהול והשליטה התפעולית והתקציבית.

לצד היתרונות הנ"ל, חשוב לציין כי כלל השירותים ניתנים לצריכה באופן עצמאי וגמיש ובאופן בלתי תלוי האחד בשני.

ככה יוצרים קשר:

באתר, בטלפון 09-7880090 או במייל info@dna-it.co.il

Cloudem

אילו שירותים החברה מציעה?

אמת מיחשוב, חברת האם של Cloud'em, הינה חברה מובילה בשירותים למרכזי מחשוב המספקת ללקוחותיה פתרונות מקיפים ושלמים (turnkey solutions), החל משלב התכנון המפורט לשלב יישום והטמעה, ועד הדרכה, ניהול אבטחת מידע, בקרה ופיקוח ותמיכה טכנית שוטפת.

כחלק מן ההשקעה שלה בחדשנות, אמת מחשוב הקימה את Cloud'em, חטיבת הענן של חברת של החברה, המספקת ללקוחותיה מגוון שירותים מנוהלים במרכז המידע המתקדם בישראל, החל משירותי Disaster Recovery, רפליקציה וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב (IaaS), שרותי פלטפורמה (PaaS), שירותי מערכת (SaaS) ועד לפתרונות תשתית מנוהלים מלאים.

למי מיועד?

Cloud'em פונה לכל סוגי העסקים, החל מחברות קטנות של מספר עובדים ועד לארגוני אנטרפרייז גדולים.

מהם היתרונות של השירות?

החברה מביאה עמה ניסיון של בהובלת פרויקטי תשתיות, החל משלב התכנון ואפיון צורכי הלקוח, ועד הטמעת פתרונות תשתית בארגונים מובילים במשק הישראלי. Cloud'em מציעה פתרונות ענן ופתרונות On Prem ומציגה יתרונות מהותיים בתחום מחשוב הענן.

עם תודעת שירות גבוהה שמגיעה מניסיון של מעל 36 שנים בתחום, טכנולוגיה מתקדמת דרך שימוש בתוכנות וחומרה של היצרנים המתקדמים בתעשייה, מובטחים לכם ביצועים קבועים עם מהירות תגובה אידיאלית.

החברה מציעה שילוב פתרונות ענן עם פתרונות תשתית מסורתיים באתר הלקוח, ומספקת מגוון שירותים כגון רפליקציה וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב (IaaS), שרותי פלטפורמה (PaaS) ועוד. החברה אף מספקת בדיקת היתכנות להתאוששות מהירה אחת לשנה ללא תשלום ותעבורה בלתי מוגבלת של העלאת והורדת מידע ללא עלות נוספת.

השירות מהיר ונגיש, עם שירות מנוהל 7/24 ותמיכה בשפה העברית, וכמובן – מודל תשלום חודשי קבוע ידוע מראש.

ככה יוצרים קשר:

באתר, בטלפון 03-5766999 או במייל sales@cloudem.co.il

MedOne

אילו שירותים החברה מציעה?

MedOne הינה חברת ה- Data Center הגדולה בישראל מזה 20 שנה, ורבים מהפתרונות והתקנים שנמצאים בשוק כיום, מתבססים על הסטנדרטים שהציבה. החברה מספקת שירותי אירוח להרבה מהחברות הגדולות במשק, בהן חברות ביטוח, בנקים, קופות חולים ותעשייה, והינה חלוצת הענן הציבורי בישראל מזה.

הענן של MedOne זוכה מכרז חשק"ל לענן ציבורי מקומי, ומדובר בספק ייעודי לגופים רגולטוריים וכאלה שדורשים שהמידע יישאר בישראל או מונחי ביצועים. בנוסף, החברה מציעה את ענן MedOneDR אשר משמש כפתרון המוביל היום בישראל ונבחר לאחרונה ע"י דואר ישראל.

בימים אלו החברה משיקה פלטפורמות ענן ציבורי נוספות, ועובדת על הרחבת פתרון הענן הגלובאלי של חברת מיקרוסופט (Azure) וענן BMC.

למי מיועד?

השירותים מיועדים לחברות גדולות שמעוניינות לעבור לענן ציבורי במודל היברידי - שילוב של מערכות ה-IT בשרתי On Premise וענן ציבורי. בין לקוחותינו החברה: גופים ביטחוניים, חברות פיננסיות, ממשלה, תשתיות, e-commerce וחברות SME שהעבירו את כל פעילות ה-IT שלהם לענן.

מהם היתרונות של השירות?

שרתי הענן של MedOne יושבים ב-2 אתרים תת קרקעיים במיקומים אסטרטגיים, ונחשבים למתקנים האזרחיים המאובטחים ביותר בישראל, המאפשרים התאוששות מהירה מאסון ורציפות של עד 72 שעות, ללא תלות בעולם החיצון.

ככה יוצרים קשר:

באתר, בטלפון 09-7476000 או במייל info@medone.co.il

מערכת IsraelClouds

בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה משמעותית באימוץ הענן בקרב ארגונים, ולא מדובר רק על ענן ציבורי. חברות כיום מבינות שטכנולוגיית הענן מאפשרת להן לעמוד בקצב חדשנות גבוה, להיות יותר סקלאביליות ולהעלות את רמת הגמישות שלהן. מצד שני, ישנם לא מעט ארגונים שאופי הפעילות שלהם מחייב אותם לשמירה על רגולציות והנחיות אבטחת מידע מחמירות, המונעות מהם לנהל את כל עומסי העבודה שלהם בענן ציבורי בלבד. שימוש בענן פרטי או היברידי (שילוב של ענן פרטי וציבורי) מאפשר עמידה ברמת אבטחת מידע מוגברת בשל ההפרדה הפיזית בין תשתיות הארגון לתשתיות אחרות, ביטול בעיות הקשורות לאיכות קו האינטרנט, ומניעת מצב של חלוקת משאבים שעלולה להעמיס על השרתים.

העננים הציבוריים וההיברידיים הקיימים בארץ כיום מספקים מגוון שירותים שונים ולכל אחד מהם יתרונות ייחודיים, אז איך בוחרים את הספק המתאים לכם? כדי לסייע לכם בבחירת הענן המתאים לארגון שלכם, החלטנו לרכז את 6 ספקיות הענן המובילות בארץ, שיוכלו לענות על דרישות הארגון שלכם.

טריפל סי

אילו שירותים החברה מציעה?

טריפל סי מתמחה במתן שירותי ענן שהעיקריים שבהם הם: IaaS - תשתיות כשירות, BaaS - גיבוי כשירות, DR כשירות, אבטחת מידע כשירות, אופיס 365 ועשרות רבות של שירותים אחרים, כולם בענן, וכולם ניתנים כשירות. בכל השירותים שהחברה מספקת, בולטת רמת השקיפות ללקוח - במערכת של טריפל סי כל לקוח יכול להיכנס לחנות המקוונת, לראות את כל השירותים והמחירים, לרכוש ולנהל את השירות בצורה עצמאית, ולנתק אותו בצורה עצמאית.

בנוסף לענן ציבורי, טריפל סי מספקת ענן שיתופי וכמובן גם ענן פרטי. על כל תשתיות הענן, טריפל סי מאפשרת שירותי אירוח משני מתקנים של החברה – המתקן הראשי בפתח תקווה בתקן Tier4, והמתקן המשני בתקן Tier3, שממוקם בחיפה. שני המתקנים מקושרים בקווי 10G פרטיים לקישוריות מלאה ומבוצעים בין שניהם רפליקציות של דיסקים, שירותי גיבוי מרוחקים ושירותי DR כשירות.

כחברה ותיקה עם 30 שנות ניסיון בעולם המחשוב, טריפל סי מציעה שירותי מומחה לשירותי ענן, שרתים מנוהלים בענן, שרתים באירוח ובאתרי לקוח, תחנות, שירותי תקשורת, שירותי אבטחת מידע, הכל בחבילה אחת מקצה לקצה.

למי מיועד?

טריפל סי מספקת שירות למעל 10,000 לקוחות עסקיים בענן. השירות שטריפל סי מספקת מיועד ללקוחות שמבקשים שירותIT  בענן, החל מלקוחות של מאות ואלפי עובדים, ועד לקוחות קטנים (ואפילו לקוח של עובד אחד בארגון).

מהם היתרונות של השירות?

השירות של טריפל סי הוא ענן מקומי, ישראלי, עם שירות מקומי מלא בעברית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, עם זמני תגובה מהירים ויישומי IT מקומיים, Latency נמוך ותעבורה במחירים סבירים, הן על גבי הרשת והן בקישוריות ישירה של ADSL או תמסורת ע"פ דרישת הלקוח. טריפל סי עומדת בתקינות המחמירות ביותר הקיימות כגון הגנת הפרטיות, 27001 ועוד. החברה מתחייבת לעמוד ב- SLA מחמיר ביותר ונדרשת לעמוד בסטנדרטיים גבוהים של השירותים השונים אל מול הלקוח. יתרון נוסף הוא שהאתר של טריפל סי הוא ציבורי וככזה המחירים של כלל השירותים שמספקת החברה מפורסמים באתר שלה, ניתנים לצריכה במחירים ידועים מראש, ומאפשרים לגדול ולקטון בצורה עצמאית וללא כל התחייבות.

ככה יוצרים קשר:

באתר או בטלפון 6440*

GNS

אילו שירותים החברה מציעה?

GNS קיימת משנת 2001 ומחזיקה כיום 13 חוות שרתים בארץ ובעולם ב- 4 יבשות שונות. הענן של GNS בהגדרתו High Performance Cloud המבוסס VMware ומערך סטורג' 100%  SSD.

ל- GNS פלטפורמת ענן בלעדית וייחודית באוטומציה מלאה המאפשרת self service מלא. פלטפורמה זו מהווה מערכת ידידותית למשתמש המאפשרת ביצוע פעולות בפשטות ובמהירות, לדוגמא - הקמת שרת ב-60 שניות בלבד.

בנוסף, תחת הפלטפורמה ישנה קשת רחבה של מוצרים להקמה עצמאית ופשוטה: החל משרתים וירטואליים, סביבות  Kubernetes, גיבוי ענן, שירות Anti DDdos, WAF, CDN ועד פתרונות מותאמים לכל לקוח כגון DR ו-Business continuity.

נוסף על תשתיות הענן, מספקת GNS מבחר שירותים מנוהלים הניתנים באמצעות מוקד תמיכה המאויש 24/7 ומספק מענה טלפוני אנושי בכל שעה ביממה על ידי מומחי System. שירותי הניהול כוללים שירותי ניטור, NOC, שירותי System, DevOps ועוד.

למי מיועד?

GNS מספקת שירות לעשרות אלפי לקוחות בארץ ובעולם בכל סדר גודל של עסקים ובכל תחום בתעשייה. החל מחברות סטארטאפ, חברות עם מערכות WEB גדולות וכלה בחברות הצורכות את כל סביבת ה-IT שלהם בענן.

מהם היתרונות של השירות?

היתרון המובהק של GNS הוא שילוב יתרונותיו של ענן ציבורי גלובלי יחד עם שירות בישראל בעברית ואנגלית בזמינות 24/7 וברמה גבוהה מאד.

השירות מציע קישור ישיר לענן - GNS מאפשרת ללקוחותיה חיבור ישיר ב- LAIR2 לחוות השרתים כך שלקוחות אשר מעבירים את סביבות ה-IT הפנימיות שלהם מבצעות מעבר ביתר קלות וללא שינויים מהותיים בסביבת ה-LAN. קישור זה מאפשר גם לעבוד בתצורת multicloud או לחילופין בענן היברידי.

כחלק מהפלטפורמה האוטומטית ישנם 2 מודלי תמחור לבחירת הלקוח:

Pay Per Use – מודל תמחור שעתי לפי צריכה

Fix Price – מודל תמחור חודשי קבוע ללא הגבלת תעבורה וללא הגבלת IOPS

המעבר בין מודלי התשלום הוא דינמי בכל רגע נתון ומתבצע ב"קליק".

מעכבר ליתרונות אלו, GNS מספקת שירות מיגרציה מלא ללקוחותיה על ידי צוות מנהלי פרוייקטים ומאפשרת ללקוח מעבר קל וחלק וללא צורך בהשקעת משאבים משמעותיים ברמת הארגון לצורך המעבר.

ככה יוצרים קשר:

באתר או בטלפון 073-2320020

KAMATERA

אילו שירותים החברה מציעה?

קמטרה היא ספקית שירותי ענן הפועלת מ- 1999. החברה מספקת תשתית לפריסת מערך שרתים בענן ב-13 חוות שרתים, בישראל (5 חוות שרתים) ובעולם (צפון אמריקה, אירופה ואסיה).

קמטרה פיתחה ממשק WEB ו- API לניהול סביבת הענן המאפשר ניהול עצמאי של השרתים, רשתות, מערכי דיסקים SSD ופריסת מערך שרתים בשניות תוך כדי בחירת משאבים בהתאם לצרכי הלקוח, עד 72 ליבות מעבד ועד 384GB RAM לשרת וגידול וקיטון משאבים באופן עצמי בלחיצת כפתור.

ממשק הניהול מספק דוחות וסטטיסטיקות לטובת ניתוח בזמן אמת ועד 3 חודשים אחורה של משאבי וביצועי השרתים.

קמטרה מציעה בין שירותיה רשתות VLAN פרטיים, מנתבי עומסים, שירותי חומת אש מנוהלים, פתרונות WAF, ,Anti DDoS, Antivirus שירותי התאוששות מאסון (DR) והמשכיות עסקית, מיגרציה בענן, ייעוץ תשתיות לעסקים אשר שוקלים מעבר מ-On-Premise לתשתית בענן.

קמטרה מספקת תמיכה טכנית  24/7 לאורך השנה, שרותי NOC, DevOps ושירות שרת מנוהל ומנוטר הכוללים מענה אנושי בטלפון ישיר למחלקת התמיכה.

למי מיועד השירות?

קמטרה מספקת תשתיות ענן למפתחים וחברות הזנק משלב הפיתוח ועד לשלב ה-Production בו נדרשת צמיחה וגמישות לאלפי שרתים בלחיצת כפתור וללקוחות עסקיים SME מהיקף פעילות של משתמש בודד ועד אלפי משתמשים ללקוח.

מהם היתרונות של השירות?

קמטרה מציעה פלטפורמה בשירות עצמי לניהול השרתים והמשאבים הכוללת API ידידותי בשני מודלי תשלום: מחירי Fix price לפתרונות חודשיים ומודל שעתי לפי שימוש PAY AS YOU GO . הפיצ'רים הטכניים של החברה מאופיינים ברוחב פס 10GB/s ותעבורה 5TB לשרת חודש, מערך דיסקים Full SSD בלבד בכל החוות ומעבדי Intel Gold 2.7GHz.

בנוסף קמטרה מבטיחה תשתיות שרידות עם התחייבות לזמינות 99.95% בשנה, אחסון בחוות רשמיות בלבד, עמידה בתקני  ISO 27001,GDPR, PCI ותקנים בינלאומיים, מנהל תיק לקוח ייעודי לכל לקוח, חשבונית ברורה וקבועה ללא חיובים משתנים, ומעל 100 גרסאות למערכות הפעלה WINDOWS/LINUX ואפליקציות מותקנות מראש לבחירת הלקוח.

ככה יוצרים קשר:

באתר או בטלפון 074-705-0340

VAULT מבית DnA-IT

אילו שירותים החברה מציעה?

שירותי הענן VAULT של חברת DnA-IT מציעים היצע פתרונות רחב וחדשני בתחום ה-Data Center והענן בפרט, והם כוללים פתרונות המבוססים על פלטפורמות היברידיות, לשילוב ענן עם מערכות On Premise.

השירות ניתן בתפיסת Turn Key לדיסציפלינות תשתיות המחשוב, תקשורת ופתרונות סייבר ומתופעל על ידי צוות מנוסה ומוכר בתעשייה.

גולת הכותרת של שירותי הענן VAULT, היא היכולת לספק מגוון פתרונות סייבר ואבטחת מידע מתקדמים בענן, כשירות ענן משלים או בלתי תלוי, ניהול זהויות וגישה IDP, פתרון אנטי כופר EDR, אבטחת בגישה ל- WEB, אבטחת דוא"ל ועוד, כל זאת לצד שירותי הענן הקלאסיים: תשתיות IaaS בענן, שירותי גיבוי BaaS ופתרון התאוששות מאסון DRaaS. בנוסף לאלו מספקת DnA-IT גם תחנות עבודה וירטואליות במודל צריכה ענני - DaaS.

DnA-IT המתפעלת את שירותי הענן VAULT היא מחברות האינטגרציה המובילות בתחום התשתיות המודרניות בעולם ה- IT ופתרונות ענן מתקדמים לארגונים. לחברה ידע מקצועי רב וניסיון טכני עשיר בתחום התשתיות המרכזיות וה- Data-Center  המודרניים.

למי מיועד?

השירות מיועד לארגונים גדולים ובינוניים שמעוניינים לצרוך חלק מהשירותים שלהם כמודל ענן, כגון גיבוי כשירות או התאוששות מאסון כשירות. לחילופין מתאים גם לארגונים המעוניינים לרכוש תשתית מחשוב ענן מלאה או חלקית במודל היברידי. בין לקוחות החברה מצויות חברות ממגזר ההייטק, חברות SME, המגזר העסקי והתעשייה המסורתית, מוסדות גדולים, אקדמיה ועוד.

מהם היתרונות של השירות?

שירותי ענן VAULT של חברת DnA-IT מציעים מגוון רחב של פתרונות ענן אינטגרליים במתקנים מאובטחים בתקנים גבוהים וברמת אבטחת המידע הגבוהה ביותר. המערכת פועלת במתכונת ייצור כבר משנת 2014 ובנויה בארכיטקטורת Self-Healing המבטיחהUp-time  מירבי, כמו גם יכולת הפעלה דינאמית בתצורת Self-Service.

היתרון הבולט של שירותי הענן VAULT הוא ההיצע הרחב של שירותי ערך מוסף בתחום הסייבר, בנוסף לשירותי התשתית בענן (גיבוי, התאוששות, תשתית כשירות IaaS). בנוסף, ביישום שירותי הענן VAULT נעשה שימוש בפלטפורמות קיימות בצד הלקוח המאפשר שימור יכולות הניהול והשליטה התפעולית והתקציבית.

לצד היתרונות הנ"ל, חשוב לציין כי כלל השירותים ניתנים לצריכה באופן עצמאי וגמיש ובאופן בלתי תלוי האחד בשני.

ככה יוצרים קשר:

באתר, בטלפון 09-7880090 או במייל info@dna-it.co.il

Cloudem

אילו שירותים החברה מציעה?

אמת מיחשוב, חברת האם של Cloud'em, הינה חברה מובילה בשירותים למרכזי מחשוב המספקת ללקוחותיה פתרונות מקיפים ושלמים (turnkey solutions), החל משלב התכנון המפורט לשלב יישום והטמעה, ועד הדרכה, ניהול אבטחת מידע, בקרה ופיקוח ותמיכה טכנית שוטפת.

כחלק מן ההשקעה שלה בחדשנות, אמת מחשוב הקימה את Cloud'em, חטיבת הענן של חברת של החברה, המספקת ללקוחותיה מגוון שירותים מנוהלים במרכז המידע המתקדם בישראל, החל משירותי Disaster Recovery, רפליקציה וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב (IaaS), שרותי פלטפורמה (PaaS), שירותי מערכת (SaaS) ועד לפתרונות תשתית מנוהלים מלאים.

למי מיועד?

Cloud'em פונה לכל סוגי העסקים, החל מחברות קטנות של מספר עובדים ועד לארגוני אנטרפרייז גדולים.

מהם היתרונות של השירות?

החברה מביאה עמה ניסיון של בהובלת פרויקטי תשתיות, החל משלב התכנון ואפיון צורכי הלקוח, ועד הטמעת פתרונות תשתית בארגונים מובילים במשק הישראלי. Cloud'em מציעה פתרונות ענן ופתרונות On Prem ומציגה יתרונות מהותיים בתחום מחשוב הענן.

עם תודעת שירות גבוהה שמגיעה מניסיון של מעל 36 שנים בתחום, טכנולוגיה מתקדמת דרך שימוש בתוכנות וחומרה של היצרנים המתקדמים בתעשייה, מובטחים לכם ביצועים קבועים עם מהירות תגובה אידיאלית.

החברה מציעה שילוב פתרונות ענן עם פתרונות תשתית מסורתיים באתר הלקוח, ומספקת מגוון שירותים כגון רפליקציה וגיבוי מרחוק, שירותי מחשוב (IaaS), שרותי פלטפורמה (PaaS) ועוד. החברה אף מספקת בדיקת היתכנות להתאוששות מהירה אחת לשנה ללא תשלום ותעבורה בלתי מוגבלת של העלאת והורדת מידע ללא עלות נוספת.

השירות מהיר ונגיש, עם שירות מנוהל 7/24 ותמיכה בשפה העברית, וכמובן – מודל תשלום חודשי קבוע ידוע מראש.

ככה יוצרים קשר:

באתר, בטלפון 03-5766999 או במייל sales@cloudem.co.il

MedOne

אילו שירותים החברה מציעה?

MedOne הינה חברת ה- Data Center הגדולה בישראל מזה 20 שנה, ורבים מהפתרונות והתקנים שנמצאים בשוק כיום, מתבססים על הסטנדרטים שהציבה. החברה מספקת שירותי אירוח להרבה מהחברות הגדולות במשק, בהן חברות ביטוח, בנקים, קופות חולים ותעשייה, והינה חלוצת הענן הציבורי בישראל מזה.

הענן של MedOne זוכה מכרז חשק"ל לענן ציבורי מקומי, ומדובר בספק ייעודי לגופים רגולטוריים וכאלה שדורשים שהמידע יישאר בישראל או מונחי ביצועים. בנוסף, החברה מציעה את ענן MedOneDR אשר משמש כפתרון המוביל היום בישראל ונבחר לאחרונה ע"י דואר ישראל.

בימים אלו החברה משיקה פלטפורמות ענן ציבורי נוספות, ועובדת על הרחבת פתרון הענן הגלובאלי של חברת מיקרוסופט (Azure) וענן BMC.

למי מיועד?

השירותים מיועדים לחברות גדולות שמעוניינות לעבור לענן ציבורי במודל היברידי - שילוב של מערכות ה-IT בשרתי On Premise וענן ציבורי. בין לקוחותינו החברה: גופים ביטחוניים, חברות פיננסיות, ממשלה, תשתיות, e-commerce וחברות SME שהעבירו את כל פעילות ה-IT שלהם לענן.

מהם היתרונות של השירות?

שרתי הענן של MedOne יושבים ב-2 אתרים תת קרקעיים במיקומים אסטרטגיים, ונחשבים למתקנים האזרחיים המאובטחים ביותר בישראל, המאפשרים התאוששות מהירה מאסון ורציפות של עד 72 שעות, ללא תלות בעולם החיצון.

ככה יוצרים קשר:

באתר, בטלפון 09-7476000 או במייל info@medone.co.il

מערכת IsraelClouds

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם נציג אורקל

תודה הודעתך התקבלה

הודעתך לא התקבלה - נסה שוב מאוחר יותר

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות