✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.11 - השבוע בעננים. מהדורה 96

IsraelClouds
|
November 3, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

השבוע הפינה בחסות ServiceNow

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בערוצי IsraelClouds ובעולם:

דבר העורך:

מיקרוסופט מגדילה את ההשקעה שלה ב-IoT: על מה היא מתכננת להוציא 5 מיליארד דולר?

שוק ה- IoT המתפתח אינו מראה שום סימן להאטה. לפי IDC, עד 2022 השוק צפוי להיות שווה 25 מיליארד דולר כאשר קצב הצמיחה השנתי מוערך בכ- 19%.

כחלק ממהלך שמטרתו להגדיל את הנתח שלה בשוק ה- IoT המתפתח, מיקרוסופט הודיעה בכנס IoT Solutions World שנערך בשבוע שעבר על יכולות חדשות ב- AZURE  שיעזרו לפשט את החיים של לקוחותיה, ולספק פתרונות IoT מאובטחים.

מיקרוסופט אמרה באפריל האחרון כי בכוונתה להקצות 5 מיליארד דולר עבור פיתוח יכולות IoT ו- Edge Computing בארבע השנים הבאות, הרחבה משמעותית מסכום של 1.5 מיליארד דולר שהוציאה על אותן יוזמות לפני 2018. השקעה זו כבר שימשה לרכישות כמו Express Logic, מערכת ההפעלה בזמן אמת אותה רכשה החברה מוקדם יותר השנה. עד 2020, גרטנר צופה שיהיו יותר מ- 20 מיליארד מכשירים מחוברים, וההערכה היא כי 9 מיליארד מכשירי IoT נבנים ונפרסים ברחבי העולם בכל שנה.

אז איך בדיוק מיקרוסופט מתכננת להוציא את הכסף? החברה ציינה שתתמקד בפיתוח של השירותים הבאים:

Azure IoT Central - שירות ענן המאפשר ללקוחות לפרסו במהירות אפליקציות IoT ולאחרונה צובר מספר יכולות ממוקדות לתרחישי פיתוח.

Azure IoT Hub - שירות ענן לרישום, ניהול ותקשורת עם מכשירים המחוברים לאינטרנט.

פונקציות אחרות בהן יושקעו משאבים הן Azure Maps, Azure Time Series Insights ו- Azure Sphere.

AWS מכריזה על זמינות כללית של סריקת Images עבור ECR

בשבוע שעבר הודיעה AWS על זמינות כללית של סריקת Images עבור Amazon Elastic Container Registry. Amazon ECR הוא שירות managed container registry המאפשר למפתחים לאחסן, לנהל ולפרוס אימג'ים בקונטיינרים. סריקת Images היא פיצ'ר אוטומטי הכלול ב- ECR, שנועד לסייע בשיפור האבטחה של יישומי הקונטיינרים באמצעות סריקה אחר מגוון רחב של פגיעויות במערכת ההפעלה.

הפיצ'ר החדש מאפשר סריקת Images בכניסה ל- repositories כדי להבטיח שכל אימג' נבדק אוטומטית מול קבוצה מצטברת של פגיעויות וחשיפות נפוצות (CVE), מה שיכול לעזור לכם לבצע אוטומציה לאיתור ותגובה לפגיעויות באימג'ים של קונטיינרים לפני פריסתם. בנוסף, אתם יכולים גם לסרוק אימג'ים באמצעות API, שיאפשר לכם להגדיר סריקות תקופתיות כדי להבטיח המשך פיקוח. ECR מודיע לכם בסיום הסריקה והתוצאות זמינות לצפייה בקונסולה.

מהמרת על הענן: גוגל קלאוד גייסה אלפי עובדים ברבעון השלישי של השנה

אלפבית, חברת האם של גוגל, גדלה ב- 6,450 עובדים ברבעון השלישי של 2019, עלייה של כמעט 6 אחוזים מסוף הרבעון השני. כרגע מספר העובדים בחברה עומד על 114,000.

גיוס העובדים המשמעותי, ש"תרם" להחמצת רווחים הצפויים מהחברה, מצייג דווקא את נכונותה של גוגל להמר על עסקי הענן הציבורי שלה כגורם צמיחה ארוך טווח. התחום הגדול ביותר שצמח בחברה מבחינת מספר העובדים היה Google Cloud, הן בתפקידים טכניים והן במכירות, כך מסרה רות פורת, ה- CFO של אלפבית, בשיחת ועידה עם המשקיעים.

החברה שמתחרה בענן מול AWS, Azure ואחרים פתחה מוקדם יותר החודש מרכז “הנדסת ענן” בסיאטל, בקצה המטה של המתחרה אמזון. בנוסף, הוקמו מגורים לצוותים העובדים על אנדרואיד, מפות וכרום, וזהו השלב הראשון במה שמיועד להפוך בעתיד למתחם הנדסי של גוגל שיכלול 5 בניינים שיקומו באתר.

הקבוצות של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:


--AWS--

שאלה 1

מישהו יודע איך מוסיפים פרמטרים ל? DHCP options set-

תשובה

מוחקים אותו ויוצרים חדש

או מוסיפים חדש ומכוונים את ה-vpc אליו

שאלה 2

מה האפשרות הכי טובה וזולה להקמת תשתית שאתה תשלם לפי traffic כאשר יש לי קוד קיים (ולא למדות)?

תשובה

Lightsail

שאלה 3

למישהו יש מושג מה העלות של שליפת מידע מ-S3 בחשבון אחר לחלוטין אבל באותו region? האם זה כמו outbound רגיל? אפשר reference?

תשובה

באותו ה-region, עלות ה-request בלבד. בעל החשבון משלם.


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות