✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.10 - רד האט מכריזה על הרחבה משמעותית ל- Open Source Patent Promise שלה – הבטחת פטנטים בקוד פתוח

IsraelClouds
|
October 1, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על עדכון משמעותי להבטחת הפטנטים (Patent Promise) שלה.

הבטחה זו, שמקורה בשנת 2002, התבססה על כוונת רד האט שלא לאכוף את הפטנטים שלה נגד תוכנות קוד פתוח וחופשיות.

הגרסה החדשה מרחיבה משמעותית את הבטחת רד האט ועוזרת להגן על החדשנות הפתוחה.

בהבטחת הפטנטים המקורית שלה, הסבירה רד האט כי כוונת מערך הפטנטים שלה נועדה להרתיע תקיפת פטנטים נגד תוכנות קוד פתוח וחופשיות. הגרסה המורחבת שפורסמה עתה מאשרת כוונה זאת ומרחיבה את תחום האי-אכיפה. היא מיושמת לכל הפטנטים של רד האט, וכל התוכנות ברישוי תחת רישיונות קוד פתוח ידועים.

בעוד הבטחת הפטנטים המורחבת עקבית ביחס לעמדות קודמות של רד האט, היא פורצת דרך בכמות התוכנות המכוסות וכן מבהירה את ההיקף של ההבטחה. רד האט מאמינה כי הבטחת הפטנטים המעודכנת שלה מייצגת את המחויבות הרחבה ביותר להגנה על קהילת תוכנות הקוד הפתוח עד היום.

מיכאל קנינגהאם, סגן נשיא בכיר והיועץ המשפטי של רד האט, אמר: "הבטחת הפטנטים של רד האט מכסה עתה את חלק הארי של קוד פתוח, וממשיכה לכסות את כל הפטנטים שלנו. אנו מעודדים אחרים לקחת עת עצמם התחייבויות כמו אלה. מכונת החדשנות המיוצגת על ידי קהילת הקוד הפתוח הינה כוח חיובי עצום עבור החברה האנושית. כוונת הבטחת הפטנטים שלנו, שאנו מאמינים כי הינה הרחבה ביותר בתעשייה, היא לתמוך ולטפח קהילה זאת ואת כוחה".

מיכאל קנינגהאם. קרדיט צילום: רד האט

אודות רד האט

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות תוכנה בקוד פתוח, העושה שימוש בגישה מבוססת על קהילה כדי לספק טכנולוגיות אמינות ועתירות ביצועים בתחומי ענן, לינוקס, תווכה (Middleware), אחסון ווירטואליזציה.  רד האט גם מציעה שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי-פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות חדשניות רלבנטיות המשחררות משאבים עבור צמיחה, ומכינות לקוחות לעתיד של ה- IT.

כדי לדעת יותר: http://www.redhat.com

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות