✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

22.01 - פתרון אבטחת סייבר חדש מנטרל את עקב אכילס הארגוני: משתמש הקצה

israelclouds
|
January 22, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

שיתוף פעולה בין חברת MedOne לבין חברת SmartX, מספק כבר היום פתרון אבטחה ייחודי - Secured Browsing – על הענן הציבורי MedOneCloud, המאפשר לארגונים גלישה בטוחה לכל שירות חיוני, כגון: אתרי אינטרנט, קבצים, אפליקציות או רשתות חברתיות, ללא חשש של הפעלת קבצים זדוניים כגון ransomware ועוד. רוני שדה, מנכ"ל MedOne: "נטרלנו לחלוטין את החשש משימוש רשלני של משתמש הקצה – העובד".

 

תחום מחשוב הענן תופס בשנים האחרונות תאוצה משמעותית, הן עבור הלקוח הפרטי והן עבור הלקוח העסקי, אולם הוא עדיין מתמודד עם תפיסות עבר מיושנות ואולי גם עם בעיה תדמיתית. פתרון ישראלי חדש, שכבר זוכה להצלחה בינלאומית, מעניק לארגונים שקט נפשי בכל מה שקשור להגנה מפני מתקפות סייבר, ומאפשר גלישה בטוחה ומאובטחת באינטרנט, דרך הענן. למעשה, מדובר בגלישה וירטואלית בלבד שאינה מסכנת את הארגון.

 

"גלישה וירטואלית" מאפשרת הוצאת הגלישה הארגונית לדפדפן חיצוני, מאובטח ומופרד פיזית מהארגון, מצב אשר מרחיק את הסיכון של הארגון בצורה דרמטית. אם הארגון יותקף, מי שיספוג את המתקפה ויידרש להתמודד איתה אינו הארגון, כי אם מערכות ההגנה של SmartX על פלטפורמת הענן הציבורי MedOneCloud. בנוסף הפתרון מאפשר הכנסת קבצים מאובטחת לאחר שעברו הלבנה.

 

פתרון הפרדת הגלישה הארגונית מאפשר לארגונים לשמר את הפעילות העסקית שלהם באינטרנט, ללא חשש מפני זליגת מידע ואיומים על המידע הרגיש בארגון. המוצר מבודד את הגלישה של המשתמשים הארגוניים לאתרים חיצוניים ואתרים פנימיים, כך שכל איום על המידע הרגיש בארגון או בתחנת העבודה, הופך לא רלוונטי. הפתרון מאפשר גלישה על דפדפן חיצוני לארגון, אשר נצפה על ידי המשתמש בתמונה. הפתרון מתממשק למערכות הלבנה שונות המאפשרות להכניס קבצים לארגון בצורה מאובטחת, תוך שמירה על חווית משתמש אופטימלית.

 

מוצר הגלישה המאובטחת, Secured Browsing, יאפשר לעובדי הארגון לגלוש לאתרים חיצוניים שעד כה לא היו חלק ממדיניות הגלישה הארגונית, או במלים אחרות: הענן  כשכבת ההגנה של הארגון.

 

רוני שדה, מנכ"ל חברת MedOne: "מומחי אבטחה נוהגים לציין כי אין דרך להגן על ארגון מפני מתקפות סייבר, בעוד משתמשי הקצה, העובדים עצמם, אינם מקפידים על נהלי אבטחה בסיסיים ביותר, אינם מאבטחים בסיסמאות את הקבצים שלהם, לוחצים על כל קישור המגיע אליהם וכד'. הפתרון החדש שלנו, בשיתוף פעולה עם SmartX, מתמודד בצורה מושלמת עם בעיה זו, בכך שהוא הופך את המחשב של משתמש הקצה, העובד, למסוף עבודה בלבד, שהגלישה שלו באינטרנט היא וירטואלית בלבד ולכן גם בטוחה. לארגונים עסקיים, בטחוניים ואחרים מעולם לא היה בטוח יותר לגלוש באינטרנט".

 

חברתMedOne  נחשבת כיום לחברה הוותיקה והמובילה בישראל כבר 17 שנה, בתחום של אירוח תשתיות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז. החברה מפעילה גם את MedOneCloud, שירות מחשוב ענן ציבורי מהמתקדמים בעולם, בשיתוף עם חברת Dimension Data, הפועלת ב 60 מדינות ברחבי העולם. לחברה שלושה מתקני Data Center תת קרקעיים ענקיים, לאירוח תשתיות המחשוב של ארגוני האנטרפרייז המובילים בישראל, יחד עםם שרתי הענן הציבורי של החברה. עם לקוחות החברה נמנים מרבית הבנקים הגדולים בישראל, חברות הביטוח והאשראי, קופות חולים ומשרדי ממשלה, חברות היי-טק ותעשייה ועוד רבים אחרים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות