✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.02 - MedOne זכתה במכרז לרכש שירותי ענן ציבורי בעבור משרדי הממשלה

IsraelClouds
|
February 18, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת MedOne הישראלית, המעניקה שירותי ענן ציבורי מהמתקדמים בעולם, ניגשה למכרז כנציגת מיקרוסופט ודיימנשן דאטה (Dimension Data). יתרונה המרכזי של MedOne: כל שרתי החברה נמצאים בישראל, כך שהמידע הרגיש של משרדי הממשלה לא מגיע לידיים זרות בחו"ל.

המכרז של משרד ראש הממשלה - רשות התקשוב הממשלתי, להקמת מאגר ספקי מסגרת עבור רכש שירותי ענן ציבורי עבור משרדי הממשלה, פורסם ביולי 2017, לאחר הליך ארוך ומורכב של אפיון, הגדרות צרכים, אבטחת מידע, רגולציה ועוד. מטרת העל: הקמת תשתית הענן הממשלתי בישראל.

החזון של רשות התקשוב הממשלתי: קידום טכנולוגיית המידע בישראל בכלל ובמגזר ממשלתי

בפרט, באמצעות הקמת תשתית ענן ממשלתית מרכזית לרשות גורמי הממשלה, וזאת במטרה לשפר את השירות לציבור, ליעל את תהליכי העבודה בין המשרדים, להביא לניצול מיטבי של משאבי הIT , להעצמת יכולת הפיתוח ופעילות הליבה של המשרדים ולהוות גורם מוביל בנושא טכנולוגיית הענן בישראל.

מטרות העברת שירותי המחשוב של משרדי הממשלה לענן ציבורי הן, בין השאר: חיסכון בעלויות, גמישות תפעולית, סטנדרטיזציה באבטחת מידע, מיקוד בפעילות ליבה, שיפור השירות לאזרח ועוד.

רוני שדה, מנכ"ל חברת MedOne: "משרדי הממשלה צפויים לעבור בשנים הקרובות מהפכה דרמטית באיכות השירות שיוכלו להעניק לציבור, וזאת בזכות המעבר לשירותי מחשוב ענן ציבורי. אנו גאים לקחת חלק בהובלת המהפכה ולסייע לממשלה בשיפור השירות לאזרח".

רוני שדה, מנכ"ל חברת MedOne. צילום: דביר רוזן
‍רוני שדה, מנכ"ל חברת MedOne. צילום: דביר רוזן

MedOneCloud, הענן של חברתMedOne , פועל משני מתקנים נפרדים בישראל, הנמצאים במרחק רב אחד מהשני, דבר המבטיח אבטחת מידע חסרת פשרות, ברמה הכי גבוהה הקיימת כיום ו – SLA של 99.99%, הגבוה בעולם.

MedOne מספקת שירות DR (התאוששות מאסון – Disaster Recovery) מתקדם, שפותח במיוחד עבורה, בהתאם לאיומי הייחוס של מדינת ישראל. השירות מעניק לגופים מכל גודל וסוג אפשרות לשכפל את סביבת הייצור שלהם למתקן הכי מאובטח בארץ, בעל תקן המשכיות עסקית ISO22301,  המאפשר ללקוח לשחזר את המערכת לכל נקודת זמן ולהחליט תוך כמב זמן הוא רוצה להחזיר את מערכת המחשוב לפעילות מלאה. פתרון זה פותח, כאמור, במיוחד עבור MedOneDR , ומספק מענה לצרכים של השוק הישראלי בתוך גבולות המדינה.

MedOne נחשבת כיום לחברה הוותיקה והמובילה בישראל כבר 19 שנה, בתחום של אירוח תשתיות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז. לחברה שלושה מתקני Data Center תת קרקעיים ענקיים, לאירוח תשתיות המחשוב ושרתי הענן של ארגוני האנטרפרייז המובילים בישראל. עם לקוחות החברה נמנים הבנקים הגדולים בישראל, מרבית חברות הביטוח והאשראי, קופות חולים ומשרדי ממשלה, חברות היי-טק ותעשייה ועוד רבים אחרים.

MedOneCloud, שהוקם בשיתוף עם חברת Dimension Data, הפועלת ב 60 מדינות ברחבי העולם, נחשב לשירות מחשוב ענן ציבורי מהמתקדמים בעולם. Dimension Data הינה חברת בת של NTT - חברת הטלקום הגדולה בעולם.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות