✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

30.06 - חברת MedOne תקים בישראל את Azure Stack פלטפורמת מחשוב הענן ההיברידית המתקדמת בעולם מבית מיקרוסופט

IsraelClouds
|
June 30, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת MedOne הישראלית חתמה השבוע על הסכם אסטרטגי עם מיקרוסופט, במסגרתו תאפשר ללקוחותיה, לראשונה, לצרוך את שירותי הענן המתקדמים של Azure בישראל. הקמת תשתית מקומית של Azure Stack תאפשר לגופים וחברות ישראליות ליהנות מהיכולות והאיכויות של Azure, בתוך גבולות ישראל, בעלות כלכלית אטרקטיבית מאוד

ישראל מתקדמת לעידן חדש בתחום ניהול המידע ומערכות המחשוב: חברת MedOne, המובילה הישראלית בתחום ה -Data Center  ומחשוב הענן, ממשיכה להרחיב את MedOneCloud, פלטפורמות הענן שלה. ארבע שנים לאחר שהביאה לישראל את שירותי הענן של NTT, תאגיד הטלקום הגדול העולם, והפכה לספק הענן הציבורי המוביל בישראל, MedOne מרחיבה את סל השירותים שלה וקובעת שוב סטנדרט חדש של איכות ושירות, שיאפשר לארגונים להוביל חדשנות עסקית טכנולוגית בצורה פשוטה ונגישה.

השבוע חתמה החברה על הסכם אסטרטגי בתחום הענן עם חברת מיקרוסופט. במסגרת ההסכם, תקים חברת MedOne בישראל חוות Azure Stack – פלטפורמת הענן של מיקרוסופט, שפותחה במיוחד עבור חברות המעוניינות ליהנות מחוויית משתמש זהה בעבודה בענן ומאיכויות הענן המתקדם של מיקרוסופט, בתוך גבולות ישראל. למעשה, Azure Stack מהווה המשך ישיר של הענן Azure שמספק אפשרות להריץ אפליקציות בענן.

עם חתימת ההסכם, MedOne תאפשר למעשה למשרדי הממשלה ולחברות עסקיות להשתמש בענן של מיקרוסופט "קרוב לבית".

רוני שדה, מנכ"ל MedOne: "אנחנו גאים להיות החלוצים, שמביאים לישראל שוב ושוב, את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם בתחום ה - IT. כעת, חברות וארגונים בישראל יוכלו ליהנות מביצועי המערכת המתקדמים של Azure בישראל".

רוני שדה. צלם פיני סילוק פיין ארט

שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "אני שמחה ש -MedOne  כשותף שלנו אימצה את Azure Stack המרחיבה את פלטפורמת הענן הציבורי של מיקרוסופט ללקוחות בישראל. המהלך יאפשר לספק לארגונים שרוצים לשמור על היתרון התחרותי שירותים מתקדמים".

מדובר ביתרון גדול עבור חברות וארגונים שמשיקולים רגולטוריים וביצועי מערכת או מסיבות נוספות, מעוניינים לשמור את המידע שלהם בענן מקומי בישראל. לשימוש בענן מקומי יש יתרון חשוב נוסף, שכן שימוש בענן שנמצא פיזית בישראל יכול לצמצם משמעותית את זמן ההשהיה ((Latency והתגובה של מערכות המחשוב.  

חבילת שירותי Azure Stack מהווה הרחבה של שירותי Azure בענן הציבורי ומאפשרת קבלת שירותי Azure נתמכים והרצה חלקה של אפליקציות הן בענן הציבורי והן בתוך ה-Data Center הארגוני. חבילת שירותי Azure Stack מאפשרת לארגונים לקבל החלטות טכנולוגיות בהתבסס עם דרישות עסקיות.

הוספת פתרונות הענן של מיקרוסופט לסל השירותים של חברת MedOne, לצד שירותי DR, גיבוי, גלישה מאובטחת, ניטור ואבטחה ועוד, היא חלק מאסטרטגיה כוללת של MedOne, להביא לישראל את הטכנולוגיות המתקדמות, האיכותיות והאמינות ביותר, ולחזק את מעמדה כספקית הענן המובילה בישראל.

שיתוף הפעולה בין MedOne לבין מיקרוסופט מרחיב בישראל את המגמה העולמית בתחום תשתיות המחשוב, המעודדת אימוץ מודל של ענן היברידי, המשלב בין יתרונות הענן הפרטי והענן הציבורי. לקוחות של Azure Stack שיהיו מעוניינים בכך, יוכלו להתממשק בקלות ל - Azure, ולצרוך ממנו שירותים מתקדמים,  ולא יידרשו לבחור בין ענן ציבורי לענן פרטי מכמה ספקים ומטכנולוגיות שונות.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות