✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.05 - הסטארט אפ הישראלי GetAlert בחר בענן של AWS

IsraelClouds
|
May 27, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
Events
title="Google"
alt="blogs"

חברת הסטארט אפ הישראלית GetAlert הינה מפתחת ומשווקת של מצלמת אבטחה אלחוטית פורצת דרך בתחומה אשר יודעת לסנן ולשלוח התראות על מצבים הדורשים תשומת לב – דוגמת מצבי חירום או מקרים חריגים. המצלמה של GetAlert מבינה ומזהה אירועים המתרחשים אל מול המצלמה ואף סביבה, ומאפשרת לחפש אירועים בתוך הווידאו תוך שימוש בשפה טבעית. GetAlert בחרה לבסס את הפתרון שלה על תשתיות הענן של אמזון ווב סרוויס AWS.

GetAlert הוקמה בשנת 2015 על ידי דור גבעון, מנכ"ל החברה וגיל דוידמן, המשמש כנשיא החברה. החברה גייסה 5 מיליון דולר בשלב הסיד, והיא מעסיקה למעלה מ-20 עובדים, הממוקמים במשרדי החברה בהרצליה פיתוח. שוק היעד של GetAlert הוא צפון אמריקה, והחברה נמצאת בשלב בחינת השירות על ידי נסיינים ברחבי ארצות הברית.

"המצלמה של GetAlert היא לא פחות ממהפכה בעולם מצלמות הווידאו ומאפשרת למשתמש ביתי ועסקי לתקשר בצורה טבעית עם אפליקציית המצלמה של GetAlert, ולשאול שאלות, דוגמת: האם הילדים כבר הגיעו הביתה?, ואף מאפשרת לקבל התראות אישיות, לדוגמה: שלחי לי התראה רק אם אדם לא מוכר נמצא במשרד מחוץ לשעות העבודה" אמר גיל דוידמן, נשיא חברת GetAlert.

גיל דוידמן, נשיא  חברת GetAlert (צילום: דרור דוידמן)
גיל דוידמן, נשיא  חברת GetAlert (צילום: דרור דוידמן)

AWS סטנדרט בעולמות ניתוח הוידאו

"הבחירה בתשתיות הענן של אמזון ווב סרוויס AWS הייתה עבורנו קלה ואינטואיטיבית", מוסיף דוידמן. "תשתיות הענן של AWS הן סטנדרט של אמינות וביצועים גבוהים ומכאן גם נבעה הבחירה שלנו. האלגוריתם של GetAlert רץ בענן של אמזון ווב סרוויס AWS בזמן אמת, ובנוסף השירותים המובנים של פלטפורמת הענן מקצרים משמעותית את זמן פיתוח המוצר.״

הפתרון של GetAlert מבוסס פיתוח עצמי, אשר ביצעה החברה של אלגוריתמים מבוססי טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI), לימוד עמוק (Deep Learning) ועיבוד תמונה, שכלל בין השאר גם פטנטים ייחודיים שכבר קיבלה החברה בארצות הברית ובמדינות נוספות. עוד כולל הפתרון אלמנט של אבטחת מידע והגנה על פרטיות המשתמשים באמצעות הצפנה מלאה וברמות הגבוהות ביותר של תכני הוידאו המצולמים והמנותחים בענן של אמזון ווב סרוויס AWS.

השירות של GetAlert צפוי להיות מושק בארצות הברית לקראת סוף שנה זו. "העולם צמא למהפכה שתהפוך את תוכן הווידאו מחומר גלם, למידע נגיש. זה בדיוק הפתרון של GetAlert המאפשר בנוסף לחפש מידע בתוך הווידאו ואף לקבל התראות אישיות מתוך הבנת הסיטואציה", סיכם דוידמן.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות