✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

10.02 - יצרנית מערכת ההגנה לרכב Innoviz היא הזוכה בתואר חברת הסטארט אפ החדשנית של ישראל בתחרות iNNOVEX Disrupt 2017

israelclouds
|
February 12, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

חברת אינוביז (Innoviz), אשר פיתחה חיישני חישה ומערכות עיבוד תמונה המאפשרים נהיגה אוטונומית של רכבים בתנאים קשים, היא הזוכה ב-2017 iNNOVEX Disrupt – התחרות היוקרתית לבחירת חברת  הסטארט אפ החדשנית של ישראל, אשר נערכה בשיתוף חברת גוגל. מתוך 100 חברות שהגישו מועמדות נבחרו 8 חברות שעלו לגמר והציגו את הטכנולוגיה שלהם בכנס  iNNOVEX2017.

חיישן הלייזר (Lidar) של אינוביז הוא התקן קטן ולא יקר אשר יאפשר נהיגה אוטונומית בכלי רכב. הטכנולוגיה הייחודית של אינוביז משלבת בין טכלוגית לייזר לרדאר כדי לסרוק  את סביבת הרכב בצורה ממוקדת עם יכולת להתגבר על תנאים קשים של אור ומזג אויר.

אירוע החדשנות הגדול בישראל iNNOVEX2017 נערך במרכז הכנסים AVENUE שבאיירפורט סיטי בהשתתפות כ-1,800 משתתפים ולמעלה מ- 60 מרצים מחברות רב לאומיות וישראליות העוסקות בחדשנות. השנה הוקדש הכנס לזכרו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ז"ל תומך ותיק בכנסי iNNOVEX.

מלבד תחרות iNNOVEX Disrupt  פעל במהלך הכנס מתחם Meetup  בו התקיימו מפגשי Speed Dating בין סטארט אפים לבין חברות גדולות כגון: מיקרוסופט, סימנס,  NEC, יונדאי, אמדוקס ועוד.

חמי פרס, יו"ר מרכז פרס לחדשנות ושלום ומנכ"ל קרן ההשקעות פיטנגו ואמר: "החדשנות היא המפתח לעתידה של ישראל ולכן חשוב לתכנן כיצד אנו יוצרים השפעה עולמית ומקימים עוד חברות בינלאומיות שיכולות לספק שירותים בינלאומיים. פרס הוסיף: "כמה חודשים לפני שאבי נפטר שאלתי אותו אם יש דבר שעליו הוא מתחרט. הוא ענה - 'כשאני מסתכל על המציאות בישראל היום, אני מבין שהיא התעלתה מעל לחלומות שלי. אם הייתי יודע שכך זה יהיה, הייתי חולם יותר גבוה".

פרופ' ציאן צאי, מייסד אקדמיית החדשנות של אוניברסיטת בייג'ינג הציג את המהפכה שעוברת כיום בסין בתחום החדשנות: "סין עוברת כיום שינוי משמעותי. המדינה חוותה קצב צמיחה אדיר, אך אי אפשר להמשיך באותה הדרך. האסטרטגיה של כלכלה המבוססת על מחיר זול מתאימה לעבר, אך היא חייבת להיעלם. הבנו את כבר לפני עשור וכעת. אנו עוברים מכלכלה מבוססת מחיר לכלכלת ערך, כאשר המטרה היא להפיק ערך מן האנשים. הערך לא יבוא רק מן התחומים הקיימים בהם אנו עוסקים, אלא ניכנס לתחומים רבים חדשים".

לדברי צאי, "בתוך 5 שנים תראו שינוי שיהפוך את סין לכלכלה המובילה בעולם. אנו דוחפים לכיוון של חדשנות ותרבות של חדשנות. הגורמים שיניעו את השינוי הזה הם חינוך, חקיקה וסביבה. המוטו של החדשנות הוא לא לרדוף אחר המחיר כי אם לרדוף אחר  הערך וזהו השינוי שעליו אנו שוקדים  בסין"

צאי דיבר על השינוי שכבר מתרחש כיום בסין בתחום החינוך. "החינוך המסורתי הורס את החדשנות. אין טעם לשנן בעל פה ספרים, כאשר המידע נמצא בטלפון שבכף היד והתלמיד יכול לשלוף מידע ולדעת יותר מן המורה. אנו מלמדים היום לימוד קוגנטיבי בעזרת האינטרנט וטכנולוגיות בינה מלאכותית ומחנכים לשיתוף בידע. 7.5 מיליון תלמידים לומדים כיום בשיטה זו כאשר הפכנו את הכיתות שלנו לסדנאות של חדשנות.

בכנס iNNOVEX2017 נטלו חלק למעלה מ-60 מרצים מישראל ומן העולם, ביניהם: קרי הולי, מומחה עולמי למחשוב קוגניטיבי ובעבר CTO  של חברות סיסקו ויבמ; אנמי רס, מנהלת החדשנות איביי ופייפאל לשעבר, רוס דאקין, יועץ בכיר לחדשנות טכנולוגית ועירונית, חברת מיקרוסופט, פרופ' יוסי מטיאס, סגן נשיא להנדסה ומנכ"ל מו"פ ישראל בגוגל, פרופ' חיים דותן, מתכנן גשר הזכוכית הגבוה והארוך ביותר בעולם , דב מורן, אייל ולדמן, חמי פרס ועוד.

בתום האירוע הוענקו אותות החדשנות למוריס קאהן – מייסד חברת דפי זהב ואמדוקס, דב מורן – מייסד M systems וממציא הדיסק און קי, אהוד שבתאי אמיר שנער ואורי לוין – מייסדי חברת WAZE דיטה ויהודה ברוניצקי– מייסדי חב' אורמת, ופרופ' חיים דותן- מתכנן גשר הזכוכית הגבוה והארוך בעולם.

 

לפרטים נוספים:  איתי נידרמן,  אולמדיה – 03-9235383

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות