✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

אריקסון ודאסו סיסטמס מתקדמים בפריסת פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE

IsraelClouds
|
November 18, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
אוליבייה ריבט, סגן נשיא בכיר, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה, רוסיה (EMEAR), דאסו סיסטמס


אריקסון (Ericsson) החלה בפריסת פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בתחומי פעילות מסויימים, צעד אחר צעד לשינוי ניהול מחזור חיי המוצר שלה (PLM). ההשקה מהווה את תחילתו של השלב הבא במערכת היחסים ארוכת הטווח של דאסו סיסטמס עם אריקסון

דאסו סיסטמס הודיעה כי השקת פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE החלה בכל מחלקות חברת אריקסון, אחת הספקיות המובילות בעולם של טכנולוגיות המידע והתקשורת. ההשקה מהווה את תחילתו של השלב הבא במערכת היחסים ארוכת הטווח של דאסו סיסטמס עם אריקסון, והיא תקדם את הטרנספורמציה הדיגיטלית של אריקסון בניהול המוצרים ובתהליכי המו"פ שלה.

ההסכם בין דאסו סיסטמס לאריקסון והתמיכה של דאסו סיסטמס בגישה הגמישה של אריקסון לטרנספורמציה דיגיטלית מממשות את שאיפות שתי החברות. אריקסון ממנפת את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE כדי לשלב בין ניהול המוצרים ותהליכי המו"פ שלה. סביבה דיגיטלית מאוחדת זו מאיצה את תפוקת הייצור המתאפשרת כתוצאה משיתוף פעולה בזמן אמת בכל רחבי החברה. אריקסון יכולה לשפר את יעילותה, להתמודד עם מורכבות הולכת וגדלה, להפחית עלויות, ולקצר את זמן השקת מוצריה.

"פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס נבחרה לתמוך בטרנספורמציה הדיגיטלית," אמר מייקל גלאגר, ראש תחום המבצעים וטרנספורמציית ה-PLM, רשתות היחידה לפיתוח, אריקסון. "הגדרנו מסלול יישום ברור לאסטרטגיית הטרנספורמציה שלנו לניהול מחזור חיי המוצר, כאשר הפלטפורמה מהווה חלק בלתי נפרד ממנו."

"במרוץ לספק פתרונות 5G, מו"פ יעיל, חדשנות, וזמן המעבר לשוק הם קריטיים. אריקסון מחזקת את הקישוריות הדיגיטלית לאורך מחזור חיי המוצר באמצעות הידע והניסיון המגוונים של דאסו סיסטמס ברחבי העולם הארגוני," אמר אוליבייה ריבט, סגן נשיא בכיר, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה, רוסיה (EMEAR), דאסו סיסטמס. "פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE תסייע ל-אריקסון להשיג זאת."

 

אודות דאסו סיסטמס:   

דאסו סיסטמס, חברת ה-3DEXPERIENCE, מספקת לאנשים ולעסקים יקומים ווירטואליים על מנת  לאפשר חידושים בני קיימא. הפתרונות המובילים של דאסו סיסטמס משנים את האופן בו מוצרים מתוכננים ומיוצרים. הפתרונות השיתופיים של דאסו סיסטמס מעודדים חדשנות חברתית ומרחיבים את האפשרויות הטמונות בעולם הווירטואלי לצורך שיפור העולם האמיתי. החברה מביאה ערך ליותר מ-250,000 לקוחות בתעשיות השונות במעל ל-140 מדינות. למידע נוסף בקרו ב- www.3ds.com 

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות