✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

חברת האד-טק Integral Marketing עברה לענן אורקל

IsraelClouds
|
January 3, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
אמילי קרושבסקי, מנהלת מכירות ענן אורקל ישראל. צילום: סלי פרג'


המעבר מגוגל לענן אורקל, שהושלם לאחר הגל הראשון של הקורונה, מאפשר לחברה חיסכון של כ-50% בצריכת ענן ושיפור ביצועים ** בין לקוחות החברה הישראלית אתרי תוכן ומפרסמים גדולים שמשתמשים בפלטפורמה הטכנולוגית שלה לאופטימיזציה של השיווק והגדלת מעורבות גולשים

 

חברת האדטק הישראלית Integral Marketing עברה מגוגל לתשתית הענן של אורקל (OCI). המעבר לענן אורקל מאפשר לחברה לחסוך כ-50% בעלויות ולשפר ביצועים של הפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחו, אותה הם מציעים למפרסמים ולאתרי תוכן וחדשות ברחבי העולם. הפרויקט, שהיקפו בשלב זה מעל 100 אלף דולר בשנה, החל בעיצומו של הגל הראשון של הקורונה תוך כדי ליווי בזום ובשיחות מרחוק. לאחר העלייה המוצלחת לאוויר, בימים אלה החברה ממשיכה לגדול בענן אורקל לאור צמיחה עסקית והרחבת הפעילות שלה. בנוסף, החברה מבצעת בדיקת היתכנות (POC) להטמעת טכנולוגיות נוספות בענן אורקל, בין היתר בעולמות של פתרונות דאטה.

הענן מסייע לאינטגרל מרקטינג בתפעול שוטף של פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי שלה, שגרסה חדשה שלה הושקה לאחרונה, ובשיפור זמינותה עבור לקוחות החברה.

אינטגרל מרקטינג הוקמה ב-2010 על ידי ברק גולן, והיא בעלת ניסיון רב בשיווק ופרסום במרחב המקוון, מאפשרת למפרסמים ובעלי אתרים לבצע אופטימיזציה לביצועי השיווק בכל פלטפורמות המדיה הדיגיטלית, תוך ניצול מקסימלי של הזדמנויות למעורבות הגולשים. בין היתר, החברה מסייעת ללקוחותיה לשפר את איכות הלידים שמגיעים למפרסמים, ולהתאים את התוכן לקהל היעד כך שיהיה רלוונטי ואיכותי. לקוחותיה מגיעים בעיקר מארצות הברית.

הלקוח ביצע את המעבר ואת ההטמעה בליווי צמוד של צוות אורקל ישראל בהובלת אמילי קרושבסקי מנהלת מכירות ענן באורקל ישראל ושל דניאל קגנוביץ' – Presales Engineer. במסגרת העסקה סייע צוות אורקל ישראל להתאים פתרון ייחודי לאינטגרל מרקטינג לבקשתה: יצירת אוטומציות שמסייעות ללקוח לנתח את עלויות הענן שלו ברמה יומית – ונשמרת אצלו בדאטה בייס.

ברק גולן מנכ"ל Integral Marketing: "בתור חברה שמספקת שירות טכנולוגי ללקוחותיה, בעולם שבו טיב השירות נמדד על פי ביצועי הפלטפורמה והמהירות שלה, חשוב לנו הקשר הישיר עם ספק הענן שלנו, ואת זה מצאנו באורקל באופן בולט. התרשמנו מהליווי המסור של הצוות לאורך התהליך ואחריו. בזכות הביצועים הגבוהים של תשתית ענן אורקל Gen 2, צריכת שירותי הענן שלנו חסכונית הרבה יותר, מה שמביא לקיצוץ של כ-50% בעלויות מצד אחד, ומצד שני מאפשר לנו להגדיל את עומסי העבודה של לקוחות חדשים שמצטרפים, תוך שמירה על מהירות ורמת ביצועים גבוהה".

אמילי קרושבסקי, מנהלת מכירות ענן אורקל ישראל: "בתקופה שבה הפרסום המקוון תופס תאוצה בהתאם להרגלי הצריכה והקניה שלנו, סוכנויות האד-טק הפכו לאחד השירותים הצומחים ביותר. הענן של אורקל מספק את הפלטפורמה הנכונה עבור יישומים הצורכים משאבים באינטנסיביות, תוך חיסכון משמעותי בעלויות. שיקול נוסף שנלקח בחשבון, מעבר לחיסכון הכספי ואבטחת המידע, הוא העובדה שאורקל מקימה בארץ דאטה סנטר מקומי".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות