✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

10.10 - לראשונה בארץ, Object Storage יוצע לעסקים קטנים ובינוניים

IsraelClouds
|
October 10, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
Events
title="Google"
alt="blogs"

במסגרת הסכם בין היטאצ'י ונטרה לבין אבנט תקשורת יוצע פתרון אחסון האובייקטים HCP לאלפי עסקים, כשירות ענן במרקט פלייס של אבנט

הסכם ראשון מסוגו בין היטאצ'י ונטרה, מחלוצות ומובילות שוק אחסון האובייקטים העולמי, לבין אבנט תקשורת עשוי להיות נקודת מפנה באופן שבו עסקים קטנים ובינוניים בישראל יאחסנו, ישתמשו ויגבו מידע. במסגרת ההסכם תוצע מערכת ה-Object Storage של היטאצ'י ונטרה HCP (Hitachi Content Platform) לאלפי עסקים בישראל כשירות ענן שניתן לרכישה במרקט פלייס שירותי הענן של אבנט תקשורת, ABnet Cloud.

פתרונות אחסון מסוג Object Storage הותקנו עד עתה בגדולי הארגונים בארץ ובעולם בשווקים כמו: בנקאות, ביטוח, כרטיסי אשראי, קמעונאות ומסחר מקוון ועוד. מאפייני הטכנולוגיה מספקים לארגונים יתרונות בתחומים כמו: אחסון יעיל של נתונים מובנים ובלתי מובנים, אנליטיקה מתקדמת, אבטחה משופרת (לרבות הגנה בפני מתקפות כופרה), יכולות גיבוי אמינות, שיתוף תכנים נוח בין אפליקציות, פלטפורמות מחשוב ועננים מרובים ועוד.

במסגרת ההסכם יוצע בשלב הראשון לעסקים קטנים ובינוניים פתרון הגיבוי של HCP כשירות ענן שניתן לרכישה ופריסה דרך מרקט פלייס שירותי הענן של אבנט תקשורת. מרבית העסקים הללו עושים שימוש בטייפים כפתרון הגיבוי שלהם וכן לצורך התאוששות מאסון (DR – Data Recovery). הפתרון של היטאצ'י ונטרה כשירות ענן ישחרר את העסקים הללו ממטלות הגיבוי ויספק יכולות מתקדמות ואמינות יותר להתאוששות מאסון. כן יוצע שירות אחסון בענן בטכנולוגיית NAS (Network Attached Storage) שיתבסס אף הוא על טכנולוגיית אחסון האובייקטים של היטאצ'י ונטרה.

בפלטפורמת שירותי הענן ABnet Cloud של אבנט תקשורת נמכרים שירותי הענן של מיקרוסופט (AZURE ו-Office 365), שירותי אבטחת הסייבר של חברת SOPHOS, שירותי התקשורת של חברת Avaya ושירותי הגיבוי של Commvault, כן מוצעים שירותי האחסון ושירותי מכונות ווירטואליות (VM) של ABnet Cloud.

הפלטפורמה מציעה למשווקים תהליך אוטומטי של רכישת שירותים, הגדרות תצורה וניהול מקצה לקצה, באמצעות מספר לחיצות כפתור. כל זאת  בזמן אמת וללא מעורבות יד אדם. הגדרת שרת ווירטואלי אורכת שניות ועד מספר דקות לתחילת העבודה של הלקוח. ניתן לשנות תוך שניות הגדרות של שירותים, תוספות והפחתות. מערכת הניהול מאפשרת למשווק מעקב אחר כל פעילות הלקוח דרך ממשק ידידותי, דוחות מערכת וכלי דשבורד בסנכרון מידי. זאת בשילוב ניהול החיוב, דוחות בילינג ועוד.

IDC מחקר

Gigaom מחקר

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות