✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

09.07 - ווינד ריבר הכריזה על פלטפורמת ענן חדשה המפשטת פריסות טלקום של מחשוב קצה מאובטח

israelclouds
|
July 9, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

במטרה לאפשר לספקי שירותי טלקום לטפל באופן יעיל במגוון רחב של אפליקציות מתארחות בקצה (edge), השיקה חברת ווינד ריבר את Titanium Edge SX, המוסיפה פלטפורמת קצה ענן. המוצר החדש ביותר במערך Titanium Cloud מאחד צמתי שליטה, מחשוב ואחסון לחבילת תוכנה משולבת, שניתן לפרוס אותה בתצורת "simplex" בשרת פיזי  זול יחיד, ולעמוד בדרישות של אפליקציות מתקדמות.

"ספקי טלקום מתעניינים יותר ויותר באפליקציות קצה כגון Virtual CPE ו-Multi-access Edge Computing, כדרך לייצר מקורות הכנסה חדשים מעבר לבסיס הלקוחות המסורתי שלהם", אמר מיכאל הווארד, מנהל מחקר בכיר ויועץ ב- HIS Markit. "תרחישי שימוש אלה דורשים פלטפורמת וירטואליזציה המספקת השהייה נמוכה, תפוקה גבוהה ואבטחה חזקה מקצה לקצה, תוך שהם רצים גם זולים וקטנים. פלטפורמת Titanium Edge SX של ווינד ריבר, המבוססת על סטנדרטים פתוחים ביחד עם אפליקציות תוכנה בדוקות משותפי האקוסיסטם של Titanium Cloud, מציעה פתרון אידיאלי עבור ספקי שירותים הפועלים לבסס הובלת שוק בתחום זה".

כשהיא מבוססת על תוכנות קוד פתוח, כגון לינוקס, OpenStack, KVM, DPDK ו- Ceph, כוללת Titanium Edge SX מגוון רחב של שיפורים על מנת להשיג את רמות הביצועים, ניהול פלטפורמה, אבטחה וניהול מחזור חיי מכונה וירטואלית, אשר נדרשים עבור תשתית של ספקי שירותים. כתורמת פעילה לכל פרויקטים אלה של קוד פתוח, ווינד ריבר מזינה עדכוני תוכנה בחזרה לקהילה, ומשתפת פעולה עם חברות אחרות לפתרון בעיות חשובות בתעשייה עם תכונות קריטיות לשוק הטלקום.

ביצועים גבוהים עם פשטות תפעולית

כדי לתמוך בזמן אמת באפליקציות MEC (Multi-access Edge Computing)  כגון מציאות מועשרת (AR), מציאות וירטואלית (VR) , רכבים מרושתים וביצוע ניתוחים רפואיים מרחוק, Titanium Edge SX מספקת השהייה אחידה ונמוכה ביותר של פחות מ- 10 מיקרו שניה. זאת הודות למערך מקיף של שיפורים ב- KVM hypervisor המשולב. במקביל, המתג הוירטואלי המואץ שלה (vSwitch) מספק ביצועים של עד פי 40 יותר מאשר מתגי vSwitches מבוססי kernel, ובכך ממזערת את מספר ליבות העיבוד הנדרשות עבור מיתוג, וממקסמת את מספר הליבות הזמינות להרצת מכונות וירטואליות (VMs). בדרך זו מאפשר הפתרון מספר מרבי של משתמשים הנתמכים בשרת יחיד, וזהו מפתח להפחתת העלות הכוללת למנוי.

Titanium Edge SX מסייעת לספקי שירותים לצמצם למינימום את עלויותיהם לתפעול הרשת, ובדרך כלל יש חיסכון של מיליוני דולרים בהתקנות, הבטחת פעילות תקינה לפי התכנון ותחזוקה, בהשוואה לפתרונות "עשה זאת בעצמך". בעוד הפלטפורמה מגיעה כאובייקט יחיד משולב מראש, המותקן ללא התערבות ידנית, מנוע התקנת עדכונים מתואמים החכם מאפשר שדרוג מהיר של עד מאות צמתים (nodes) וצמצום למינימום של משך חלונות הזמן של תחזוקה.

אבטחה מקיפה

אפליקציות מחשוב קצה (edge) מותקנות לעתים קרובות על ידי משתמשי הקצה בעצמם, בסביבות פתוחות הרחק ממרכזי הנתונים של ספק השירותים, משרדים מרכזיים (COs) או נקודות נוכחות  (PoPs). גורמים אלה מציבים  סיכוני אבטחה ייחודיים, אשר מטופלים ב- Titanium Edge SX על ידי מערך כולל של יכולות אבטחה מקצה לקצה. אלה כוללות: אתחול מאובטח של UEFI (ממשק קושחה מאוחד ניתן להרחבה), אימג'ים בחתימה קריפטוגרפית להגנת מארח (host), מודול של פלטפורמה וירטואלית אמינה (TPM) עבור פריסות מכונות וירטואליות (VM) ברמת האבטחה הגבוהה ביותר, אבטחת שכבת העברה (TLS) עם אחסון מאושר בחומרת TPM (כאשר זמין), ומסד נתונים  Keyring מאובטח לאחסון של סיסמאות מוצפנות.

ביחד, תכונות אלה ואחרות מבטיחות כי אפליקציות edge הרצות על Titanium Edge SX מוגנות מפני איומים במידה ואלה צצים.

פתרונות מקצה לקצה

כדי להאיץ את הפריסה של פתרונות מלאים מקצה לקצה, המבוססים סביב Titanium Edge SX, ווינד ריבר משתפת פעולה עם חברות מובילות בתעשייה במסגרת האקוסיסטם של Titanium Cloud. שיתופי פעולה אלה כוללים אישורים טכניים עמוקים של מוצרי חומרה ותוכנה, אימות שמוצרים אלה עובדים כהלכה עם Titanium Edge SX, ובכך מקצרים סבבי פריסה של ספקי שירותים בתרחישים של ריבוי ספקים.

כדוגמא אחת לפתרון קצה בדוק ומאושר, ווינד ריבר עבדה עם DellEMC ו- Saguna על פלטפורמת MEC משולבת. באופן דומה, שיתוף פעולה עם DellEMC ו- Versa Networks הביא לפתרון uCPE/vCPE שעבר אופטימיזציה.

הכל במשפחה

Titanium Edge SX הוא המוצר החדש ביותר במערך פלטפורמות הווירטוליזציה Titanium Cloud. תחת הארכיטקטורה הרחבה של Titanium Cloud, זמינים המוצרים הבאים:

• Titanium Core לפריסה במרכזי נתונים, COs ו- PoPs עם עד למאות שרתים.

• Titanium Edge לתצורות שרת-כפול בקצה הרשת  או באתר הלקוח.

• Titanium Edge SX לתצורת שרת-יחיד בקצה הרשת או באתר הלקוח.

• Titanium Control עבור אפליקציות בקרה תעשייתיות בתחומים כגון אנרגיה, בני

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות