✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.11 - SAP מנגישה יכולות Machine Learning לכל הארגונים

IsraelClouds
|
November 27, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

SAP הכריזה על הרחבת SAP Leonardo Machine Learning Foundation, המבוססת על פלטפורמת הענן של SAP. המערכת מציגה שלוש יכולות חדשות: שירותים מוכנים לשימוש, שירות הגדרה מחדש ומודל BYO (bring your own). ההכרזה התבצעה בכנס SAP TechEd שנערך לאחרונה בברצלונה.

לקוחות, שותפים ומפתחים יכולים כעת להסתמך על שירותים חדשים ומוכנים לשימוש, כגון זיהוי כתב אופטי (OCR) וחיזוי רב מימדי (multidimensional time series forecasting), כמו לדוגמא, חיזוי מחיר אופטימלי של מוצר.

בנוסף, SAP Leonardo Machine Learning Foundation מאפשר כעת ללקוחות ולשותפים לבנות מודלים המותאמים לנתונים הספציפיים של כל חברה. כמו כן, ניתן להגדיר מחדש את שירות סיווג התמונות כדי לבצע זיהוי אובייקטים של לקוח מסוים כמו מוצרים, רכיבים וחלקי חילוף.

אחד היתרונות בשימוש בשירותים מוגדרים מראש או במודלים משופרים, הוא העובדה שדרוש רק ניסיון מועט בלימוד מכונה. "SAP Leonardo Machine Learning Foundation מביא את הבינה הדיגיטלית אל כל הלקוחות, השותפים והמפתחים שלנו – בין אם הם רק מתחילים או שכבר יש ברשותם צוותים של Data scientists. אנו מתכוונים לספק את ההיצע הקל ביותר לשימוש, ולהביא לשינוי משמעותי מאוד בקרב חברות רבות", אמר מרקוס נוגה, ראש לימודי מכונה ב-SAP.

לקוחות ושותפים המפעילים צוותים של Data scientists, יכולים כעת להפעיל ולהריץ מודלים אישיים באמצעות TresorFlow של Google LLC על גבי SAP Leonardo Machine Learning Foundation. משתמשים מתקדמים אלה יכולים ליהנות מממשק רציף עם פלטפורמת הענן של SAP ולנצל את הסקלאביליות, האמינות והאבטחה שלה.

מרקוס נוגה, ראש לימודי מכונה ב-SAP. קרדיט: יח"צ

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות