✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.10 - רד האט נבחרה לרשימת Fortune Future 50 שפורסמה לראשונה

IsraelClouds
|
October 26, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי היא נבחרה לרשימת ה- Fortune Future 50 שפורסמה לראשונה על ידי המגזין Fortune. הדירוג החדש ביותר של המגזין הוא מדד צופה לעתיד, שמדרג את 50 החברות האמריקאיות ש- Fortune מאמין כי יש להן הסיכויים הטובים ביותר לצמיחה.

במצגת המרכזית שלו ב- 2017 Red Hat Summit אמר ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד האט: "יכולתנו לחזות את העתיד הולכת ופוחתת" ה- Fortune Future 50 מודע לעובדה זאת, ויוצר מדד חדש כדי לעזור לחזות חברות אלה שיש להן החיוניות העסקית להצליח ולשרוד בעולם העסקי המשתנה במהירות".

דירוג ה- Fortune Future 50 (שפותח יחד עם חברת הייעוץ האסטרטגי בוסטון קונסלטינג גרופ – BCG) מבוסס על שני גורמים: מבט על השוק מבחינת פוטנציאל גידול, והערכה על יכולתה הנוכחית של החברה להגשים צמיחה זאת בארבעה תחומים: אסטרטגיה, אנשים, טכנולוגיה והשקעות, ומבנה תאגידי. התוצאות משולבות לציון מורכב שנותן נקודת מבט חדשה לאנליסטים עסקיים, ומספק מבט צופה קדימה על העסק היום.

ברד האט מאמינים שזו לא רק הכרה בפוטנציאל שלה כחברה ובטכנולוגיות שלה, אלא גם בעוצמה ובהשפעה של קוד פתוח.

ג'ים וויטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד האט. קרדיט: יח"צ

הקוד הפתוח מתפשט, ורד האט רואה אותו כדרך של העתיד. במבט על תחומים רבים, קוד פתוח הוא הכוח המניע מאחורי הרבה מהחדשנות הטכנולוגית המתבצעת כיום. קוד פתוח ממלא תפקיד מרכזי בחדשנות בקונטיינרים, אוטומציה ומחשוב ענן, והוא מעצב את העתיד של DevOps, מובייל, למידת מכונה ובינה מלאכותית, ביג דאטה ו- IoT.

רד האט גם נבחרה זו השנה החמישית לרשימת החברות החדשניות ביותר ולרשימת ה- Global 2000 של Fortune, המכירה בחברות הציבוריות הגדולות בעולם. זו הפעם הראשונה שרד האט מופיעה ברשימה זאת, וגם הפעם הראשונה שחברת קוד פתוח נכללת ברשימת Global 2000 Fortune.

אודות רד האט

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT. למידע נוסף www.redhat.com.

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 200 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות