✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

30.10 - IDC בחנה את הערך העסקי של הדרכות רד האט ומדווחת על תוצאות מרשימות

IsraelClouds
|
October 30, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

עם הקצב המואץ של טכנולוגיה, נדרשות הדרכות והכשרות לשם רכישה ותחזוקה של כישורים קריטיים עבור צוותי IT. כאשר בוחנים השקעה בהדרכה עולות בדרך כלל שתי שאלות: מהו הערך העסקי של הדרכה, ולמה צריכה להיות עדיפות להדרכת צוותי IT עכשיו.

כדי לבדוק נושאים אלה ביקשה רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, מחברת המחקר IDC לבצע סקר על הערך העסקי של הדרכות רד האט The Business Value of Red Hat Training)). מהמחקר עולה כי הדרכות של Red Hat Training משפרות פעילויות IT ותומכות בדרישות עסקיות וטכנולוגיות חדשות, עם 20% שיפור יעילות בניהול תשתיות. קורסי הדרכה אלה זוכים להכרה גוברת מהנהלות ומצוותי IT כאחד.

ארגונים המשתמשים ב- Red Hat Training חוו 71% פחות השבתות לא מתוכננות, זמני תגובת helpdesk מהירים ב- 36%, והחזר השקעה שנתי (ROI) של 389%.

משתתפים במחקר כללו מנהלים בארגונים בסדרי גודל ותחומים שונים ובארצות שונות. המנהלים נשאלו לגבי התוצאות של 44 קורסים בהם השתתפו 23 חברי צוות שלהם על בסיס שנתי. ההדרכות כללו למידה מקוונת וירטואלית ובכיתות, כשההדרכה כללה גם התנסות אישית  (hands on)ושיתוף ידע.

המחקר בדק את מקרי השימוש עבור Red Hat Training, ומצא כי גם הכשרת צוותי IT ראשונית וגם הדרכת כישורי IT  מתמשכת היו חשובות. הדרכת צוות ראשונית מספקת את מערכי הכישורים הבסיסיים שמשפיעים על הצלחתו הכוללת של פרויקט. הקצאת 1.5% מתקציב של פרויקט להדרכה, מעלה את שיעור הצלחת הפרויקט מ- 50% ל- 80%.

בנוסף, בהתחשב בקצב המהיר של שינויים טכנולוגיים ועסקיים, מערכי כישורים פוחתים או אובדים בעקבות שחיקה ושינויים בכוח אדם. מחקר IDC מגלה כי 60% מיכולתו של ארגון אובדת תוך שלוש שנים, ובשנה השישית, 75% מהיכולת המקורית נעלמת.

המחקר חשף יתרונות נוספים של Red Hat Training שדווחו על ידי המשיבים:

• פעילויות IT וניהול תשתיות: 20% שיפור יעילות של מנהלי IT ו- 71% פחות זמן אבוד עקב השבתות מערכת ואפליקציות שאינן מתוכננות.

• איתור תקלות ויעילות helpdesk: 23% פחות קריאות ל- helpdesk, 50% פתרון מהיר יותר של בעיות כמו גם פחות הפרעות למשתמשים, ו- 36% פחות זמן מבוזבז על ידי חברי צוות לתמיכה בסביבות רד האט.

• תמיכה בדרישות עסקיות על ידי IT: 12% זמן פיתוח מהיר יותר של יכולות חדשות.

בסך הכל מעריכה IDC כי יתרונות הפרודוקטיביות והעלות מ- Red Hat Training במהלך תקופה של 3 שנים, מסתכמים ב- 53,422 דולר לעובד.

להורדת הדוח המלא של IDC InforBrief יש להירשם כאן

Red Hat Training מאפשרת ליחידים ולארגונים לפתח ולטפח את הכישורים הדרושים עבור הטמעה וחדשנות בשימוש בטכנולוגיות רד האט, ומספקת ערך עסקי המקיף פעילויות IT, סביבות IT, ותמיכה בדרישות עסקיות וטכנולוגיות חדשות. עם תוצאות מחקר IDC המוצאות ROI של כמעט 4:1 במהלך תקופה של שלוש שנים, Red Hat Training שווה את ההשקעה.

דן טולדנו, מנהל אזורי רד האט ישראל, יוון וקפריסין, אומר: "אנו עדים לדרישה הולכת וגדלה של הדרכות בתחומים אלו, מה שמעיד על התארגנות הלקוחות שלנו לקראת שינויים מהותיים במעבר לתשתיות ענן היברידיות, ולטרנספורמציה דיגיטלית של האפליקציות העסקיות".

"הסניף הישראלי של רד האט, ביחד עם שותף ההדרכה המקומי - ג׳ון ברייס, מדריכים מאות אנשי מקצוע ומעניקים עשרות הסמכות בכל שנה", אומר דן טולדנו. "יש בארץ מדריכים בעלי ניסיון רב ב- Linux וניהול תשתיות פתוחות, ובתחומים של טכנולוגיות חדשניות כמו OpenStack וגם פיתוח בקונטיינרים, אנחנו מביאים את המדריכים המקצועיים ביותר מחו״ל".

השנה בכנס השנתי Red Hat Forum Israel 2017 שיתקיים ב- 14 בנובמבר במרכז הכנסים בלאגו ראשון לציון, תוצב עמדה ייחודית של פעילות ההדרכה והייעוץ של רד האט, בהובלתLaurent Lozano , מנהל פיתוח עסקי ברד האט.

דן טולדנו, מנהל אזורי רד האט ישראל יוון וקפריסין. קרדיט צילום: יח"צ

אודות רד האט

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT. למידע נוסף www.redhat.com.

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 200 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות