✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.10 - רד האט משיקה אחסון ורסטילי מוגדר-תוכנה עבור יישומי ענן ב-Red Hat OpenShift Container Platform

IsraelClouds
|
October 29, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על Red Hat Container-Native Storage 3.6, עם תמיכה ביישומי ותשתיות קונטיינר באשכולות (clusters) של Red Hat OpenShift Container Platform. פתרון האחסון החדש בא בעקבות Red Hat OpenShift Container Platform 3.6 – הגרסה האחרונה של פלטפורמת יישומי קונטיינר Kubernetes ארגוניים שהוכרזה באוגוסט. בדוח ריבוע הקסם של חברת גרטנר למערכי אחסון קבצים ואחסון אובייקטים שפורסם בימים אלה, צוינה רד האט בריבוע המובילים בחזון וביכולות.

Red Hat Container-Native Storage שנבנה מעל Red Hat Gluster Storage, משולב עם Red Hat OpenShift Container Platform ומשרת באופן ייחודי אחסון מתוך קונטיינרים.

Red Hat Gluster Storage הינו אחסון ארגוני עמיד, מאובטח יותר ומותאם היטב לענן ההיברידי, מאחר שהוא תומך בהטמעות הן באתרי לקוחות והן בענן ציבורי. תכונות אלה הופכות אותו למתאים באופן אידיאלי להטמעות של Red Hat OpenShift Container Platform.

Red Hat Container-Native Storage יכול למנוע את הצורך בפלטפורמת אחסון עצמאית, ומאפשר ללקוחות להחזיק בפלטפורמת קונטיינר משולבת אחת היכולה להקיף את הענן ההיברידי עם יעילות רבה יותר וחסכון בעלויות, חוויית משתמש יעילה יותר, מערך בקרה אחד ונקודת תמיכה יחידה.

Red Hat Container-Native Storage 3.6

המעבר ליישומים מבוססי קונטיינר עלול להציב אתגרים לארכיטקטורות אחסון מסורתיות קיימות, ולעכב תנופת חדשנות והתקדמות. אחסון מוגדר תוכנה המיועד לקונטיינרים עונה לאתגרים עם היכולת למזג שירותי אחסון עם פלטפורמת הקונטיינר כמו כל שירות קונטיינר אחר, והוא רץ על מערכי אחסון פיזיים, וירטואליים, ענן ציבורי, ואפילו מעל מערכי  אחסון מסורתיים. לא תמיד מציעות ארכיטקטורות אחסון מסורתיות קיימות רמה זו של גידול וגמישות, וכתוצאה עלולות לחסום את מלוא הפוטנציאל של פלטפורמות יישומי קונטיינר כמו Red Hat OpenShift Container Platform.

עם Red Hat Container-Native Storage 3.6 מוכיחה רד האט את הובלתה כספקית של אחסון המיועד מראש לפלטפורמות קונטיינר, עם מגוון תכונות חדשות הכוללות:

• פלטפורמת אחסון ורסטילית עבור קונטיינרים – המאפשרת ללקוחות לנהל, להגדיל ולשדרג את צרכי האחסון שלהם בשימוש במערך בקרה יחיד שעוזר ללקוחות להשיג יעילות אחסון רבה יותר וחסכון בעלויות.

• תמיכה בכל רכיבי ליבה תשתיתיים של Red Hat OpenShift Container Platform – כולל ה- registry, logging ומדדים, מה שמאפשר למנהלי מערכת לקבל תשתית היישר מהקופסה ללא צורך להשתמש במערכות אחסון נפרדות עבור היבטי תשתית שונים, וליהנות מפלטפורמה משולבת אחת עם ניהול, רכש ותמיכה פשוטים.

• גידול פי שלושה במספר היישומים ומיקרו-שירותים המוטמעים באשכול (cluster) אחסון יחיד. צפיפות מוגברת של נפחי אחסון תמידי (persistent) מספקת ללקוחות ניצולת משאבים גדולה יותר.

רד האט גם משיקה "נהיגת מבחן" (Test Drive) חדשה, המאפשרת ללקוחות לבצע סימולציה של הטמעות Red Hat OpenShift דרך הענן הציבורי. "נהיגת מבחן" זו נועדה לספק למנהלי מערכת אשכול מרובה-צמתים שלRed Hat OpenShift Container Platform אשר רץ בענן. לקוחות יוכלו לבחון תרגילי מעבדה החושפים אותם למשימות מנהליות ותפעוליות שונות עם Red Hat OpenShift ועם Red Hat Container-Native Storage.

רנגה רנגצ'רי, סגן נשיא ומנהל כללי לאחסון ברד האט, אמר: "כאשר ארגונים מטמיעים קונטיינרים, רבים רואים צורך בפתרונות אחסון שתוכננו במיוחד עבור סוגים אלה של מערכות. Red Hat Container-Native Storage, אשר הותאם עבור הטמעות של ריבוי עננים וענן היברידי עם Red Hat OpenShift Container Platform, מספק זאת. ההוספה של תמיכה עבור מגוון רחב של עומסי אחסון, התמיכה עבור רכיבי ליבה תשתיתיים של פלטפורמת הקונטיינרים וצפיפות מוגברת של נפחי אחסון persisternt, מהוות יכולות מרכזיות שבאות לעזור ללקוחות לתמוך במרכזי נתונים קיימים ועתידיים, המחזקות את האינטגרציה ההדוקה של Red Hat Container-Native Storage עם Red Hat OpenShift Container Platform".

הנרי בלטזר, סגן נשיא למחקר ב- 451 Research, אמר: "כאשר ארגונים עוברים לתשתיות ענן היברידי ותומכים בהטמעות באתריהם ובענן ציבורי, הם צריכים להבטיח תמיכה ביישומים ובתשתיות קונטיינר עם פלטפורמת אחסון משולבת מאובטחת. הדור הבא של עומסי עבודה כמו מיקרו-שירותים וקונטיינרים, ידרוש מערכות אג'יליות וסקלאביליות יותר, להן תהיה השפעה ישירה על ה- TCO (עלות-בעלות כוללת). Red Hat Container-Native Storage מאפשר ללקוחות לעבור לפלטפורמות קונטיינר משולבת יחידה ברחבי תשתיות ענן היברידי שלהם, ויוצר פלטפורמת אחסון ורסטילית עבור קונטיינרים תוך פישוט ניהול".

רנגה רנגצ'רי, סגן נשיא ומנהל כללי לאחסון ברד האט. קרדיט צילום: יח"צ

אודות רד האט

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT. למידע נוסף www.redhat.com.

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 200 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות