✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

23.10 - שיתוף פעולה בין אקווה סקיוריטי ורד האט יספק אבטחת קונטיינרים על Red Hat OpenShift Platform

IsraelClouds
|
October 23, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

אקווה סקיוריטי (Aqua Security) הישראלית, ספקית פתרונות האבטחה המובילה לקונטיינרים וירטואליים, הודיעה כי שיתוף הפעולה שלה עם רד האט מביא את יכולות אבטחת קונטיינרים של אקווה ל-Red Hat OpenShift Platform.

עם סרטיפיקציה מרד האט ופרסום בקטלוג מוצרי הקונטיינר של החברה, לקוחות ארגוניים יכולים לאמץ אסטרטגיית פיתוח מבוססת קונטיינרים מתוך ידיעה שאבטחת הקונטיינרים של אקווה לאורך כל מחזור החיים ובקרות הציות (compliance) שלה, פועלות בתאימות מלאה עם מערך פתרונות הקונטיינר של רד האט, כולל Red Hat OpenShift, Red Hat Enterprise Linux, ו- Red Hat Atomic Host.

"המיקוד של פלטפורמות PaaS (פלטפורמה-כשירות) וקונטיינרים היה תמיד בפישוט חווית הלקוח בהטמעת יישומים לייצור", אמר ג'וליו טאפיה, מנהל האקוסיסטם של OpenShift ברד האט. "אנו שמחים לשתף פעולה עם אקווה כדי לאפשר ללקוחות אמון רב יותר ומבחר רחב יותר של אבטחת קונטיינרים כאשר לקוחותRed Hat OpenShift Platform  מטמיעים יישומים מבוססי קונטיינר ".

כפלטפורמת אבטחת קונטיינר מוסמכת עבורRed Hat OpenShift , ניתן להטמיע את Aqua Container Security Platform ישירות בסביבות Red Red Hat OpenShift, Red Hat Enterprise Linux ו- Red Hat Atomic Host. הפתרון כולל אבטחת Images, בקרות לזמן ריצה (runtime), מעטפת הגנה נגד התקפות, וכן ניראות מוגברת עבור יישומי קונטיינר. אקווה תומכת גם בקונטיינרים על Windows, אשר רד האט הודיעה לאחרונה כי גם הם ייתמכו על-ידי OpenShift.

הפתרון של אקווה ורד האט מאפשר ללקוחות לנהל סיכונים במהלך פיתוח הקונטיינר; לבנות ולאכוף מדיניות אבטחה; להשיג ניראות ועמידה בתקנים עבור יישומי קונטיינר מבוססי Red Hat OpenShift Platform; ולהחדיר באופן מאובטח סודות (Secrets) לתוך קונטיינרים.

"חזונה של אקווה הוא להפוך אבטחה לנפוצה בסביבות מבוססות קונטיינרים, ושיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם רד האט הוא מפתח למימוש חזון זה", אמר אמיר ג'רבי, מייסד משותף וה- CTO של אקווה סקיוריטי. "אנו רואים ש- Red Hat OpenShift Platform זוכה לעניין רב בקרב לקוחותינו הארגוניים".

אמיר ג'רבי, ה- CTO של אקווה סקיוריטי. קרדיט צילום: יח"צ

אודות Aqua Security

אקווה סקיוריטי, הנמצאת בתנופת גיוס עובדים מאסיבית, מאפשרת לארגונים לאבטח את אפליקציות הקונטיינר שלהם משלב הפיתוח עד לייצור, כשהיא מאיצה אימוץ קונטיינרים ומגשרת על הפער בין DevOps לאבטחת IT. פלטפורמת אבטחת הקונטיינרים של אקווה מספקת נראות מלאה לגבי פעילות הקונטיינר, ומאפשרת לארגונים לזהות ולמנוע פעילות חשודה והתקפות בזמן אמת. בשילוב עם כלי מחזור חיים ו- orchestration, פלטפורמת אקווה מספקת אבטחה שקופה ואוטומטית, תוך שהיא מסייעת לאכוף מדיניות ומפשטת עמידה ברגולציה. אקווה נוסדה ב- 2015, ועל משקיעיה נמנים Lightspeed Venture Partners מארה"ב, TLV Partners, Microsoft Ventures ושלמה קרמר.

בנוסף למשרדיה ברמת גו, יש לאקווה סקיוריטי משרדים בסן פרנסיסקו, מסצ'וסטס ולונדון. . למידע נוסף בקרו ב- www.aquasec.com או עקבו אחרינו ב- twitter.com/AquaSecTeam

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות