✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.10 - "מדברים עננים" - פודקאסט חדש בתחום מחשוב ענן עלה לאוויר

IsraelClouds
|
October 24, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
עמית דונסקי (מימין) ואריאל מונפו (משמאל)

לרגל השקת הפודקאסט cloudtalk בנושאי מחשוב ענן עם אריאל מונפו ועמית דונסקי שעלה השבוע לאוויר, קיימתי איתם ריאיון קצר כדי לשמוע יותר על היוזמה ועל הצפוי בתוכניות.

אריאל ועמית, לשניכם כבר לא מעט שנים של ניסיון בעולם המחשוב.

מה הביא אתכם ליצור פודקאסט דווקא בתחום מחשוב ענן?

אריאל:

מחשוב ענן מאפשר ליצור דברים חדשים, להתנסות ולקדם פרויקטים בצורה מהירה שלא הייתה אפשרית לפני כן. לדעתי זה ההווה והעתיד של עולם מחשוב וזו הסיבה שהקמתי את קהילת מחשוב הענן בישראל כדי לקדם ולהפיץ את התחום המעניין הזה.

עמית:

בשנת 2007 הקמתי את היי-טי, כאשר מחשוב הענן היה מאוד לא בוגר ומוכן. זיהיתי את הואקום, האמנתי  שזה יקרה ולשם הלכתי, כי כידוע, אנחנו מדינת הסטארטפים, ואיפה יתפתחו עננים אם לא כאן. השנים חלפו, התחום התחיל לצבור תאוצה, היה ברור שהקהילה המקומית צוברת המון ידע, וככל שהידע הזה קיים, עדין היה ואקום בריכוז הידע הזה. אל הוואקום הזה נכנסו באלגנטיות אריאל והפורטל, וככל שהפורטל בנה ומוביל קהילה, חשבתי שיהיה נכון לתת לאנשים ערוץ נוסף לחלוק ולקבל ידע, והחלטתי להקים פודקאסט. מאחר ואני מאמין גדול בשיתופי פעולה, הצעתי לאריאל להצטרף אלי, הוא הבין מייד את הפוטנציאל, לחצנו ידיים במקום ויצאנו לדרך.

מה הציפיות שלכם מהפודקאסט?

אריאל:

אני מעוניין להמשיך בקו של הקהילה, לעורר מודעות, להגיע לכמה שיותר אנשים ולעזור לכל אלו שצריכים עזרה נקודתית או בהקמת תשתיות בענן בצורה אובייקטיבית כמישהו שמכיר את השוק ואת היכולות של רוב הספקיות שפעילות בארץ.

עמית:

הנכס הכי גדול שיש לחברה הם העובדים שלה. בלעדיהם, אין קיום. הנכס הכי גדול של התעשייה, היא הקהילה. המטרה שלי היא לעזור לקהילה להתפתח, ע"י חשיפה של ידע ותחומי עניין. כבר לאחר הפרק הראשון קיבלתי תגובות מאנשים אשר סיפרו שלמדו ממנו מידע חדש, וזה גורם לי להבין שאנחנו הולכים בדרך נכונה שמתאימה למטרות.

מה צפוי לנו המאזינים בתוכניות?

אריאל:

בהתחלה חשבנו לצאת עם תוכנית כל שלושה שבועות, מכיוון שכל תוכנית מצריכה זמן להתכונן, להכין נושאים וכמובן למצוא אורחים מעניינים. אני מקווה שנוכל לספק תוכנית חדשה כל שבועים.

הפודקאסט יעסוק בתחום מחשוב ענן והנושאים הנושקים לו.

הראיה שלי בנוגע מחשוב ענן מאוד רוחבית, אני באמת מאמין שזו טכנולוגיה פורצת דרך שמקדמת במהירות עצומה את המהפכה הדיגיטלית, ועוזרת להמון חברות להציע שירותים טובים יותר, מתקדמים יותר ובטוחים הרבה יותר.

עמית:

ראשית, כפי שאמר אריאל, נשתדל לייצר כמה שיותר פרקים ולצמצם את הזמן ביניהם. זה קשור כמובן גם בתגובות שנקבל מהקהילה למהלך, ואנחנו נמצא יחד את המינון האופטימלי שמשלב בין הדרישה ליכולת שלנו לספק. יום ההשקה של האתר והפודקאסט הוא קצה של הקרחון, אבל לא הנקודה הכי גבוהה בו. קדמו ליום הזה חודשים של הכנות, ואתם רואים כעת רק את ההתחלה. יש לנו בקנה עוד אורחים מעניינים, נושאים מרתקים. בנוסף, אנחנו מנסים לחשוב גם מחוץ לקופסה ולהביא כמה הפתעות. אז כדאי להקשיב..

אלו תגובות הספקתם לקבל?

אריאל:

קיבלנו תשובות מדהימות, עשרות ומאות לייקים לדף שלנו בפייסבוק והקבוצה שהקמנו שם. המון אנשים שכבר רוצים להשתתף בתוכניות הבאות ואנחנו מקווים לתת במה לכל מי שיש לו משהו מעניין לספר.

עמית:

היה תענוג לראות שהפודקאסט התקבל באהדה. אפשר היה לראות את זה בתגובות אשר התעופפו בערוצים השונים, בפניות שקיבלנו כבר אתמול מהקהילה להשתתף בתוכניות, וכמובן - גם המספרים ב- Google Analytics גילו לנו מה קורה..

משהו נוסף שתרצו לומר לקהל הקוראים והמאזינים?

אריאל ועמית:

אנו ממליצים לכם להיכנס לערוצים שלנו. אנחנו נוכחים בכל הרשתות החברתיות; פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל פלוס. הדרך הכי טובה היא להכנס לאתר. בצד שמאל למעלה מרוכזים כל ערוצי התקשורת שלנו. כתובת האתר: www.cloudtalk.co.il .

כמובן לשמוע את התוכניות, להחמיא לנו ומצד לבקר אותנו ולתת לנו טיפים לעתיד.

מוזמנים ליצור איתנו בכל הערוצים הללו וב info@cloudtalk.co.il

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות