✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.09 - חברתEnergy BrightSource (ברייט סורס) העלתה לאויר פתרון חדשני לשיתוף מסמכים בענן של אורקל

IsraelClouds
|
September 18, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת האנרגיה הסולארית ברייטסורס העלתה לאויר פתרון לשיתוף מסמכים בענן מבית אורקל, בשם Content and Experience.  הפתרון יסייע לה לשלוח ולשתף באופן אוטומטי מסמכים הנדסיים עם ספקים ושותפים של החברה ברחבי העולם, ולעשות זאת בזמן קצר ומדוייק, לרשימת האנשים הרלוונטים, תוך חיסכון עצום בעבודה ידנית.

ברייטסורס אנרג'י היא חברה המתכננת ומקימה תחנות כוח תרמו-סולאריות. מטה החברה נמצא באוקלנד שבקליפורניה. כל פעילות ההנדסה והתכנון, כמו גם ניהול פרויקטים בישראל, מתנהלים בחברת הבת "ברייטסורס תעשיות ישראל" הממוקמת בהר חוצבים בירושלים.  לחברה שדה פעיל בקליפורניה, הגדול בעולם נכון להיום, ופרויקט נוסף בהקמה, סמוך לקיבוץ אשלים בנגב.

לברייטסורס היה פתרון קיים לשיתוף מסמכים עם משתמשים חיצוניים וספקים. רוב החומרים לשיתוף – מסמכים הנדסיים וחומר מקצועי - נמצאו בתוך מערכת AGILE של אורקל (אפליקציה  on premise לניהול פרויקטים). לצורך העבודה היומיומית, נדרש הארגון לשתף את אותם חומרים עם ספקים ספציפיים בכל פעם, תהליך שהיה מתבצע ידנית, גוזל זמן וגם יוצר מטבעו טעויות אנוש.

לדברי שימי בן ברוך, סמנכ"ל מערכות המידע של ברייטסורס ישראל: "בעקבות המעבר במערכות HR   למוצרי ה FUSION - של אורקל הוחלט להמשיך לבצע החלפה של מערכות נתמכות למערכות בענן של אורקל. זאת בעקבות רמת שירות גבוהה מאוד וזמינות גבוהה מאוד של המערכות .

הליווי ושיתוף הפעולה שקיבלנו מאורקל לאורך כל הדרך הן בתהליך הפיילוט וגם אחרי עליה לאוויר,

המחויבות וההקשבה של אורקל לצרכי הלקוח גם לאחר עליה לאוויר מאפשרים גמישות גבוהה והתאמה כמעט מושלמת לצרכי הארגון

‍בתמונה מימין לשמאל: אדם ניוצינסקי – יועץ בכיר למכירות, אורקל, קרין צ'ונג – מנהלת מוצר, אורקל, ענבר שץ לוי – מנהלת תחום חיי מוצר ותיעוד – BrightSource, דוד רום – מנהל הצלחת לקוח, אורקל ישראל, נואל ג'אפרה, טכנולוג ראשי, אורקל EMEA

לדברי ענבר שץ-לוי, מנהלת ידע ואחראית פרויקט ההטמעה, האינטגרציה עם AGILE הפכה תהליך ידני מורכב אשר מתבצע מספר פעמים ביום, לתהליך מהיר ופשוט. האינטגרציה חוסכת עבודה ידנית ומפחיתה טעיות אנוש. בנוסף, האינטגרציה יודעת לנצל את יכולות המערכת ומאפשרת לנו בקרה ומעקב אחרי מי ניגש לאיזה מסמך.

לדברי ליאור לביד, מנהל מכירות Cloud Platform  באורקל ישראל: "שיתוף הפעולה והפתיחות לה זכינו מחברת ברייטסורס אפשרה לנו לתת מענה מיטבי לצרכים והאתגרים שהועלו. כמו כן, את היכולת להביא שיפור משמעותי בתהליכי העבודה של הלקוח וערך מוסף ביחס לפתרון שהיה קיים.

פתרון זה מביא לחסכון עצום בזמן, מספק ללקוח יכולות ניהול ושקיפות לגבי הגישה לקבצים, מידע שהוא חשוב מאד ללקוח".

הפרויקט נמשך מספר שבועות בודדים,  ועלה לאויר ממש לאחרונה . המערכת משרתת מאות משתמשים.

ארגונים מתמודדים היום עם מבול של תוכן שצריך לנהל ולשתף בכל זמן נתון עם האנשים הנכונים ובזמן הנכון. פתרון Oracle Content and Experience Cloud עוזר לארגונים לפתח ולהפיץ תוכן באופן מדוייק ומשמעותי, לשפר ולייעל עבור הארגון את הקשר עם הספקים והשותפים שלו, וגם לטפח נאמנות לקוחות במקרים ששיתוף מסמכים איתם הוא רלוונטי.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות