✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.11 - AI גם בתחום ניהול מערכות המחשוב

IsraelClouds
|
November 7, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת נטאפ פיתחה שירות שירות תמיכה וירטואלי חדש בשם Elio, המבוסס על ווטסון של יבמ. בכך מציעה החברה חווית לקוח חדשה, הנתמכת על ידי יכולות הניתוח, התמיכה, המחשוב של החברה ובקוגניציה מלאכותית, שמאפשרת לארגונים להשיג תובנות בנוגע לשימוש במערכות המידע שלהם.

 בסיס הנתונים המאסיבי של נטאפ הוא מקור לחוכמת המונים, עם ביליוני נתונים שנאספים ממעל 300,000 פתרונות ברחבי הארגונים בעולם. החברה מפיקה תובנות מנתונים אלו, באמצעות שימוש בלמידה ממוחשבת ממערכות נטאפ ובכך מרחיבה את הגישה ויעילות השימוש במערכות אלו.

Elio, המסתמך על ווטסון של יבמ משתמש בהיסטוריות של "אירועים" ובלמידה ממוחשבת ומציג תשובות במהירות של פי ארבע על פני שיטות מסורתיות אחרות. נטאפ מאפשרת גישה של 24 שעות לכלי זה ולמנוע חיפוש שיכול לתמוך בלקוחותיה. ארגונים יכולים להסתמך על המידע כדי להגביר את יעילות האחסון ולהפחית סיכונים. כעת לארגונים יכולה להיות גישה פשוטה ומאובטחת למארג הנתונים כולו – בארגון ובענן.

גיא רחמים,CTO  בנטאפ ישראל: "בעזרת מהפכה בעולם שירות הלקוחות, נטאפ מסייעת לארגונים למקסם את המשאבים שלהם ולספק להם את התשובות שהם צריכים. הנתונים נמצאים במחזור החיים של כל ארגון וחייבים לאפשר שינוי דיגיטלי, אבל ארגונים יכולים להפיק ערך ממידע רק כל עוד התשתית יכולה לתמוך בכך. באמצעות ניתוח נתונים, קוגניציה מלאכותית ותגובתיות, המתבססות על הידע שצברה נטאפ, ניתן לחזק את היעילות של תשתית החברה ולעזור לפתור נושאים פוטנציאלים הקשורים אליה".

 "כמומחית המובילה בעולם הענן ההיברידי, נטאפ מבינה שארגונים רוצים להשקיע בלקוחות שלהם ולא בתשתית" הוסיפה סינדי וורנר, סמנכ"לית בכירה ומנהלת כללית לשירותים ותמיכה בנטאפ. "השינוי שלקוחות חווים בעזרת Elio, שפותח בסיוע ווטסון של יבמ מאפשר ללקוחות שלנו לחסוך זמן, להגביר את האמינות ולהתמקד ביוזמות בעלות ערך גבוה יותר כמו השינוי הדיגיטלי".

 הלקוחות של נטאפ כבר חסכו יחד כ600 מיליון דולר בשנה בשימוש בכלי הניתוח של נטאפ. על ידי הסתמכות על הכלים שמציעה החברה ניתן לפתור נושאים לפני שהם הופכים לבעיות. נטאפ עוזרת לארגונים ברחבי העולם למקסם את הביצוע, הזמינות והיעילות של התשתית שלהם ולשמור על מעבר חלק ומהיר של הנתונים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות