✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.10 - Manageware ממשיכה את שיתוף הפעולה שהחל ב-HPE גם בעידן Micro Focus

IsraelClouds
|
October 26, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

חברת Manageware (מנג'וור), זרוע ה-DevOps וה-ALM של חברת מטריקס, ממשיכה את שיתוף הפעולה ההדוק עם חברת HPE בתחום ה-DevOps, בדיקות התוכנה וה-security, גם לאחר שפעילות זו נרכשה על ידי Micro Focus העולמית. מנג'וור תספק מוצרים של HPE-Micro Focus לניהול בדיקות, אוטומציה, עומסים, שליטה ובקרה, אבטחת מידע ועוד.

בכנס שנערך לאחרונה על ידי HPE ו- Micro Focus פגשו מנהלי מנג'וור את כריס שו (Chris Hsu), המנכ"ל המיועד של Micro Focus וכן את עם רפי מרגליות, סגן נשיא בכיר ב- HPEהעולמית, ומנכ"ל מרכז הפיתוח של HPE  תוכנה בישראל.

הפעילות הממוזגת שהגיעה מ-HPE ו-Micro Focus החלה לפעול רשמית בחודש אוגוסט השנה.

אורן קרוג, מנהל פעילות, מנג'וור, אמר: "אנחנו נמשיך להוביל את פעילות החברה החדשה המאוחדת בישראל כפי שהובלנו אותה בארבע השנים האחרונות, ונספק ללקוחותינו את פתרונות ה-ADM (Application Delivery Management) של HPE-Micro Focus בישראל כחלק ממגוון פתרונות ה-DevOps של החברה. לאור הגדלת פורטפוליו הפתרונות נבחן גם שיתופי פעולה חדשים במסגרת החברה המאוחדת, על מנת לגדול ולהרחיב את הפעילות שלנו עם מוצרים חדשים".

מימין לשמאל: כריס שו, רפי מרגליות, אורן קרוג ואריאל סלפטר. קרדיט: יח"צ

אודות Manageware

Manageware, זרוע ה-DevOps וה-ALM של חברת מטריקס, מתמחה בתחומים אלה ומספקת כלים, יעוץ ואינטגרציה לתהליכי פיתוח, עבור ארגונים המפתחים מוצרי תוכנה ומערכות. בין לקוחותיה נמנות חברות כמו אקס-ליבריס, StartApp, Playtika, ורינט, מלאנוקס, תע״א, חיל האוויר, אלביט, נייס, בנק לאומי ועוד.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות