✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

21.11 - מלם תים סיימה פרוייקט ראשון מסוגו של הטמעת פתרון ה-ERP החדשני SAP S/4HANA בחברת Quark Pharmaceuticals - QBI

IsraelClouds
|
November 21, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

חברת מלם תים השלימה פרוייקט ראשון מסוגו ליישום פתרון ה-ERP החדשני S/4HANA SAP בגרסה 1610 העדכנית ביותר, בסניף הישראלי של חברת  Quark Pharmaceuticals - QBI, הנלחמת במחלות שונות ונחשבת למובילה בפיתוח תרופות מבוססות ,RNAi בעזרת מנגנון גנטי שמשתיק או מעכב ביטוי של גנים ספציפיים בתא, שהם בין גורמי המחלה.

הפרויקט בוצע בלוח זמנים קצר תוך שישה חודשים בלבד ובעלות מוערכת של מעל מיליון שקלים. הטמעת SAP S/4HANA נעשתה בעזרת חבילה מובנית חדשה שהשיקה לאחרונה מלם תים, ליישום מהיר ואיכותי. בפרויקט ייושמו המודולים: פיננסי, לוגיסטי (מלא ורכש) וניהול פרוייקטים, זאת בנוסף לפתרון ניהול מסמכים של Open Text ואירוח תשתיות במודל ענן. הפתרון ישמש את מחלקות הכספים והרכש וכן קבוצות מחקר ופיתוח בחברה.

SAP S/4HANA הוא הדור הבא של פתרונות ה-ERP, המאפשר ניהול ארגונים בצורה פשוטה וחדשנית יותר, תוך שילוב טכנולוגיית ממשק משתמש חדשנית - SAP Fiori ומתן אנאליטיקה מתקדמת בזמן אמת. השימוש במערכת מאופיין בחיסכון בעלויות, בזמנים ובמשאבים.

כחלק מחבילת SAP S/4HANA שולב בפרויקט פתרון של OpenText , המערכת המתקדמת בעולם לניהול ידע ומסמכים, אשר הינה המערכת היחידה המשולבת באופן אינטגראלי באובייקטים ותהליכי העבודה ב-SAP.

תומר נתן, CFO ב-Quark Pharmaceuticals מציין כי "כחלק מהמהפכה הדיגיטלית בארגון, תספק SAP S/4HANA פתרון שלם וחוצה מחלקות בחברה, אשר מהווה אבן ייסוד מרכזית בתוכניות הצמיחה והפיתוח של QBI – Quark Pharmacuticals. הבחירה ב- SAP S/4HANA ומתודולוגית היישום הייחודית של מלם תים, המתבססת על ניסיונה בפרויקטים דומים, אפשרה את העלייה המהירה לאוויר ועמידה בייעדי לוחות הזמנים והתקציב כפי שהוגדרו על ידינו. יישום המערכת יאפשר למנהלי החברה שליטה בתכנון תקציב גלובלי, ניהול רכש מרכזי, שליטה בתקצוב פרוייקטי מו"פ ועוד".

לדברי עינת זרמי, מנהלת חטיבת היישומים במלם תים: "מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בזכות החבילה החדשה שהשקנו, הכוללת את SAP S/4HANA, OpenText ותשתיות בענן, המציעה חוויה דיגיטלית חדשה, המאופיינת באג'יליות, קלות ויישום קצר ומהיר ומתאימה גם לחברות מסדר גודל קטן יותר, בזכות עלות נמוכה ביחס לפרוייקטים מסוג זה. החבילה של מלם תים מעניקה ערך עסקי משמעותי והחזר מהיר של ההשקעה, תוך הנחת תשתית SAP S/4HANA  אשר מאפשרת גידול עתידי של הארגון. כל המערכת מבוססת על ממשק המשתמש החדשני - Fiori , המעניק חוויה דיגיטאלית למשתמשי הארגון ומאפשר להנהלה לראות בכל רגע, בצורה גרפית, נתונים עדכניים על מצב החברה. תשתיות המערכת מתארחות ב-DATA CENTER של מלם תים, העומד בתקני אבטחת המידע המחמירים המחייבים את QBI. אירוח התשתיות במודל ענן, מאפשר ל- QBI להתמקד בפעילות העסקית.

עינת זרמי. קרדיט: יח"צ

לפי רמי מנחם, ראש תחום SME ו- OEM בחברת SAP ישראל: "הייחודיות של הפרויקט הזה, מעבר ליישומו בזמן קצר בזכות שיתוף פעולה יעיל בין SAP, מלם תים ו-QBI, הוא הורדת תקרת העלות. אנו שמחים על היכולת שלנו לתרום לארגונים רבים בהתייעלות העסקית שלהם ובצמיחתם הכלכלית, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפעילות מצילה חיים שמובילה QBI".

רמי מנחם. קרדיט: יח"צ

אודות מלם תים

מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה למעלה מ- 3,400 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. מלם תים נמצאת בשליטת שלמה אייזנברג ונסחרת בבורסה בתל אביב.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.malamteam.com

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה.

SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

אודות Quark Pharmaceuticals :

Quark Pharmaceuticals, Inc  הינה חברת ביו-פארמה בשלבים הקלינייים מתקדמים העוסקת במחקר ופיתוח של תרופות חדשניות, המבוססות על RNA interference (RNAi) (השתקה סלקטיבית של גנים ספציפיים), באמצעות ייצור של מולקולות siRNA סינטטיות. לחברה פלטפרומה לפיתוח תרופות, החל משלב גילוי ואיתור מטרות תראפיוטיות ועד לשלב הפיתוח הקליני של התרופה. לחברה מספר מוצרים , QPI-1002 לטיפול בעיכוב בתפקוד השתל (Delayed Graft Function - DGF) בעקבות השתלת כליה אשר נמצא בשלב 3 של המחקר הקליני , QPI -1007 עבור עיוורון כתוצאה מחסימה של זרימת דם לעצב האופטי (NAION – Non Arteritic Ischemic Optic Neuropathy), נמצא בשלב 3 של המחקר הקליני. לחברה עתודה רחבה של מוצרים קליניים ומוצרים פרה-קליניים בטכנולוגיית siRNA שפותחה על ידי החברה. בחודש יולי השנה, Quark השלימה בהצלחה מחקר קליני שלב 2 לבחון את היעילות של QPI-1002 במניעת כשל כליתי חריף (Acute Kidney Injury -AKI). ל- Novartis יש אפשרות לרשיון מוצר זה.

QUARK ממוקמת  קליפורניה וחברת הבת QBI ENTERPRISES LTD המפעילה את מתקני המחקר בנס-ציונה, ישראל. לקבלת מידע נוסף, בקר בכתובת: www.quarkpharma.com.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות