✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

19.11 - מלם תים השלימה פרוייקט הטמעת פתרון פיירגלאס לגלישה מאובטחת בכלל ביטוח

IsraelClouds
|
November 19, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

תים תוכנה, חטיבת התוכנה של מלם תים סיימה לאחרונה פרויקט להטמעת פתרון פיירגלאס (Fireglass) לגלישה מאובטחת בכלל ביטוח – מחברות הביטוח המובילות בארץ. היקף הפרוייקט נאמד במאות אלפי שקלים.                                                                                                

משך ההטמעה של הפרוייקט היה קצר ביותר - חודש ימים בלבד והוא מספק גישה מאובטחת עבור 4,500 משתמשי הארגון וכן נותן מענה לצורך בהפרדת רשת האינטרנט מהרשת האירגונית על פי דרישות הרגולציה. ההסכם, אשר נחתם בין החברות, הינו רב שנתי ומאפשר את המשך ההתקשרות לחמש שנים.

הפתרון של פיירגלאס, אשר מלם תים היא נציגתו הבלעדית, הוא פתרון מתקדם וייחודי בתחומו, אשר ביכולתו לספק בידוד (Isolation) מלא בין הרשת הארגונית לרשת האינטרנט (Air-Gap), ללא צורך בשרתי טרמינל של מיקרוסופט או סיטריקס. פיירגלאס מספקת חווית גלישה טבעית (Native) ותומכת בכל הדפדפנים הנפוצים. הפתרון המבוסס על תשתית Linux מוצע כמכשיר וירטואלי (Virtual Appliance) המיושם ברשת הארגונית או בענן ואיננו מצריך התקנה כלשהיא בתחנות הקצה. ארכיטקטורת הפתרון מאפשרת גלישה באיכות וביצועים גבוהים, רמת אבטחה גבוהה וניהול פשוט ויעיל מצד הארגון, תוך חסכון מהותי בעלויות התשתית הנדרשת, ביחס לפתרונות אחרים בשוק.

לדברי חיים אינגר, מנהל תחום טכנולוגיה ותשתיות בקבוצת כלל ביטוח: "לאחרונה סיימנו בהצלחה רבה פריסה מלאה של פתרון פיירגלאס, הייחודי והמתקדם בתחומו, באמצעות חברת מלם תים, עם רמת שביעות רצון גבוהה מאוד מצד המשתמשים. ההחלטה על החלפת המערכת הקיימת, אשר שימשה אותנו במשך מספר שנים, נבעה משיקולים של שיפור ביצועים וחוויית משתמש באופן משמעותי וכמובן הגברת אבטחת המידע, אשר חיונית ביותר בארגון כמו שלנו. אין ספק שמדובר בפתרון איכותי יותר, העונה על דרישותינו".

‍חיים אינגר

לדברי נורית הורוביץ, מנהלת חטיבת התוכנה במלם תים: "החלפת המערכת הקיימת בפתרון של פיירגלאס התבצעה בצל פשעי הסייבר המאיימים כיום על כל גוף מוסדי והיוותה חלק מפרוייקט מקיף לשדרוג כל תחנות הקצה בכלל ביטוח ומעבר לווינדוס 10, עמו המערכת הקיימת עבדה באופן מקומי ולא מיטבי. זאת לעומת הפתרון של פיירגלאס, אשר משתלב בקלות במגוון פלטפורמות וביניהן ווינדוס 10. הפרוייקט התבצע בלוחות זמנים קצרים ביותר, אודות למקצועיות הצוות הטכני באתר הלקוח".

‍נורית הורוביץ

אודות מלם תים

קבוצת מלם תים, היא מחברות ה-IT והאינטגרציה המובילות והמבוססות בישראל, המספקת מגוון רחב ואיכותי של פתרונות ושירותים מקצה לקצה לחברות וארגונים מכל סדר גודל – מהארגונים הגדולים ביותר ועד לסטארטאפים וחברות קטנות. בין הפתרונות המוצעים לחברות: סייבר ואבטחת מידע, שירותים ופתרונות בתחומי הדאטה סנטר והתשתיות, תקשורת נתונים, שירותים מנוהלים, מיקור חוץ, שירותי ענן ועוד. בין לקוחות החברה נמנים ארגונים רבים מכל מגזרי המשק ביניהם: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשייה ומחסר, פיננסי, הייטק, טלקום ועוד.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות