✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.10 - מחקר קובע: תשתית אחסון מבוססת פלאש של קמינריו מספקת יתרונות כלכליים עבור יישומים בענן

IsraelClouds
|
October 18, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

הדוח התמקד בהשוואת מערכת K2 של קמינריו למוצרי all-flash מסורתיים ולפתרונות אחסון all-flash אחרים בשוק שנבנו למטרות ספציפיות. דוח זה והמודל הנלווה אליו, יכולים לשמש ארגוני IT להבנת הערך הכלכלי של הטמעת טכנולוגיית קמינריו עבור האפליקציות העסקיות שלהם.

הניתוח הכמותי של ESG מבוסס על ראיונות מעמיקים עם לקוחות קמינריו, ומדגים את היכולת הגמישה של המערכת לגדול בנפחי אחסון ומשאבי מחשוב.

היכולת לבצע Scale-up וגם Scale-out מספקת ערך כלכלי אמיתי עבור תרחישי גדילה של סביבות מחשוב הרגישות לביצועים ודורשות נפחי אחסון גדולים. סביבות מחשוב אלו  אופייניות לספקי SaaS (תוכנה כשירות), אפליקציות אונליין לצרכנים, ויישומים של ענן פרטי. כמו כן בחן המחקר את הערך הכלכלי של יכולות הדור השישי של מערכת קמינריו, כולל מנגנון דחיסת מידע המבוסס על חומרה, תהליך דה-דופליקציה (ביטול כפילויות נתונים) גלובלי וסלקטיבי, עבודה עם גדלי בלוקים שונים של מידע, ואיזון עומסים אמיתי ואוטומטי.

להורדת הגרסא המלאה של הדוח

לגישה למחשבון TCO ו- ROI מקוון

הדוח והמודל הנלווה מספקים מסגרת גמישה להערכת הערך הכלכלי שנוצר על ידי קמינריו ביחס לגישות all-flash מסורתיות עבור כל צרכי המחשוב השונים, כולל:

• שיפור של 33% בפתרון בעיות ביצועים אפליקטיביות, והפחתה של 58% בזמן המבוזבז על ניטור עומסי עבודה של אחסון ואיזון עומסים.

• הפחתת ה- TCO (עלות כוללת של בעלות) פי 2.3 ביחס למערכי all-flash אחרים בסביבות עבודה מרובות אפליקציות.

• החזר השקעה (ROI) של 82% לאורך חמש שנים בביצועים קריטיים של מסדי נתונים (OLTP) ואפליקציות של ניתוח מידע (OLAP).

"הגישה של קמינריו לטכנולוגיית all-flash מספקת יתרונות כלכלים נלווים בהשוואה לטכנולוגיות

all-flash אחרות בשוק", אמר מארק פיטרס, אנליסט בכיר ב- ESG. "השילוב של ניהול אינטליגנטי של עומסי עבודה והקטנת שטח האחסון ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם תוכנית ה- ForeSight המקיפה של החברה, מספק יתרון כלכלי אמיתי ללקוחות של קמינריו.

"הבנת מכלול השיקולים הכלכליים הינה מורכבת", אמר אייל דויד, ה- CTO של קמינריו. "המודל הכלכלי של ESG מסייע ללקוחות בהבנת הערך האמיתי הנוצר מהטמעת אסטרטגיה של תשתית דטה-סנטר, בייחוד עבור ספקי ענן. אנחנו רואים את המחקר והמודל הנ"ל כהזדמנות לניהול דיאלוג עם חברת קמינריו או כל ספק אחסון אחר על התפקיד הקריטי של פתרון אחסון all-flash באספקת ערך עסקי".

אייל דויד

משאבים

להורדת עותק מלא של הדוח כאן.

לגישה למודל המקוון כאן.

לצפייה בראיון וידאו של דני גולן מייסד ומנכ"ל קמינריו עם מנכ"ל ESG כאן.

לקריאת הבלוג:

Why Total Cost of Ownership Still Matters in the World of All-flash Storage

אודות קמינריו

קמינריו, חברה המובילה את עולם אחסון ה- all-flash, מגדירה מחדש את העתיד של מרכזי נתונים מודרניים. הפתרון הייחודי שלה מאפשר לארגונים להצליח בעולם התובעני של היום, ומכין אותם להתמודד באופן חלק עם החידושים של המחר. רק מערך Kaminario K2 all-flash מספק את האג'יליות, סקלאביליות, ביצועים ויתרונות הכלכליים אותם דורשים מרכזי נתונים כדי להתמודד עם העולם מוכוון-ענן הדינאמי של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת – בכל מקום ובכל זמן. מאות לקוחות מסתמכים על Kaminario K2 כדי להעצים את היישומים הקריטיים שלהם וכדי להגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם. מטה החברה ממוקם בנידהאם מסצ'וסטס בארה"ב, מרכז הפיתוח שוכן ביקנעם, וקמינריו עובדת עם רשת נרחבת של משווקים ומפיצים ברחבי העולם. למידע נוסף אנא בקרו ב- www.kaminario.com

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות