✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.10 - מחקר מגלה כי אחסון All-Flash מקדם טרנספורמציה דיגיטלית והטמעת ענן

IsraelClouds
|
October 1, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון all-flash מובילה, פרסמה תוצאות סקר מקוון חדש המדגים את התפקיד החיוני אותו ממלא אחסון all-flash, במיוחד בתהליכים של טרנספורמציה עסקית וטכנולוגית. קרוב ל-70 אחוז מהמשיבים דיווחו על שימוש בפלאש עבור יישומים מבוססי מסד נתונים, כשהיתרונות הנפוצים ביותר שהוזכרו כוללים רמת ביצועים באפליקציות, יעילות בסיס הנתונים, ופשטות השימוש. התוצאות מראות כי נעשה שימוש נרחב בטכנולוגיית All-flash Array (AFA) כדי לקדם חדשנות דרך בניית תשתיות ענן, ניתוח נתונים בזמן אמת, ואפליקציות סלולריות.

חברת האנליסטים Freeform Dynamics ביצעה את הסקר בקרב יותר מ- 300 מומחי טכנולוגיות מידע, ומיפתה את ניסיונם וציפיותיהם מטכנולוגית ה- all-flash.

"אחת התובנות שהתקבלו מסקר מנויי ה- Register, היא נקודת מבט ברורה על האופן בו השימוש ב- AFA מתפתח", אמר בריאן בטס, אנליסט ראשי ב- Freeform Dynamics. "בנוסף לכך שהיא מוכנה לשימושם של ארגוני אנטרפרייז, טכנולוגיית all-flash היא ה'נורמלי החדש' של היום, וחברות ממנפות אותה כדי לקדם טרנספורמציה עסקית וטכנולוגית".

"דוח זה מדגיש את מה שאנו שומעים מהלקוחות שלנו ואת הסיבה לכך שהם מסתמכים על מערך Kaminario K2 all-flash כדי להאיץ את יוזמות הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם", אמר ג'וש אפשטיין, סמנכ"ל השיווק של קמינריו. "עסקים אשר בונים אפליקציות סקלביליות בענן, רואים ב- all-flash את טכנולוגיית הטרנספורמציה שתומכת בדרישות של מרכזי נתונים מודרניים בעולם לפי-דרישה של היום".

הסקר זיהה קשר בין הטמעת טכנולוגיית ה-All Flash לבין ההשקעה בפתרונות תיאום אחסון (orchestration) ואוטומציה לניהול סביבות ענן. Freeform Dynamics הבחינה כי טכנולוגיות AFA חדרו לשוק האחסון הרחב בשלושה גלים: הגל הראשון של פלאש התרחש סביב הצורך בהאצת אפליקציות נקודתיות. הגל השני הרחיב את השימוש בפלאש עבור יישומים לשימוש כללי, ואיפשר לעסקים לפתח תוכנות טרנספורמציה. הגל השלישי מקדם טכנולוגיות  AFA לשכבת הבסיס הקריטית עבור עננים פרטיים/היברידיים, פלטפורמות תשתית כשירות (IaaS), ומרכזי נתונים מוגדרי-תוכנה.

ג'וש אפשטיין. קרדיט צילום: יח"צ

נקודות מרכזיות בדוח כוללות:

מתפתח גל שלישי של הטמעה: מרבית משיבי הסקר המשתמשים כיום ב- all-flash הכירו בהזדמנויות סביב יתרונות תפעוליים בתחומים כגון אוטומציית IT והפחתת הצורך בכוונון מערכת ידני. הסרת צווארי בקבוק של קלט/פלט I/O)) והיכולת להגיב באופן אוטונומי לדרישות תשתית משתנות באמצעות ניהול אחסון בשירות עצמי, מאפשרים לארגוני IT לספק חוויות משתמש טובות יותר לאפליקציות סקלביליות בענן בהן הם תומכים.

אחסון היברידי נחלש: בעוד ישנם עדיין מספר תחומים בהם נבחרים מערכי אחסון היברידיים, הסקר מראה כי מערכי AFA הופכים לתפיסת האחסון המובילה. זהו שינוי ברור ביחס לשנה שעברה, כאשר משתמשים נטו יותר לרכוש מערך היברידי או רק שכבה של כונני solid-state כדי לענות על נושאי ביצועים ספציפיים. למרות שאפליקציות מבוססות מסדי נתונים הן עדיין היעד הראשי לשימוש בפלאש, יותר משתמשים מאי פעם מריצים את הטווח המלא של יישומיהם הארגוניים על AFA.

אודות קמינריו

קמינריו, חברת אחסון all-flash המובילה, מגדירה מחדש את העתיד של מרכזי נתונים מודרניים. הפתרון הייחודי שלה מאפשר לארגונים להצליח בעולם לפי-דרישה של היום, ומכין אותם לטפל באופן חלק בחידושים של מחר. רק מערך Kaminario K2 all-flash מספק את האג'יליות, סקלביליות, ביצועים ויתרונות הכלכליים אותם דורשים מרכזי נתונים כדי להתמודד עם העולם מוכוון-ענן הדינאמי של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת – בכל מקום ובכל זמן. מאות לקוחות מסתמכים על Kaminario K2 כדי להעצים את היישומים הקריטיים שלהם וכדי להגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם. מטה החברה ממוקם בנידהאם, מסצ'וסטס בארה"ב, מרכז הפיתוח שוכן ביקנעם, וקמינריו עובדת עם רשת נרחבת של משווקים ומפיצים ברחבי העולם. למידע נוסף אנא בקרו ב- www.kaminario.com

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות