✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

09.11 - איקסיה השיקה פתרון Network Visibility התומך בפלטפורמות הענן הציבורי המובילות

IsraelClouds
|
November 9, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

איקסיה (Ixia Solutions Group), חטיבה ב-Keysight Technologies, ספקית מובילה של פתרונות לבדיקות, נראות והגנה על סביבות הרשת והענן הארגוניים, הודיעה כי היא משיקה יכולות חדשות לפלטפורמת CloudLens לנראות הרשת (network visibility), כך שתספק ראייה עמוקה למידע העובר מהארגון לספקיות הענן הציבורי המובילות, דוגמת Microsoft Azure, Google Cloud, IBM Bluemix ו-Alibaba Cloud. זאת בנוסף לתמיכה הקיימת כבר היום בשירותי הענן של אמזון AWS, ותאימות למערכות ההפעלה Windows ו-Linux. כתוצאה מהרחבת היכולות - Ixia CloudLens הינו פתרון ה-Network Visibility הראשון בשוק המאפשר תמיכה בכול פלטפורמות הענן הציבורי המובילות, בנוסף לתמיכה במערכות ההפעלה המרכזיות.

התהליך של הגירת תשתיות ואפליקציות לענן מייצר סביבות היברידיות המשלבות בין חלקים של מערך ה-IT הארגוני המצוי בתוך הארגון (on premise) ובין חלקים שלו המתארחים בענן. הסביבות ההיברידיות מייצרות לארגונים אתגרים חדשים, בין השאר בתחום של Network Visibility, כאשר נוצר צורך של ראייה לתוך המידע הארגוני הזורם מתוך הארגון וחזרה. למעשה, נוצרים איי מידע ברשת הארגונית שמערכות ה-Network Visibility המסורתיות כלל אינן מכסות, דבר שיכול לפגוע בביצועי הרשת או האפליקציות הארגוניות, לפגוע ביכולות אבטחת המידע של הארגון, או הציות להוראות רגולטור. התוצאה יכולה להגיע לידי סיכון מוגבר לאבטחת הרשת הארגונית, בנוסף לפגיעה בחוויית המשתמשים במערכות הארגוניות – בין אם מדובר במשתמשים מתוך הארגון או לקוחות.

פתרון Ixia CloudLens מספק Network Visibility מקצה לקצה למגוון רחב של סביבות ענן – ציבורי, פרטי והיברידי, והוא הראשון המופץ כפתרון SaaS מבוסס ענן. הפתרון תוכנן ופותח מתוך ניצול יתרונות הענן – כולל היכולת לאלסטיות וגידול מהירים, גמישות, אג'יליות, וזאת תוך שמירה על רמה גבוהה של אבטחת מידע, ובנוסף לשילובם של כלי אנליזה ותחקור. הפתרון מאפשר לארגונים יכולות Network Visibility של כלל המידע "הזורם" מתוך הארגון לתוך תשתיות הענן, ולקבל רמה גבוהה של תובנות על המתרחש ברשת הארגונית.

כמו כן, הפתרון תומך ביישום מהיר ועצמאי שלו, לצד יכולת אלסטית לגידול בהיקפי המידע העוברים באמצעותו. כמו כן, הפתרון מסנן את המידע הזורם לכלי הניטור ואבטחת המידע הארגוניים, ועל ידי כך מפחית את היקפי התעבורה המוזרמים אליהם ללא צורך - מה שמאפשר לכלי הניטור ואבטחת המידע לפעול בצורה אופטימלית, מהירה ומדויקת יותר.

אדר אייל, מנהל פעילות איקסיה בישראל, רוסיה, טורקיה, מזרח אירופה ואפריקה, ציין כי: "סביבות היברידיות ומרובות עננים מציבות אתגרים רבים למנהלי הרשת ואבטחת המידע הארגוניים הנדרשים לנהל סביבות מורכבות, וחסרה להם היכולת לראייה עמוקה של המידע העובר ברשת. Ixia CloudLens פותר את האתגר הזה ומספק יכולות Network Visibility מקצה לקצה."

אדר הוסיף כי "הפתרון מסייע לארגונים לבטל איי מידע, שהיו בבחינת חורים שחורים, ואשר מתקיימים בסביבת ה-IT המתקדמת. Ixia CloudLens מאפשר לשפר את היעילות של כלי הניטור, מסייע בצמצום זמני השבתה של אפליקציות ותשתיות, ותורם לשמירה על המערכות הטכנולוגיות פעילות בצורה רציפה ויעילה. אולם המשמעות היא מעבר לזו הטכנולוגית בלבד. אפליקציות ארגוניות הפעילות בצורה סדירה תורמות בסופו של יום לשורה התחתונה של הארגון – הן להפקת הכנסות, והן לשמירה על שביעות הרצון של לקוחות הארגון."

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות