✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

23.10 - דוח IDC: פורטינט היא הכוח המניע באימוץ טכנולוגית SD-WAN מאובטחת עבור ארגונים בעלי סניפים מבוזרים

IsraelClouds
|
October 23, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

חברת המחקר IDC פרסמה את תוצאות הדוח Worldwide Quarterly Security Appliance Tracker. לפי נתוני הדוח לרבעון השני של שנת 2017, פורטינט ממשיכה להוביל את השוק בתחום ניהול איומים מאוחד (UTM) עבור ארגונים בעלי סניפים מבוזרים והדבר בא לידי ביטוי במכירת המספר הרב ביותר של התקני אבטחה – יותר מכל ספקית אבטחה אחרת.

נתוני הדוח האחרון של IDC מראים כי הפיירוולים מסדרת FotiGate 100-200 של פורטינט הם המובילים בשוק המניות במחיר למנייה ומחזיקים ב-22.9% מההכנסות בקטגוריה זו ומממשים גדילה של 21% משנה לשנה. הפיירוולים מסדרת FortiGate 60-90 מובילים בשימוש על ידי סניפים משרדיים הנעזרים ב-UTM, כאשר הם מרוויחים 38.6% מהכנסות של שוק המניות במחיר למנייה.

לפי הדוח, פורטינט הרחיבה את עמדת המובילות שלה בשוק ברבעון השני של 2017 והדבר בא לידי ביטוי בגידול במספר התקני האבטחה ששלחה משנה לשנה, דבר אשר אפשר לה להרוויח פעם נוספת את יחידת נתח השוק הגבוהה ביותר בתעשייה לרבעון השני. פורטינט שלחה יותר יחידות במחצית הראשונה של 2017 מ-2 החברות המתחרות במשותף.

SD-WAN מהווה יכולת מהותית עבור ארגונים מבוזרים

ארגונים בעלי סניפים מבוזרים מסתגלים במהרה לשירותי ענן, המניעים שינוי משמעותי בטכנולוגיות רשת אזוריות (WAN). WAN מסורתיות הן יקרות ומסובכות יותר והן חסרות את היכולת להתאים את עצמן לדרישות תעבורה משתנות בין מרכזי מידע ויישומי ענן, דבר היוצר בעיות בביצועים והפחתה בפרודוקטיביות. אתגרים אלו מניעים ארגונים לשקול אימוץ של פתרונות SD-WAN יעילים, המאפשרים גישה ישירה לאינטרנט ומציעים אבטחה משולבת ההכרחית להגנה על סניפים משרדיים וארגונים מבוזרים.

פיירוולי ה-FortiGate של פורטינט מספקים יכולות SD-WAN מתקדמות, המשולבות עם אבטחת הדור הבא המובילה בתעשייה. גישה משולבת זו משפרת את יעילות ה-WAN מבלי להתפשר על אבטחה. בקר הנתיב החדש והמשולב WAN של פורטינט מאפשר ללקוחות לבזר יישומים באופן דינמי על פני מספר רב של קישורים וניטור האיכות לצורך אספקת ביצועים טובים יותר ברמות השירות. לקוחות ארגוניים בעלי סניפים מבוזרים יכולים לספק גם חיבורים ישירים ליישומי ענן כדי לשפר ביצועים ופרודוקטיביות, ויחד עם זאת, להפחית עלויות על ידי החלפת הפרוטוקול המסורתי Multiprotocol Label Switching בפתרון WAN המשתלם. כמו כן, ה-SD-WAN של פורטינט מפחיתה את המורכבות עם בקר יחיד ופריסה ללא מגע.

אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון, קפריסין ומזרח אירופה בפורטינט, אמר כי: "הפיירוולים של FortiGate מאחדים בין אבטחה ופונקציות רשת מתקדמות כדוגמת SD-WAN למכשיר אחד והם מותאמים באופן אידיאלי לארגונים מבוזרים וסניפים משרדיים. אנחנו בפורטינט מאמינים כי המובילות שלנו מונעת על ידי יכולות ה-SD-WAN המקיפות המשולבות לתוך מארג האבטחה, המאפשרות לארגונים מבוזרים להפחית את המורכבות ולפשט את הטמעתן של ארכיטקטורות רשת מתקדמות הדרושות על מנת להתחרות בכלכלה הדיגיטלית של ימינו".

אלי פרנס

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי: "שני השווקים השונים זה מזה באופן מסורתי של ארגונים מבוזרים וסניפים משרדיים מתחילים להתמזג ככל שגדל האימוץ של רשתות SD-WAN , המשולבות עם אבטחת UTM המפחיתה את המורכבות והעלויות עבור חלקים אלו. יכולות ה-SD-WAN המאובטחת של פורטינט מתמקדות באופטימיזציה של העברת נתונים, תעדוף יישומים וזמינות גבוהה לתעבורה קריטית לעסקים, כולם משולבים באופן רציף ביישום UTM מאובטח המספק ביצועים גבוהים ואפשרויות קישוריות מקיפה ל-WAN  ול-LAN."

ג'ון מדיסון

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-320,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות