✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.12 - חברת Gravity בחרה בפתרון אחסון ותשתית ענן מבית אורקל

IsraelClouds
|
December 24, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

חברת הקריאייטיב והאנימציה הבינלאומית Gravity עברה לשירותי תשתית הענן של אורקל (IaaS). Gravity תשתמש בשירותי התשתית והאחסון בענן הציבורי של אורקל, וזאת במסגרת תוכנית חדשה שהשיקה אורקל בחודש אוקטובר האחרון בשם Universal Credit, המשנה את האופן שבו לקוחות רוכשים וצורכים שירותי ענן ומאפשרת להם גמישות, מחיר תחרותי וגישה בלתי מוגבלת לכל שירותי אורקל ב-IaaS וב- PaaS.

Gravity היא חברת קריאייטיב, אנימציה וויז'ואל אפקטס (VFX) בינלאומית הפועלת מתל-אביב. החברה עטורת פרסים בתחומה, עם ותק של מעל 20 שנה בשוק בישראל, ארה"ב, אירופה ואסיה,  מתמחה ביצירת תוכן מדיה דיגיטלית עבור פרסומות, טלוויזיה, סרטונים, משחקי וידאו ועולמות וירטואליים. בין שדרת לקוחותיה: FORD, Honda, OPPO, QQ, אל-על, HOT, בזק, בנק הפועלים, Dove, מקדונלד'ס, סופר פארם, קסטרו, Gillette ועוד.

כגוף העוסק במדיה, החברה זקוקה לכוח מחשוב גדול מאוד לצורך עבודתה עבור לקוחותיה. עד כה פעלה החברה בשיטה של שכירת שרתים פיזיים, על מנת להגדיל את צרכיה המשתנים בכוח מחשוב (Compute).

לדברי רונן טפירו, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-Gravity: "האתגר מבחינתנו היה לקבל ביצועים טובים בענן כשם שהיו אילו היינו שוכרים שרתים נוספים. עם המעבר לענן של אורקל, ובעזרת שרתי ה- Bare Metal של אורקל בענן, אנחנו מקבלים ביצועים מעולים בענן, הן לזמני הרינדור והן לאחסון המידע שלנו".

לדברי דנה אודי, מנהלת מכירות ענן באורקל ישראל: "אנו מברכים על כך שחברות ישראליות כמו Gravity בוחרות בענן של אורקל, וזאת לאחר תהליך בדיקה מקיפה בשוק, המצביעה על היתרונות והעליונות של הענן של אורקל, הן ברמת הביצועים והאמינות, והן ברמת המחיר התחרותי. תוכנית Universal Credits החדשה מאפשרת לאורקל להציע לחברות בסדר גודל כזה גם ענן ציבורי ברמת אנטרפרייז, וגם עבודה במודל גמיש לרכישה ולצריכה של שירותי ענן".

תוכנית Universal Credits מבוססת על חוזה פשוט אחד, המספק גישה בלתי מוגבלת לכל השירותים הקיימים והעתידיים של OraclePaaS וכן IaaS, הן בענן הציבורי של אורקל והן במודל Customer Oracle Cloud at (חווית ענן ציבורי בתוך הדאטה סנטר של הלקוח). לקוחות מקבלים גישה על-פי-דרישה לכל השירותים וכן נהנים מעלות נמוכה יותר של שירותים בתשלום מראש. כמוכן, הם נהנים מגמישות בשדרוג, הרחבת או העברת שירותים בין מרכזי נתונים, על פי צורכיהם. כמו כן, ניתן לעבור בין שירותי PaaS או IaaS ללא צורך להודיע עלכך לאורקל.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות