✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

25.09 - פורטינט מכריזה על פתרון אבטחה לסביבות וירטואליות עבור מערכות VMware בענן של אמזון

IsraelClouds
|
September 25, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר בעלי ביצועים גבוהים, הכריזה על זמינות ה-FortiGate Virtual Machine ללקוחות ה-VMware Cloud על הענן של AWS. ה-FortiGate VM מאפשר להרחיב באופן מאובטח ענן פרטי קיים מבוסס VMware לענן הציבורי עם קישוריות אתר-לאתר, סגמנטציה בין עננים ומדיניות אבטחה עקביות עבור לקוחות ה-VMware Cloud על AWS.

בסקר שנערך לאחרונה דיווחו 51% מן המשיבים על כך שאבטחה ממשיכה להוות אתגר בעל חשיבות עליונה בעידן העברת המחשוב לתשתית ענן היברידית. FortiGate VM מספקת למשתמשי VMware Cloud של AWS שילוב של מודיעין איומים מתקדם ממעבדות FortiGuard יחד עם מערכת ה-FortiOS – מערכת ההפעלה המובילה בתעשייה המיועדת לאבטחה, המספקת בקרת אבטחה מלאה, נראות עומס עבודה וניהול על פני סביבות פיזיות, ווירטואלית או בענן. ארגונים יכולים כעת להעביר את עומסי העבודה ממרכז הנתונים לענן הציבורי של AWS באופן מאובטח ומבלי לסכן את נראות המדיניות שלהם.

האבטחה הווירטואלית של פורטינט זמינה כבר זמן רב עבור ארגונים גלובליים וספקי שירות המריצים את ה-vSphere של VMware, כאשר היא מספקת נראות לתוך תעבורת מזרח-מערב במרכזי נתונים שעברו ווירטואליזציה ולעננים פרטיים. בעזרת FortiGuard VM ל-VMware Cloud על AWS, ארגונים יכולים להרחיב את הרשת המקומית שלהם ל-AWS עם חיבוריות VPN מאובטחת של אתר-לאתר ועם יכולות הנראות של  מארג האבטחה של פורטינט לניידות של יישומים. ארגונים יכולים להבטיח כי יישום המופעל על vSphere הינו בעל אותה רמת אבטחה על פני הענן ההיברידי, ללא תלות בכך שהיישום מותקן באתר הפיזי או ב-VMware Cloud על AWS, ובמקביל לספק סגמנטציה של משתמשים ומרכזי נתונים בין עננים.

"VMware Cloud על AWS מספק ללקוחות ענן היברידי המשולב בצורה רציפה ומאפשר ללקוחות את חווית ה-Software Defined Data Center מטעם החברה המובילה במחשוב ענן פרטי, הפועלת יחד עם AWS, ספקית הענן הציבורי המובילה", אמר מארק לוהמאייר, סגן נשיא, מוצרים, יחידה עסקית לפלטפורמות ענן, VMware. "פתרונות כמו ה-FortiGuard VM של פורטינט מאפשרים לצוותי ה-IT להפחית עלויות, להגביר את היעילות וליצור עקביות תפעולית על פני סביבות ענן. אנו נרגשים לעבוד עם שותפים כמו פורטינט על מנת לשפר את יכולות ה-VMware Cloud על AWS ולספק ללקוחות גמישות ובחירה בין פתרונות אשר יכולים להעלות את הערך העסקי שלהם".

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי, "ארגונים מאמצים באופן הולך וגובר ארכיטקטורות ענן היברידיות, המשלבות ענן פרטי מקומי עם משאבי ענן ציבורי מתקדמים על מנת לנצל את יתרונות הביצועים והסקלביליות, וזאת מבלי לשכוח את האבטחה, אשר נמצאת בעדיפות הגבוהה ביותר. ל-VMWare ופורטינט יש שיתוף פעולה ארוך טווח, במסגרתו אנו מספקים אבטחה ווירטואלית למרכזי נתונים מבוססי-תוכנה. כיום, אנו מרחיבים את שיתוף הפעולה שלנו ללקוחות VMware Cloud על AWS על מנת לספק בקרת אבטחה, נראות ויכולות סגמנטציה הדרושות לצורך מעבר חלק לסביבות ענן היברידיות".

‍ג'ון מדיסון

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-320,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות