✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

23.08 - ריבוע הקסם של גרטנר: פורטינט דורגה ברביע המובילים בתחום הפיירוול הארגוני

israelclouds
|
August 25, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

גרטנר פרסמה את דוח ריבוע הקסם בנושא פיירוול רשת ארגוני, הממקם את פורטינט (Fortinet) ברביע המובילים בתחום. הדוח התייחס למארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט, לשלמות החזון של החברה וליכולת להוציא אותו לפועל כגורמים  מרכזיים למיקום בטבלת המובילים. הפיירוול הארגוני FortiGate משמש כבסיסו של מארג האבטחה ומהווה את הפתרון היחיד המספק את הסקלביליות, האוטומציה והביצועים הדרושים על מנת להגן על הארגון מהקצה אל מרכז הנתונים ומה-IoT ועד לענן.

מעל ל-310,000 לקוחות בוטחים בפתרונות של פורטינט כדי לספק את האבטחה המקיפה, העוצמתית והאוטומטית אשר תגן על כל שטחי התקיפה שלהם. לקוחות הפיירוול הארגוני FortiGate סיפקו 288 דירוגים של 5 כוכבים ו-498 ביקורות אשר נכתבו ב-Gartner Peer Insights, וזאת בהשוואה ל-418 ביקורות אשר נכתבו עבור עשר ספקיות הפיירוול הארגוני הבאות גם יחד, נכון ל-12 ביוני.

ישנה חשיבות רבה לביצוע הערכה עצמאית וניתוח שוק על ידי חברות כמו גרטנר וזאת במטרה לסייע לעסקים לזהות את הספקים המתאימים ביותר המסוגלים להגן על הנתונים והנכסים הקריטיים שלהם נגד נוף איומים ההופך ליותר ויותר עוין.

אלי פרנס, סגן נשיא לאזור ישראל, יוון, קפריסין ומזרח אירופה בפורטינט, אמר כי, "המיצוב של פורטינט ברביע המובילים בריבוע הקסם האחרון של גרטנר ממחיש פעם נוספת את היותנו יצרנית מובילה בשוק האבטחה. פורטינט מחויבת לספק את הפתרונות המתקדמים והטובים ביותר בשוק, אשר יענו על הצרכים והדרישות האינדיבידואליים של לקוחותיה".

קן קסי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל פורטינט, אמר כי, "אבטחת סייבר היא מרחב מאוד דינמי. דרישות הלקוחות ממשיכות להתפתח, שטח התקיפה גדל בעוד שמכשירים ניידים, מחשוב ענן ו-IoT נמצאים בשימוש ברשתות ארגוניות ונוף האיומים הופך ליותר מתוחכם ואוטומטי. לפני כשנה השקנו את חזון טכנולוגיית מארג האבטחה של פורטינט כדי לספק גישת ארכיטקטורה לאבטחה המתוכננת במיוחד כדי לראות ולהגיב לאיומים בזמן אמת, להסתגל בצורה אוטומטית לרשתות מבוזרות ולספק את הביצועים הנדרשים כדי לעמוד בקצב עם הגידול בנתונים ובדרישות המשתמש. אנחנו מאמינים כי ההכרה של גרטנר בנו כחברה מובילה בתחום הפיירוול הארגוני היא הצהרה ליישום המוצלח והאימוץ בשוק של חזון מארג האבטחה שלנו".

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-320,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות