✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

פיקסדיגיטל פיתחה חיבור ל HERP המערכת לניהול הארגון המובילה בישראל

IsraelClouds
|
November 28, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event


פיקסדיגיטל פיתחה חיבור ל HERP המערכת לניהול הארגון המובילה בישראל

הממשק שפותח במיוחד, יאפשר מגוון פעולות מתקדמות, ניהול אוטומציות וסנכרון נתונים מקסימאלי

 

הודות לממשק זה יהנו לקוחות חשבשבת ממגוון רחב של פעולות חכמות וזמינות במטרה לייעל את תהליכי העבודה שלהם, לחבר אותם לעולם השיווק והמכירות בדיגיטל ולמקסם את פוטנציאל המכירות שלהם באמצעות תהליך שקוף, קל, זמין ונוח שמתנהל לנגד עיניהם בלחיצת כפתור ועל מסך אחד

 

פרופ' אסף אברהמי. צילום: ינאי יחיאל

לדברי פרופ' אסף אברהמי מנכ"ל חשבשבת: "אנו שמחים על השקת שיתוף הפעולה עם חברת פיקסדיגיטל. בתקופה הקרובה נמשיך לפתח את החיבורים של מערכת ה ERP כדי לאפשר ללקוחותינו פתרונות מתקדמים נוספים

 

חברת FixDigital חברת הייטק טכנולוגיית מידע עתירת ניסיון, שפיתחה מערכת CRM חדשנית ובלעדית המאפשרת את סגירת מעגל השיווק והמכירות בלחיצת כפתור, חתמה על שיתוף פעולה עם חשבשבת, בית התוכנה מהגדולים ומהוותיקים בישראל.

במסגרת שיתוף פעולה זה פותח במיוחד ממשק מלא בין הפלטפורמות על מנת לאפשר ללקוחות חשבשבת ליהנות ממגוון רחב של פעולות מתקדמות, ניהול אוטומציות וסנכרון נתונים מקסימאלי.

 

המערכת החדשנית שהושקה לאחרונה היא פרי מחקר ופיתוח ארוך שנים, שנוהל על-ידי צוות אנשי שיווק ומכירות מנוסים והיא מכילה מספר רב של כלים טכנולוגיים חכמים. כאשר כל הכלים עובדים יחד, הם מייצרים זיקוק וייעול של תהליך השיווק והמכירות בארגונים. המערכת מחוללת מהפכה תפיסתית ומעשית בעולמות של שיווק, פרסום ומכירות. היא מנגישה את העולם הדיגיטלי לבעלי העסקים, מסייעת להם לצמוח בתוך עולמות אלו, ומנווטת את פעילות הקמפיינים למקום הנכון על בסיס התוצאות ברצפת המכירות.

 

פיקס דיגיטל מרכזת ועוזרת לנהל את כל נתוני הפרסום השיווק והמכירות במקום אחד. היא מאפשרת למשתמש לראות את מקורות ההגעה של הפניות מקמפיין הפרסום בכל ערוצי הדיגיטל: גוגל, פייסבוק, דפי נחיתה ואתר האינטרנט. היא גם עוקבת אחר תהליך קליטת שיחות הטלפון וכך היא מובילה לסגירת תהליך המכירה.

 

באמצעות ממשק לניהול הפניות, המשתמש ידע איזו פניה הפכה לפגישה, לעסקה, להמשך טיפול או לא רלבנטית וגם מדוע לא רלבנטית וזאת כדי שניתן יהיה לעשות שינויים בקמפיינים בזמן אמת ומהר מאוד. למערכת דאשבורד מנהלים חכם המתעדכן בזמן אמת מרכז ומנתח את הנתונים החודשיים של הקמפיינים והמכירות, כך שמשימות לא נשכחות או נופלות בין הכיסאות ונחסכות מאות שעות עבודה. ממשק הניהול ממוקד, יעיל ונח לתפעול ומייצר התראות אוטומטיות אשר מניעות את העובד לפעולה.

 

שימוש בפלטפורמת פיקס דיגיטל יאפשר ללקוחות חשבשבת לייעל את תהליכי העבודה לאנשי המכירות, מנהלי השיווק ומנהלי הפרסום בעשרות שעות חודשיות, להגדיל את ההתכנות של עסקאות ב- 25% לפחות באופן מידי ולהגדיל את הכנסות הארגון על אותה כמות של כוח אדם וללא צורך בהגדלת תקציב הפרסום. כך, לראשונה ניתן למדוד כיצד קמפיין פרסום משפיע ומוביל לתהליך של מכירה עד לסגירת העסקה.

התשתית של פיקס דיגיטל נמצאת בחוות השרתים של אמזון (AWS) וכוללת רמת אבטחת מידע ושרידות שרתים מהגבוהות בעולם. כחלק מהכלים שפותחו קיימת התממשקות מלאה וישירה לגוגל העולמית, פייסבוק העולמית, דאשבורדים לקליטת נתונים וניתוח שלהם, טלפונים חכמים מתחלפים לפי קמפיין לצורך מדידה, שליחת הודעות SMS, חיבור ל- WhatsApp API, פיתוח תוספים ל- WordPress, טפסי צור קשר מוכנים, מערכת לבניית דפי נחיתה, אוטומציות, mail2lead, כרטיסי ביקור דיגיטליים, מערכת CRM לניהול המכירות, אפליקציית CRM כבר בחנויות של APP Store  ושל google play , אינטגרציות למערכות חיצוניות כולל מערכות של הנהלת חשבונות , מערכות דיוור ומרכזיות טלפוניה, צ'ט בוט חכם לאיסוף פניות מאתר אינטרנט, דוחות מנהלים ומסך מרכז של כלל הפניות, הפגישות והעסקאות, כולל עלות לעסקה והכנסה מעסקה והכל במסך אחד.

 

אסף עמירה מנכל פיקס דיגיטל

 

לדברי אסף עמירה מנכ"ל פיקס דיגיטל וממפתחי המערכת: "אנו נרגשים לנוכח שיתוף הפעולה עם חשבשבת, מהחברות המובילות בתחומה בישראל, שיאפשר למאות משתמשים עסקיים ברחבי הארץ ליהנות מהנגשת העולם הדיגיטלי, ומהאפשרויות הבלתי מוגבלות הטמונות בו עבורם, באופן שלא היה קיים עד כה בעולמות של שיווק ומכירות. אני מאמין שהתוצאות הסופיות למשתמשים הרבים שיבואו לידי ביטוי בהגדלת היתכנות המכירות ב- 25% יהפכו את המערכת לכלי ניהולי משמעותי בחיי היומיום שלהם"

 

לדברי פרופ' אסף אברהמי מנכ"ל חשבשבת: "אנו שמחים על השקת שיתוף הפעולה עם חברת פיקסדיגיטל. בתקופה הקרובה נמשיך לפתח את החיבורים של מערכת ה ERP כדי לאפשר ללקוחותינו פתרונות מתקדמים נוספים".

 

פיקס דיגיטל נמצאת כבר בשימוש על-ידי מאות משרדי פרסום ודיגיטל בישראל ואלפי יוזרים. 

לחצו כאן לאתר פיקסדיגיטל 

 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות