✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.09 - משלחת של כ-150 אנשי IT והייטק, ויזמי סטארטאפים מישראל ישתתפו בכנס המחשוב הגדול בעולם,Oracle Open World 2017

IsraelClouds
|
September 26, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת אורקל תקיים את כנס Oracle Open World, כנס ה-IT השנתי הגדול בעולם, בסן פרנסיסקו, בין 5-1 באוקטובר הקרוב. בין 60,000 המשתתפים, מומחים טכנולוגיים ומנהלים שצפויים להשתתף השנה בכנס, תגיע גם משלחת ישראלית של כ-150 אנשי IT, יזמים ומנהלים, שמכירים ביתרונות האירוע כהזדמנות ללמוד ולהתפתח, כדי להתאים את ארגוניהם למגמות המובילות בעולם ה-IT ולטרנספורמציה הדיגיטלית שמובילה אורקל כחברת ענן. בראש המשלחת יעמוד עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל.

גם חברות הסטארטאפ המשתתפות בתוכנית הסטארטאפים הגלובלית של אורקל יציגו בכנס, המונה כאמור 60,000 משתתפים. מתוך 17 חברות מרחבי העולם, שנבחרו להציג את הטכנולוגיות החדשניות שלהן בכנס, יהיו 4 סטארטאפים ישראלים מתוכנית הסטארטאפים של אורקל בתל-אביב, בהם:

3DSignals : פתרון חיזוי תחזוקה שמשתמש בלמידה עמוקה כדי לנתח את הקול הנפלט ממכונות ולהתריע לפני כשלים בתפקודן. הפלטפורמה אוספת קול ונתונים מציוד תעשייתי, מזהה אנומליות, מסווגת דפוסים של כשלים וחוזה אירועים לפני שהם מפריעים לעבודה.

Meta Networks: פתרון תשתית תקשורת כשירות המאפשר לארגוני IT בעולם האנטרפרייז להגדיר, לספק ולתפעל רשת גלובאלית במחיר יעיל, באופן מאובטח ובשימוש מבוסס תוכנה כשירות.

Zoomin: פתרון תוכנה לשוק האנטרפרייז המאפשר לחברות לנהל אינטראקציה חדשנית ומותאמת אישית עם לקוחותיהם סביב תוכן מוצרי ודוקומנטציה. zoomin מסייעת לארגונים הגדולים בעולם לספק תשובות מיידיות לשאלות הקשורות למוצר תוך התבססות על טכנולוגיית AI מתקדמת המאפשרת לשפר את חווית המשתמש ולמקסם את המעורבות של הלקוח.  

Toonimo: פלטפורמת הדרכה אודיו-ויזואלית חכמה המפשטת כל שירות או תהליך אונליין בכדי לייצר חווית משתמש משופרת והחזר השקעה גבוה יותר. הפתרון עוזר לחברות להקטין את הוצאות שירות הלקוחות שלהם, להאיץ את הדרכות העובדים ולהגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות.

‍נעם ענבר, מנהלת הStartup Ecosystem - של אורקל בישראל עם יזמי הסטארטאפים המשתתפים בתכנית (קרדיט: עזרא לוי).

עוד כוללת המשלחת הישראלית חברות רבות השולחות נציגים ל-Oracle Open World בהן ארגונים גדולים, סטארטאפים, יצרני תוכנה ((ISV, ושותפים עסקיים, כולם משתמשים בטכנולוגיות אורקל, ובאים ממגוון סקטורים במשק, בהם: חברת כ.א.ל., DSP Group, ישראכרד, מלאנוקס, אורבוטק, רפאל, YES, אוניברסיטת ת"א, רשות העתיקות, תמה תעשיות פלסטיק, VERINT, WIX, Moovit, Kaltura, Veracity, Axxana, Brillix, Panaya, Meta Networks, ורבים אחרים.

הסטארטאפים הישראלים יציגו בביתן החדשנות Innovation Studio בכנס, ויהנו מחשיפה מול עשרות אלפי המבקרים בכנס שיוכלו להתרשם ממגוון הטכנולוגיות החדשניות בתחומים כמו: מציאות מדומה (AI), Machine Learning, VR ועוד. כמו כן, ישתתפו גם בפאנלים וארועים במסגרת הכנס. ביתן החדשנות יכלול גם 'מגרש משחקים אינטראקטיבי' שיאפשר למבקרים לחקור את ה"מחר" כבר היום, ולהתנסות בתצוגה ייחודית שלקוחות ושותפי אורקל יוצרים על בסיס טכנולוגיות אורקל.

נציגות מכובדת נוספת בכנס היא של מנהלים ומומחים ממרכז הפיתוח של אורקל בישראל, בין היתר, מומחי Ravello, (שנרכשה על ידי אורקל ב- 2016) אשר יציגו פתרון אסטרטגי, המאפשר העברה של יישומים ומערכות שפותחו בארגונים לענן הציבורי ובחזרה בצורה פשוטה, ללא צורך בשכתוב או בהתאמות כפי שנדרשים עד היום, וגוזלים זמן וכסף. אנשי ראבלו ישתתפו כמרצים במושבים שונים וגם יציגו הדמיה חיה של הטכנולוגיה בכנס.

בין המשתתפים הישראלים שרושמים שיא של השתתפות בכנס יצויין עמי אהרונוביץ', מנכ"ל חברת בריליקס ((Brillix הישראלית ונשיא iLOUG - ארגון משתמשי אורקל בישראל. זוהי הפעם העשירית שלו בכנס והתשיעית בה הוא מרצה.

************

Oracle Open World נחשב לאחד מכנסי המיחשוב הגדולים והמעניינים בעולם. הכנס כולל הצגת המתווה האסטרטגי של אורקל ומפת הדרכים שלה לשנה הקרובה, הכרזות והודעות שונות על ידי קברניטי החברה – לארי אליסון, צפרה כץ ומארק הרד, וכן הרצאות של מנהלי חברות גלובליות רבות – לקוחות או שותפי אורקל, שיציגו מקרי מבחן בארגונים שלהם כמשתמשים בטכנולוגיות אורקל.

לצד הכנס הגדול מתקיימים שני ארועים נוספים:  כנס Oracle JavaOne, הארוע המקיף ביותר למפתחי Java, שפת התכנות מס' 1 בעולם, המושך אליו מומחי Java ומשתמשים לשבוע יוצא דופן של שכולו לימודים ונטוורקינג בתחום. וכנס Oracle Code, המושך אליו קהל של מפתחים הבאים להתרשם מהיכולות החדשות של אורקל בעיקר בתחומי IaaS ו-PaaS.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות