✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.10 - CloudZone השיגה הסמכתSecurity Competency של AWS

IsraelClouds
|
October 26, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
CloudZone השיגה הסמכת Security Competency של AWS. קרדיט: יח"צ

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, הודיעה לאחרונה כי היא השיגה את הסמכת השותפים של AWS,Security Competency - AWS Partner Network (APN) Security Competency.  המינוי מעיד  כי CloudZone הציגה מומחיות טכנולוגית וניסיון עשיר, המסייעים ללקוחותיה להשיג את יעדי האבטחה שלהם בענן.

השגת ה- APN Security Competency מבדלת את CloudZone כחברת APN המספקת שירותי תוכנה או ייעוץ שתוכננו לסייע לארגונים לאמץ, לפתח וליישם פרויקטי אבטחה מורכבים בענן על AWS. על מנת לקבל הסמכה זו, על שותפי ה-APN להיות בעלי מומחיות וניסיון בפלטפורמת AWS  ולספק פתרונות בסביבת הענן של AWS.

" CloudZone גאה על כך שהיא השיגה את הסמכת Security Competency של AWS ", מסר רן בן ישי, ארכיטקט ראשי ב- CloudZone. "הצוות שלנו מקדיש את עצמו לסייע ללקוחות להשיג את יעדי האבטחה שלהם, באמצעות שילוב הטכנולוגיה והידע שלנו עם מגוון כלי האבטחה העוצמתיים ש-AWS מספקת".

הענן של AWS מאפשר פתרונות גמישים וחסכוניים לחברות סטארט-אפ ולארגוני אנטרפרייז. כדי לתמוך באינטגרציה רציפה ופריסה של הפתרונות הללו, AWS הקימה את תכנית ה- AWS Partner Competency  שמסייעת ללקוחות לאתר שותפי ייעוץ וטכנולוגיה ברשת השותפים בעלי מומחיות טכנולוגית וניסיון תעשייתי עשיר.

CloudZone פועלת במסגרת פרויקטים של אבטחה בענן במגוון סקטורים וביניהם ממשלתי, סחר אלקטרוני, אבטחת מידע, הייטק ועוד. הסמכה חדשה זו צפויה להרחיב את היקף עבודתה של CloudZone בפעילות זו ותספק לה שיתופי פעולה בפרויקטים מורכבים נוספים בתחום אבטחת המידע.

אודות CloudZone

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, מספקת פתרונות ושירותים מתקמדים בעולמות העננים הציבוריים והפרטים, הינה Premier Consulting Partner ו-Managed Service Provider של AWS, שותף Gold של Microsoft Azure ושותף של Google Cloud Partner עם למעלה מ-8 שנות ניסיון בתחום. היחידה מספקת ללקוחותיה שירותים בנושאים: ייעוץ, תכנון ארכיטקטורה,DevOps, Big ,Data ניהול מיגרציות של תשתיות הארגון לענן ותמיכה שוטפת בסביבות אלו. CloudZone שמה שני דגשים עיקריים, הראשון הינו אופטימליות טכנולוגית – שימוש בכלים המתקדמים ביותר המותאמים לארגון. השני הינו חיסכון אגרסיבי בעלויות החודשיות.

על ידי בניית Ecosystem של שותפויות אסטרטגיות, CloudZone נמצאת בחזית הטכנולוגית ומובילה את שוק הענן בישראל. הדבר בא לידי ביטוי בכלים ופתרונות שאותם היא מספקת ללקוחותיה המאפשרים להם ליהנות מעליונות טכנולוגית בעלויות נמוכות  www.cloudzone.io.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות