✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.12 - Booking.com רוצה לשנות את חוקי המשחק של ענף התיירות בשנת 2018

IsraelClouds
|
December 27, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event
קרדיט תמונה: יח"צ

בין התאריכים 6-8 במארס תערוך Booking.com בתל-אביב אירוע שיספק כלים, תובנות והכוונה לחברות סטארט-אפ בתחילת דרכן בענף התיירות. ההרשמה נסגרת ב- 7 בינואר 2018

למידע נוסף: https://goo.gl/Dq5xZS

חברת Booking.com, אחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם ומובילה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית, מכריזה על תכנית Booking Booster 2018 , שנועדה להרחיב ולהאיץ פרויקטים חדשניים בתחום התיירות. התכנית מבוססת על תכנית דומה שזכתה להצלחה רבה בשנת 2017.

התכנית כוללת מפגשי האצה (Accelerators) במשך שלושה שבועות באמסטרדם, המיועדים להרחבה והאצת פרויקטים של ארגונים חברתיים העוסקים בענף התיירות. במסגרת תכנית Booking Booster מציעה Booking.com שני מיליון אירו כפרס. בנוסף לכך, החברה  מכריזה על תכניותיה להרחיב עוד את מאמציה לתמוך בארגונים וביחידים בתעשיית התיירות, באמצעות שתי יוזמות חדשות נוספות ובתמיכה בסך כולל של יותר מארבעה מיליון אירו, שתהיה זמינה בשנת 2018.

התוכנית הראשונה שיוזמת החברה היא Booster Labs, סדרה של תכניות ממוקדות שיתקיימו במספר אזורים גיאוגרפים שונים בכל העולם, שמטרתם לספק לחברות סטארט-אפ בתחילת דרכן בענף התיירות את הכלים, התובנות והכישורים הנדרשים כדי לשגשג ולהגדיל את השפעתן על הענף. היוזמה השנייה היא קרן Booking Care, תכנית מענקים נפרדת בהיקף של 2 מיליון אירו המיועדת לעודד יזמים חברתיים ללא מטרות רווח בענף התיירות לחפש פתרונות חדשים ובלתי צפויים לחיזוק קהילות מקומיות, שימור וקידום תרבות, הגנה על משאבי טבע והפצה שוויונית יותר של פעילות תיירותית.

חברת Booking.com מאפשרת למטיילים לגלות ולחוות יותר מ-120,000 יעדים ייחודיים בכל רחבי העולם, תוך שהיא פועלת לשמירה על אותם יעדים כדי שגם הדורות הבאים יוכלו להמשיך ליהנות מהם במשך שנים רבות. יוזמות Booking Booster, Booking Booster Labs וקרן Booking Cares מהוות שלוחות נוספות של פעילות החברה במשימה זו ליצירת השפעה חיובית בעולם.

"תוכנית Booking Booster, יוזמת Booking Booster Labs החדשה וקרן Booking Cares תוכננו במיוחד כדי לתמוך בשחקנים המובילים חדשנות בעולמות השונים של תחום התיירות.", אמרה גיליאן טנס (Gillian Tans), מנכ"לית Booking.com. "על ידי זיהוי, מימון וחניכה של חברות סטארט-אפ בשלבי הקמה ראשוניים, מיזמים חברתיים שנמצאים בצמיחה, פרויקטים ללא כוונת רווח ואנשים בעלי כוח השפעה גדול מאוניברסיטאות, ממשלות וארגונים לא ממשלתיים שמאחדים את כולם, אנו יכולים לסייע ולהשפיע בצורה משמעותית הרבה יותר. אנו יכולים להעצים אנשים וארגונים כדי שיביאו לשינוי אמיתי כדי לייצר עתיד בריא יותר ובר-קיימא עבור אלפי יעדים בכל רחבי העולם".

Booking Booster: תכנית האצה לארגונים חברתיים שנמצאים בצמיחה

במסגרת תכנית Booking Booster לשנת 2018, תבחר Booking.com ותזמין קבוצה קטנה של ארגונים חברתיים מענף התיירות, המוכנים לכלול את התכנית העסקית הקיימת שלהם ולהאיץ אותה בטווח של שלושה שבועות אינטנסיביים באמסטרדם, במהלך חודש מאי 2018.

תכנית ההאצה תכלול סדרה של הרצאות, סדנאות מעשיות ומפגשי הדרכה, שתגיע לשיאה עם קבלת מענק של עד 500,000 אירו מקרן Booking.com שנאמדת בשני מיליון אירו, כדי לתמוך בשלב הבא של הפרויקט המשותף ולהבטיח את צמיחתו. בנוסף, כל הארגונים החברתיים יקבלו מספר חודשים של יעוץ והדרכה שוטפת מהמומחים של Booking.com, כמו גם הזדמנויות ואפשרויות לשיתוף פעולה עם Booking.com בנוגע ליוזמות וחידושים פוטנציאליים שיסייעו להאיץ את צמיחתם בעתיד.

הגשת המועמדות פתוחה כבר מהארבעה בדצמבר, 2017. מידע נוסף ניתן לקבל בסעיף Booking Booster באתר Booking Cares.

יוזמת Booster Labs: סמינרים עבור סטארט-אפים בשלבים ראשונים

כדי לסייע לטפח ולעודד יוזמות בשלבים המוקדמים ביותר של סטארט-אפים בתחום התיירות, מציגה Booking.com את Booster Labs המספקת לחברות תובנות, כלים וכישורים הנדרשים לצמיחתם והגדלת השפעתם בתחום.

במהלך שלושה ימים תשתתף קבוצה המונה בין 10 ל-15 חברות סטארט-אפ שנבחרו בסדנאות מעשיות והרצאות שיוצגו על ידי מומחים לצמיחת חברות סטארט-אפ ולתיירות בת-קיימא. בנוסף, חברות אלה יפגשו עם מדריכים מקצועיים של Booking.com אשר יספקו להן הדרכה ותמיכה בזמן תהליכים למיצוי הזדמנויות לצמיחת העסק שלהן. תכניות אלו יגיעו לשיאן כשכל סטארט-אפ יציג את תכנית העבודה שלו בפני צוות של מומחים בניסיון לזכות במענקים של בין 10,000 אירו ועד 25,000 אירו מקרן נפרדת שהוקמה במיוחד עבור Booster Labs.

התכנית הראשונה של Booster Lab התקיימה במהלך סוף שבוע בברצלונה, כאשר האירוע הבא מתוכנן להתקיים בתל אביב בתאריכים 6-8 במארס 2018. ההרשמה נפתחה ב-11 בדצמבר ותינעל ב- 7 בינואר. ניתן לצפות בסעיף Booster Labs באתר Booking.com Cares לקבלת מידע נוסף וצפייה במועדי ההרשמה הקרובים וכן בתכניות המתוכננות להתקיים בארצות הברית ואסיה בקיץ 2018.

קרן Booking Cares: תכנית מענקים למובילי שינוי בחוקי המשחק של ענף התיירות ללא כוונת רווח

באמצעות קרן המענקים Booking Cares, בהיקף של 2 מיליון אירו, Booking.com מעוניינת לספק בנוסף, תמיכה ליזמי חדשנות שפועלים ללא כוונת רווח והמשתוקקים ליצור שינוי בתעשיית התיירות.

Booking.com מחפשת לתמוך ביחידים מקדמי שינוי, בעלי פרויקטים חדשניים ופורצי דרך. מובילים בעלי יוזמות אמיצות ושאפתניות לשינוי אמיתי בתעשיית התיירות, יזכו למענקים הנעים בין 100,000 ל-250,000 אירו בהתאם, לבקשת המענק שיגישו. כל מועמדות תיבחן על פי הפוטנציאל של הפרויקט ליצור שינוי מהותי אותו ניתן ליישם באופן רוחבי. את הפרויקטים יש לגבות בנתונים ויכולת לייצר תוצאות מדידות. ניתן להגיש מועמדות לקרן Booking Cares החל מארבעה בדצמבר. למידע נוסף ופרטים אודות הגשת מועמדות, ניתן לבקר באזור המוקדש ל קרןBookingCares באתר Booking.com.

תוכנית Booking Booster, יוזמת Booking Booster Labs החדשה וקרן Booking Cares קיימות לצד תכנית ההתנדבות פנים-ארגונית, Booking Cares, במסגרתה עובדי החברה יוצרים כבר במשך זמן רב שיתופי פעולה עם ארגונים מקומיים בפרויקטים שמטרתם ליצור שיפור ביעדים שונים ברחבי העולם. יחד, יוזמות אלו מחזקות ומרחיבות את מחויבות Booking.com ל-Booking Cares

אודות: Booking.com

חברת Booking.com B.V, אשר נוסדה באמסטרדם בשנת 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. חברת Booking.com היא חלק מקבוצת NASDAQ: PCLN) Priceline) ומעסיקה נכון להיום יותר מ-15,000 עובדים ב-204 משרדים הממוקמים ב-70 מדינות מרחבי העולם.

במסגרת משימתה לסייע לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול האתגרים הכרוכים בטיולים. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, בהם ניתן למצוא החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד למלונות ואתרי נופש 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בטלפון הנייד פועלים ב-43 שפות ומציעים יותר ממיליון וחצי מקומות אירוח הפרושים ביותר מ-120,000 יעדים ב-229 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.

מדי יום, מוזמנים יותר ממיליון וחצי לילות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם לקוחות נוסעים למטרות פנאי או עסקים, הם יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוות את המחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.

עקבו אחרינו ב-Twitter וב-Instagram, עשו לנו לייק ב-Facebook, וכדי לקבל את החדשות האחרונות, נתונים ותמונת מצב, אנא בקרו במרכזהתקשורתהבינלאומי שלנו.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות