✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.12 - אקווה סקיוריטי הקימה אתר וויקי מקיף אודות קונטיינרים

IsraelClouds
|
December 12, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

אקווה סקיוריטי (Aqua Security) הישראלית, ספקית פתרונות האבטחה המובילה לקונטיינרים וירטואליים, הכריזה על הקמת מאגר מידע, וויקי (Wiki), לעולם הקונטיינרים. זאת במטרה לאגד במקום אחד את כל המידע הנחוץ לעולם הקונטיינרים, שגדל בהתמדה.

לאחרונה בחרה  חברת המחקר המובילה מקינזי בטכנולוגיית קונטיינרים וב- DevOps כשתיים מעשר המגמות המובילות שיגדירו מחדש את תשתית ה- IT בארגונים ב-2018. קונטיינרים בשילוב DevOps גורמים למהפכה בדרך בה בונים ומפעילים אפליקציות. בסקר שביצעה אקווה סקיוריטי לאחרונה, התגלה כי 50% מהמשיבים כבר מפעילים לפחות אפליקצית קונטיינר אחת בסביבת פרודקשן. המגמה מקודמת על ידי מפתחים וצוותי DevOps, שלרוב הם הראשונים שמאמצים קונטיינרים, ואז הם מקדמים אותם ברחבי הארגון.

כמו עם כל טכנולוגיה חדשה, יש הרבה משאבים זמינים שעוזרים לנווט דרך טכנולוגיית הקונטיינרים, אולם בקלות ניתן לאבד את הכיוון כאשר מנסים לעקוב אחר החדשות האחרונות, העדכונים וחומרי ההדרכה שהקהילה מפרסמת ברשת.

עקב כך, אקווה סקיוריטי כחברה שמפתחת פלטפורמת אבטחת קונטיינרים ובעצמה משתמשת נלהבת בקונטיינרים, חיפשה מקום שיכיל את כל המידע שקשור לקונטיינרים באופן נגיש ומרוכז. "מאחר ולא מצאנו מאגר כזה, החלטנו ליצור אותו בעצמנו", אומרת קארין רגב, מנהלת השיווק של אקווה סקיוריטי. "במהלך החודשים האחרונים עבדנו בהתלהבות על יצירת אתר וויקי מקוון לטכנולוגיית קונטיינרים, שישמש כמרכז משאבים לכל מי שמתעניין בטכנולוגיה, כולל ארכיטקטורה של קונטיינרים, אבטחה ואורקסטרציה ( (orchestration. הוויקי החדש יהיה מרכז הידע המוביל בתחומו, וכעת הוא האוסף המאורגן הגדול ביותר (למיטב ידיעתנו) של כל מה שנכתב אודות קונטיינרים עד היום".

הוויקי של אקווה הוא משאב שיתופי שיכיל כ-10,000 קישורים תחת 200 נושאים הכוללים ארכיטקטורת קונטיינרים, תפעול קונטיינרים (כולל אוטומציה, פיתוח ועוד), אורקסטרציה ופלטפורמות קונטיינרים. זאת תוך מיקוד מיוחד לטכנולוגיות Docker ו- Kubernetes, אשר הופכות לשם נרדף לסביבות קונטיינרים מודרניות.

באקווה סקיוריטי מציינים כי הוויקי נמצא עדיין בשלביו הראשונים, עם למעלה מ-100 נושאים, אבל צוות ייעודי של עורכים עובד על בניית הטווח המלא של הקטגוריות. בנוסף, הוויקי יציג מדריכים בסיסיים ומתקדמים בנושאים כגון הגדרת Docker Swarm או כיצד ליצור תצורת multi-tenant על גבי OpenShift. אירועים הקשורים לתעשייה ולקהילה יגיעו בקרוב.

אקווה סקיוריטי מזמינה מפתחים יחידים וצוותים גדולים יותר, להתרשם מהוויקי , ולהפוך אותו למרכז הידע המרכזי שלהם בכל הנוגע לקונטיינרים. אקווה גם מזמינה להציע תכנים שייתכן שחסרים באתר, וכן להצביע על שגיאות או על מידע שאינו מעודכן, מאחר שהתעשייה משתנה במהירות ולא קל להישאר מעודכנים.

אודות Aqua Security

אקווה סקיוריטי, הנמצאת בתנופת גיוס עובדים מאסיבית, מאפשרת לארגונים לאבטח את אפליקציות הקונטיינר שלהם משלב הפיתוח עד לייצור, כשהיא מאיצה אימוץ קונטיינרים ומגשרת על הפער בין DevOps לאבטחת IT. פלטפורמת אבטחת הקונטיינרים של אקווה מספקת נראות מלאה לגבי פעילות הקונטיינר, ומאפשרת לארגונים לזהות ולמנוע פעילות חשודה והתקפות בזמן אמת. בשילוב עם כלי מחזור חיים ו- orchestration, פלטפורמת אקווה מספקת אבטחה שקופה ואוטומטית, תוך שהיא מסייעת לאכוף מדיניות ומפשטת עמידה ברגולציה. אקווה נוסדה ב- 2015, ועל משקיעיה נמנים Lightspeed Venture Partners מארה"ב, TLV Partners, Microsoft Ventures ושלמה קרמר.

בנוסף למשרדיה ברמת גן, יש לאקווה סקיוריטי משרדים בסן פרנסיסקו, מסצ'וסטס ולונדון. . למידע נוסף בקרו ב- www.aquasec.com או עקבו אחרינו ב- twitter.com/AquaSecTeam

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות