✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.09 - SUSE מגדילה את בסיס השותפים בישראל: חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת WIZARDS

IsraelClouds
|
September 26, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

"סל הפתרונות ש- SUSE מציעה הכרחי לכל ארגון המעוניין לבצע טרנספורמציה דיגיטלית ולשפר את ה- IT שלו" אמרו בויזארדס לאחר ההכרזה על הפעילות המשותפת

SUSEישראל הכריזה היום (ד') על שיתוף פעולה עם חברת WIZARDS, חברה לייעוץ ושרותי מחשוב העוסקת בתכנון, יישום ואספקת מגוון פתרונות לתמיכה במערכות המחשוב ארגוניות. ויזארדס מעניקה לחברות וארגונים רבים בישראל ובחו"ל מגוון רחב של פתרונות, פרויקטים ושירותים בתחום טכנולוגיות המחשוב. המומחים של ויזארדס עברו הכשרה והסמכה על הכלים הטכנולוגים המתקדמים של SUSE, חברת הקוד הפתוח העצמאית הגדולה בעולם, ויוכלו להציע את סל פתרונות טכנולוגי מגוון גם ללקוחותיהם. בכך SUSE ישראל, מרחיבה את בסיס השותפים המקומי שלה ופותחת בפני ארגונים רבים אפשרויות טכנולוגיות חדשניות מבוססות קוד פתוח, אשר יתמכו בצרכים המשתנים במעבר לעולם דיגיטלי ויאפשרו להם להאיץ את ההתפתחות להיות ארגונים מובילים בשוק תחרותי.

 

ליפז יודקוביץ, מנהלת המכירות של ויזארדס מוסרת כי: "סל הפתרונות ש- SUSE מציעה הכרחי לכל ארגון המעוניין לבצע טרנספורמציה דיגיטלית וצריך לשפר, לשנות ולקדם את סביבת ה- IT שלו בהתאם. הכלים הטכנולוגים המגוונים של SUSE מתאימים לכל ארגון ומאפשרים לנו להציע ללקוחותינו יכולות טכנולוגיות חדשות המבוססות קוד פתוח עם גמישות יתרה והתאמה לצרכים ייחודים ולמערכות קיימות. כך, אנחנו מסייעים ללקוחותינו לשדרג ולהתאים את המערכות שלהם בקלות יחסית על מנת להשיג את היעדים התפעוליים והעסקיים שלהם. ליועצי ומומחי ויזארדס ניסיון רב שנים במתן ייעוץ, פתרונות ותמיכה לארגונים וחברות בישראל ובחו״ל, ושיתוף הפעולה החדש שנרקם עם SUSE יאפשר לנו להעניק ערך נוסף וחדשנות ללקוחותינו."

אהוד ברץ, מנהל SUSE ישראל: "הפעילות המשותפת עם ויזארדס היא חלק משמעותי ביישום האסטרטגיה שלנו להגדלת בסיס השותפים בישראל. בעזרת ויזארדס, יותר מומחי מחשוב יכירו בפתרונות החדשניים של SUSE וליותר ארגונים וחברות בישראל תהיה אפשרות קלה לשדרוג מערכות ה IT שלהן בעזרת הכלים הטכנולוגים ש- SUSE מציעה. הקוד הפתוח הפך לחלק קריטי באסטרטגיה העסקית של כל ארגון מצליח ול- SUSE יש את כל התנאים בכדי להיות המובילה הברורה של השינוי ההיסטורי הזה. המשימה שלנו היא לקחת את פתרונות הקוד הפתוח, שהם תמיד המתקדמים ביותר, אך לפעמים קשים לעיכול, ולאפשר לכל ארגון לעשות בהם שימוש, ללא קשר לספקי ה- IT האחרים שלו."

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות