✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.11 - VMware בדריסת רגל בעולמות ה-Kubernetes: רוכשת את חברת Heptio

IsraelClouds
|
November 7, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת VMWare, שהייתה מזוהה עם המהפכה הקודמת בעולמות ה-IT והביאה את הווירטואליזציה כמעט לכל ארגון בעולם, ממשיכה את הקו המנחה שלה בשנים האחרונות עם מספר הכרזות מרתקות בעולמות הענן ההיברידי בכנס VMworld 2018 שמתקיים השבוע בברצלונה.

כבר ב-2011, VMware פיתחה ושיחררה לאוויר את Cloud Foundry, שהינה גרסת Open Source בתצורת PaaS. למי שזוכר, ל-VMware היה ניסיון משלה להקים תשתית ענן ציבורית, ואולם בחירתה האסטרטגית שלא להתחרות בספקיות הענן הציבוריות הוכיחה את עצמה, והאסטרטגיה של החברה בשנים האחרונות ברורה מאוד. גם במהלך הכנס, המסרים של החברה מצביעים על המשך המגמה – להיות ה-Enabler שמשמש כגשר בין עולם התשתיות הישן לעולם הענן החדש.

בשנה שעברה, הכריזה החברה על VMware on AWS וגם השנה יש מספר הכרזות מרתקות והרחבת סל שירותי הענן ההיברידי המשולב, שיסייע ללקוחות לפרוס ולנהל את סביבות הענן שלהם.

בכירי החברה חשפו על בימת הכנס את הגרסה החדשה של VMware Cloud Foundation, שמציעה נתיב מהיר ללקוחות לבניית ענן היברידי משולב באמצעות סדרה מקיפה של שירותים מוגדרי תוכנה לעיבוד, אחסון, רישות, אבטחה וניהול ענן, המשמשים להרצת אפליקציות בסביבות ענן היברידי. גרסת Cloud Foundation 3.5 החדשה מציעה ללקוחות מגוון רחב יותר של חלופות פריסה אוטומטית, אינטגרציה עם VMware NSX-T וכן תמיכה חדשה באפליקציות שרצות בקונטיינרים וב-Kubernetes בשילוב VMware PKS, פתרון הקונטיינרים הארגוני של החברה. הגרסה החדשה תומכת ב-vSphere 6.7 (עדכון 1) המציעה יכולות ניהול יעילות, פתרון אבטחה פנימי לאפליקציות, תשתיות ונתונים וכן תמיכה מוגברת בעומסי עבודה הנובעים משירותי בינה מלאכותית ולמידת מכונה.

עוד הכרזה מרתקת מהכנס: חתימת הסכם לרכישתHeptio , שנוסדה ב-2016 על ידי ג'ו בדא וקרייג מקלאקי. Heptio יישמה את התובנות הייחודיות שלה למערך הולך וגדל של פתרונות ופרוייקטים של קוד פתוח ותרמה להתפתחות Kubernetes.

ישראל במגרש המשחקים של הגדולים

גם שיתוף הפעולה עם AWS, המציע תשתית עקבית ומערכת תפעולית רציפה ממרכז הנתונים ועד לענן ומאפשר בכך הגירה רציפה וחלקה לענן והרחבת הפריסה על פי דרישה – תופס תאוצה ובתוך שנה מההכרזה הראשונית ישנם מספר סיפורי הצלחה וביניהם סיפור הצלחה מקומי של חברת פלייטיקה הישראלית, שאף כיכבה על גבי בימת ה-Keynote ביום השני של הכנס.

פלייטיקה, חלוצת תעשיית משחקי הרשת, הייתה מהחברות הראשונות שהציעו משחקים מרובי משתתפים ללא תשלום ברשתות חברתיות. החברה, שנרכשה לפני כשנתיים, תומכת כיום בלמעלה מ-22 מיליון משתמשים פעילים.

"כחברה שצומחת הן באופן אורגני והן באמצעות מיזוגים ורכישות, פלייטיקה זקוקה לגישה מהירה למשאבי ענן שתואמים לסביבה הקיימת שלנו", כך מסר על בימת ההרצאה המרכזית בכנס ארז רחמיל, סמנכ"ל IT ופיתוח בחברת פלייטיקה. "באמצעות VMware Cloud on AWS פלייטיקה הקימה תוך ימים ספורים סביבת פיתוח חדשה עבור מאות מפתחים. בנוסף, העברנו בהצלחה 600 מכונות ווירטואליות (VM)| ל- VMware Cloud on AWS, תוך שימוש ב-HCX להרחבת טביעת הרגל שלנו, ללא הפרעה לפעילות העסקית וללא שינוי במדיניות כלשהי או בתהליכים פנימיים".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות