✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

"החזון של VMware: לאפשר להריץ כל אפליקציה, בכל ענן ובכל מכשיר"

ISRAELCLOUDS
|
September 30, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware פותח את כנס VMware 2020

עם שלל הכרזות עבור ארגונים בתחומי הענן, האפליקציות ועבודה מרחוק ואבטחה

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware

  

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware, פתח את הכנס השנתי של החברה VMware 2020 שהתקיים השנה באופן דיגיטלי בהשתתפות עשרות אלפי מומחי מחשוב, מפתחים ומנהלי IT מעשרות מדינות. בדבריו ציין גלסינגר: "שנת 2020 הייתה מאתגרת בצורה יוצאת דופן והיא מחייבת חשיבה מחדש על כל תחום בחיינו.

חדשנות דיגיטלית ניצבת במרכזה של החשיבה הזו מחדש בכל תחום. האסטרטגיה שלנו מוכיחה את עצמה עתה ומטרתה להריץ כל אפליקציה בכל ענן ובכל מכשיר. VMware מסייעת לחברות בכל תחום להתמודד עם האתגרים החדשים הללו וביניהן: זום שלה אנו מסייעים לפרוס את שירותיה ליותר ויותר משתמשים ומודרנה שמפתחת חיסון נגד נגיף הקורונה. מערכותיה של VMware מסייעות גם לארגון Feeding America לספק מנות מזון ל-53 מיליון נזקקים בארה"ב ולבצע התאמה בין הביקושים לבין ספקי המזון".

 

לדברי פט גלסינגר, האסטרטגיה של VMware בנויה על חמישה יסודות שעוטפים ותומכים באפליקציות של הלקוח: סביבת ריבוי עננים, כלים למודרניזציה של אפליקציות, סביבת עבודה לעובדים מבוזרים, אבטחה פנימית ורשתות ווירטואליות בענן.

גלסינגר חשף בנוסף הסכם לשיתוף פעולה בין VMware לבין חברת NVIDIA שיביא את עולם ה-AI לכל ארגון ולדבריו יוביל לדמוקרטיזציה של אחת מהטכנולוגיות העוצמתיות ביותר בעולם כיום.

 

בין ההכרזות הבולטות של הכנס: 

 

פרויקט Monterey - ארכיטקטורת ענן היברידי חדשה עבור הדור הבא של האפליקציות

 

פרויקט מונטריי (Monterey) מספק מענה לדרישות החדשות של הדור הבא של האפליקציות שכוללות בינה מלאכותית, למידת מכונה ו-5G. לצורך הפרויקט משתפת VMware פעולה עם שותפים בתעשייה לפיתוח פתרונות שיתבססו על פרויקט מונטריי וביניהם: אינטל, אנבידיה ופנסנדו וכן עם חברות המערכות דל, לנובו ו-HPE.

פרויקט מונטריי יסייע לארגונים להתמודד עם סביבת האפליקציות שמורכבותה הולכת וגדלה וצורכת משאבי עיבוד (CPU) הולכים וגדלים. היא תתפרס על פני התחומים הבאים:

תמיכה ב-SmartNICs – VMware ממשיכה לפתח את סביבת Cloud Foundation (הכוללת את vSphere, vSAN ו-NSX) שתכלול תמיכה בטכנולוגיית SmartNIC (המכונה גם DPU – Data Processing Unit) – רכיב ארכיטקטורה חדש שמוריד משימות עיבוד שמבוצעות בדרך כלל על ידי מעבד השרת. באמצעות התמיכה ב-SmartNICs, VMware Cloud Foundation ימשיך לבצע את עיבוד הווירטואליזציה במעבד השרת ואילו משימות הרשת, האחסון, והקלט/פלט יעובדו במעבד SmartNIC החדש.

עיצוב מחדש של ארכיטקטורת הפלטפורמה – VMware תעצב מחדש את ארכיטקטורת Cloud Foundation באופן שתאפשר 'פירוק' השרת, לרבות הרחבת התמיכה בשרתים פיסיים ייעודיים (bare metal). הדבר יאפשר לאפליקציה שרצה על שרת פיסי אחד לצרוך משאבי חומרת האצה FPGAs משרתים פיסיים אחרים. נוסף לכך, הדבר יאפשר גישה דינמית למשאבים פיסיים שתתבסס על מדיניות או דרך ממשקי תכנות (API) שיותאמו לצרכים של האפליקציה. כיוון ש-ESXi רץ על SmartNIC, ארגונים יוכלו להשתמש בסביבת ניהול אחת לניהול כל תשתית המחשוב שלהם, בין שהיא ווירטואליות ובין שהיא מבוססת על שרתים פיסיים bare metal. 

אבטחה – באמצעות פרויקט מונטריי תוכל VMware להמשיך לממש את חזון האבטחה הפנימית שלה. כל רכיב SmartNIC יכול להריץ פיירוול מלא וחבילת אבטחה בעל יכולות מתקדמות. כיוון שהוא ירוץ ב-NIC ולא בשרת המארח, ניתן יהיה לפרוס אלפי פיירוולים קטנים ולכוון אותם באופן אוטומטי לאבטח שירותים של אפליקציות ספציפיות שמרכיבות את האפליקציה – ולעטוף כל שירות בהגנות חכמות שיגנו על החולשות של השירות הספציפי. הדבר יאפשר בניית אבטחה מותאמת שמכוונת באופן אוטומטי לעשרות אלפי שירותים של אפליקציות.  

 פתרונות חדשים לעובדים מרוחקים הכוללים שיפורי ביצועים, נוחות ואבטחה

 

VMware חשפה את פתרונות העתיד שלה לעובדים שיספקו להם חוויות עבודה יוצאות דופן, בקרות אבטחה מקצה לקצה Zero Trust ויכולות ניהול ידידותיות. הפתרון המשולב כולל את הטכנולוגיות הבאות: שירותי גישה מאובטחת לנקודות קצה (SASE – Secure Access Services Edge) סביבת העבודה Digital Workspace ויכולות אבטחה של נקודות הקצה.  הפתרון המשולב יסייע למנהלי IT לנהל ולאבטח יותר את הגישה לכל אפליקציה, בכל ענן, מכל מכשיר ובה בעת לספק חוויית משתמש נוחה, מאובטחת וברמת ביצועים גבוהה לעובדים מבוזרים.

 

רשתות ומערכות אבטחה היסטוריות חסרות יכולות כמו אוטומציה, פריסה בענן ואבטחה פנימית שנדרשות כדי לחבר משתמשים מרוחקים באופן מאובטח לאפליקציות, בתקופה שבה המרקם העסקי הגלובלי הופך ליותר ויותר מבוזר. פלטפורמת SASE של VMware ממזגת רישות בענן עם אבטחה בענן וגישה מאובטחת לרשת ברמת Zero Trust וכן שותפויות חדשות בתחום האבטחה כדי לספק גמישות, מהירות ויכולת פריסה נרחבת עבור ארגונים מכל גודל. זה הוא פתרון הענן הראשון שמספק רמה מובטחת של איכות לאפליקציה, אבטחה פנימית ותפעול ידידותי והוא אידאלי לארגונים שתומכים בעובדים מרוחקים.

 

פלטפורמת SASE של VMware כוללת את הטכנולוגיות המובילות בתעשייה וכן שותפויות חדשות. ביניהן ניתן לציין:

 

טכנולוגיית VMware SD-WAN הוכתרה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר במשך שלוש שנים ברציפות בתחום תשתית WAN לנקודות קצה. הרשת הגלובלית של VMware SD-WAN התרחבה ליותר מ-2,700 צמתים של שירותי ענן ב-130 חוות ענן (POPs) – יותר מכל פתרון אחר בשוק. לפתרון זה התווסף עתה VMware Edge Network Intelligence שמספק למנהלי ה-IT נראות מורחבת ונתונים טלמטריים אודות חוויות המשתמש בעת שהם ניגשים לאפליקציות מכל מקום ותעבורת האפליקציות חוצה רשתות רבות.

 

מערכת VMware Secure Access הוא שירות ZTNA (Zero Trust Network Access) שמשלב את מערכת VMware Workspace ONE עם VMware SD-WAN לשירות אחד שמתארח בענן והוא מאפשר גישה מרחוק של עובדים ניידים באופן יותר מאובטח ויעיל וברמת ביצועים גבוהה. VMware הוכתרה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר במשך שלוש שנים ברציפות בתחום מערכות הניהול האחודות לנקודות קצה עבור פתרון ה-Workspace ONE שלה.

 

בתחום אבטחת הענן מודיעה VMware על שיתופי פעולה עם מספר ספקים שפתרונות אבטחת הענן שלהם ישולבו ב-SASE. ביניהם הפתרונות של החברות Menlo Security ושל Zscaler. כן משולב ב-SASE הפיירוול VMware NSX , פיירוול שכבה 7 המוצע כשירות ענן בפריסה ללקוח בודד או למספר משתמשים (single tenanted/multi tenanted).

 

 סל פתרונות Tanzu שיאיצו את המודרניזציה של האפליקציות והתשתיות של הלקוחות

 

VMware Tanzu, שנחשפה בכנס VMworld 2019 בארה"ב, היא סל של מוצרים ושירותים שמאפשרים מודרניזציה של אפליקציות ותשתיות שמטרתם המשותפת היא אחת: אספקה של תוכנה איכותית יותר לייצור, באופן רציף. במהלך השנה האחרונה VMware הרחיבה במהירות את סל מוצרי ושירותי Tanzu, הרחיבה את האקו-סיסטם שלה ואת מצבת הלקוחות.

 

למעלה מ-75 ספקי תוכנה עצמאיים חברים כיום בקהילת VMware Tanzu. ביחד, החברה  ושותפיה מוצאים דרכים חדשות וטובות יותר לשלב בין מפתחי האפליקציות לבין הצוותים התפעוליים סביב היעד המשותף של האצת מחזורי שחרור המוצרים. כתוצאה מכך, מאות לקוחות משתמשים עתה במוצרי Tanzu והם מריצים מיליוני קונטיינרים בסביבת הייצור. נוסף על כך, בכל דקה נפתחים בממוצע 36 פרויקטים חדשים ב-start.spring.io. VMware תומכת כיום במיליוני מפתחים כל חודש בעת שהם מתחילים פרויקטים חדשים תוך שימוש במסגרת העבודה Spring עבור מיקרו-שירותים ובקטלוג הקהילתי של Bitmani עבור תמונות לקונטיינרים.

 

הישגיה של Tanzu מגיעים לשיאם היום בכנס VMworld 2020. החברה מכריזה על תמיכה של Tanzu ב-VMware Cloud on AWS וגרסה מקדימה של Tanzu ל-Oracle Cloud VMware. כן משתפת VMware פעולה עם מיקרוסופט להציג בהקדם האפשרי גרסה מקדימה למאמצים ראשונים. ההרחבות הללו יספקו ללקוחות דרכים להרחיב עומסים לענן באופן מהיר ומאובטח יותר ויעצימו את יכולותיה של VMware לספק ללקוחותיה פלטפורמה שנמצאת בכל מקום להרצת האפליקציות והתשתיות שלהם על פי בחירתם.

 

חברת VMware מכריזה גם על שיתוף פעולה עם GitLab, פלטפורמת DevOps המוצעת כאפליקציה יחידה. החברות התחייבו לאחד בין מפתחי האפליקציות לבין צוותי התפעול סביב מטרה משותפת אחת והיא להאיץ את סבב שחרור המוצרים ולשפר את רמת אבטחתם. לצורך זה שתי החברות מסייעות ללקוחות לייעל את תהליכי הפיתוח שבצנרת ולהאיץ באופן עקבי את ההגירה לייצור. 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות