✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

10.11 - חברת Clarizen הטמיעה את פתרון ניהול הזהויות של Okta

IsraelClouds
|
November 10, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת Clarizen המתמחה בפתרונות ניהול שיתופיים,  הטמיעה לאחרונה את פתרון ניהול הזהויות של Okta. היקף העסקה נאמד בסכום של מאות אלפי שקלים.

עד לאחרונה השתמשה Clarizen בפתרון ניהול זהויות שפיתחה באופן עצמאי. אולם,  במשך הזמן הרגישו בחברה כי ההשקעה הנדרשת כדי ליצור חיבור בין מערכות המידע השונות למערכת ההזדהות  תובענית מדי וכי התחזוקה השוטפת גוזלת משאבים מפעילות הליבה של החברה.

על רקע אתגרים אלה חיפשה החברה פתרון מדף אשר יפשט את תהליכי התחזוקה, ויספק תמיכה בפרוטוקולים סטנדרטיים כך שניתן יהיה לשלב פתרונות הזדהות נוספים בצורה פשוטה ומאובטחת.

"אחד הפיצ'רים שאני הכי אוהב ב- Okta זו היכולת להוסיף נתונים על גבי הפרופיל של כל משתמש. כך, כאשר אנחנו מבצעים אינטגרציה עם מערכת הדגל שלנו Clarizen One אנחנו יכולים להשתמש במידע הזה ולחסוך את הגישה הנוספת למערכת האם" אומר תמיר דרשר, ארכיטקט ראשי ב- Clarizen. "גם היכולת לבחור  מדיניות אבטחת מידע משתנה בהתאמה לכל ארגון שעובד עם המערכת שלנו – מהווה יתרון גדול בעבודה מול לקוחותינו השונים."

Okta מיוצגת בישראל ע"י חברת Unicloud מקבוצת Unitask, המובילה בארץ את מתודולוגית ניהול הזהויות מדור 3.0. "העבודה עם Unicloud הוגדרה כהצלחה גדולה" אומר דרשר. "Unicloud ספקה לנו מענה מהיר ותמיכה מלאה לכל אורך ההטמעה שארכה כחודשיים, וממשיכה לתמוך בנו גם אחרי עליית הפתרון לאוויר. התמיכה של Unicloud מקצרת זמנים ומעניקה לנו ביטחון."

"בחרנו ב- Okta מתוך הבנה כי חברה שעומדת בראש ריבוע הקסם של גרטנר לא ניצבת שם לחינם. גם לקוחות שלנו אשר עובדים עם Okta המליצו לנו בחום על המוצר. לזה הצטרף הקשר הטוב עם  Unicloud, השירות והתמיכה הנגישה בארץ. אלה  היוו את הסיבות המרכזיות לבחירה במוצר" מסכם דרשר.

" Clarizen העמידה בפנינו אתגר – לממשק את Okta למערכות ותיקות לצד מערכות חדשניות. עמדנו באתגר בהצלחה יתרה, תוך שילוב של  מספר מוצרים במסגרת פורטל יחיד" אומר אריה גליקמן, מנכ"ל Unicloud. "המהלך שבצענו מאפשר ל-  Clarizen לספק ללקוחותיה קפיצת מדרגה בכל הנוגע לחוויית המשתמש, זאת בזכות,  קיצור זמן הכניסה שלהם לאפליקציות הארגוניות, וביטול  הצורך בהזדהות כפולה. כל זה מלווה בהגברה משמעותית של אבטחת המידע."

"אנו גאים בכך ש- Clarizen בחרה ב- Okta ורואים בשותפות שלה עם Unicloud הבעת ביטחון בחברה ובמוצרים שלה" מסכם גליקמן.

אריה גליקמן, מנכ"ל Unicloud. קרדיט: צילום יח"צ
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות